اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912175047916133

آیا گوگل ادز بر روی رتبه سئو تاثیری دارد؟

کد: 139912175047916133

https://bit.ly/3qoOEWs

، (اخبار رسمی): آنچه از آن به عنوان سئو یاد می‌شود، به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) نام دارد. پیشرفت در سئو می‌تواند با ایجاد ارتباط بیشتر صفحه با کاربران، به رتبه‌بندی سایت در جستجوی گوکل کمک کند.

آیا گوگل ادز بر روی رتبه سئو تاثیری دارد؟
آیا گوگل ادز بر روی رتبه سئو تاثیری دارد؟

آنچه از آن به عنوان سئو یاد می‌شود، به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) نام دارد. پیشرفت در سئو می‌تواند با ایجاد ارتباط بیشتر صفحه با کاربران، به رتبه‌بندی سایت در جستجوی گوکل کمک کند.

تبلیغات به ازای هر کلیک (Pay-per Click) مانند گوگل ادز تبلیغات آنلاین پولی است که در کنار جستجوهای مربوطه و سایر مطالب وب ظاهر می‌شود. اجرای یک کمپین گوگل ادز، علی رغم برخی ادعاها، به طور مستقیم به رتبه بندی SEO کمک نمی‌کند. با این حال، تبلیغات PPC می‌تواند در ارتباط با مخاطبان آنلاین بیشتر مفید باشد.

در ابتدا بهتر است از تفاوت SEO وPPC صحبت به عمل آوریم. SEO یا بهینه‌سازی موتور جستجو، روشی است برای درج محتوا در یک سایت که امکان بهبود بازدید سایت برای موتورهای جستجو و کاربران آنها را دارد. به عبارت دیگر، این روش می‌تواند به سایت کمک کند تا بیشتر در جستجوهای مربوطه نشان داده شود.

هنگام تلاش برای بهبود سئوی سایت، موارد مختلفی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود. اولین و مهمترین مورد آنست که اطمینان حاصل کنید که نوشته‌های وب سایت واضح، مفید و توصیفی است. موضوع خود را با زبانی ساده و آسان برای خواندن توضیح دهید و سعی کنید کلماتی را که فکر می‌کنید کاربران به جستجوی آنها به سایت شما وارد می‌شوند، به نحو احسن استفاده کنید.

ایجاد تغییرات کوچک در وب سایت شما با نگاه به سئو می‌تواند به مرور زمان تأثیر زیادی بر رتبه بندی جستجو داشته باشد. به عبارت دیگر، اگر مطالب قدیمی خود را نیز بروز کنید، این تغییرات برای گوگل حائز اهمیت است و می تواند در ارتقاء رتبه سایت شما اثر مثبت داشته باشد.

PPC و تفاوت آن با SEO

گوگل ادز راه حل تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) گوگل است که درست در زمانی که افراد به دنبال آنچه شما عرضه می‌کنید هستند، مشاغل و صاحبان وب سایت‌هایی مانند شما می‌توانند نمایش تبلیغات در کنار جستجوها در گوگل را ارائه دهند.

شما فقط زمانی به ازای تبلیغات پرداخت می‌کنید که شخصی برای بازدید از سایت شما و یا تماس با کسب و کار شما بر روی تبلیغات کلیک کند و این تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد تا مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار بگیرید.

علاوه بر این، می‌توانید تبلیغات خود را در هر زمان تغییر دهید، تا به گروه خاصی از افراد (با توجه به علاقه، منطقه جغرافیایی و غیره) دسترسی پیدا کنید یا یک معامله یا محصول خاص را تبلیغ کنید. این روش تبلیغ می‌تواند منبع خوبی برای شرکت‌های کوچکی باشد که نمی‌توانند مرتباً سئو سایت خود را به روز کنند تا فروش، تبلیغات یا تغییرات فصلی پیشنهادهای خود را منعکس کنند.

گوگل ادز همچنین با نمایش تبلیغات در وب سایت‌های مربوطه، امکان ارتقا تجارت خود در خارج از گوگل را به شما می‌دهد. شبکه‌ی نمایش گوگل از هزاران سایت در سراسر وب تشکیل شده است، جایی که می‌توانید با مشتریان بالقوه بیشتری نیز ارتباط برقرار کنید. می‌توانید سایت های خاصی را از شبکه انتخاب کنید یا انواع افرادی را که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید انتخاب کنید و به گوگل اجازه دهید لیستی برای شما ایجاد کند.

راه حل تبلیغاتی PPC مانند گوگل ادز نتایج مشابه SEO را ندارد و رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک شما را بهبود نمی‌بخشد. اما به دلیل انعطاف‌پذیری تبلیغات گوگل می تواند در هر لحظه از کسب و کارها در هر اندازه‌ای توجه مردم را به خود جلب کند.

گوگل ادز در راستای کمک به SEO

گوگل ادز دارای مجموعه ای از ابزارها است که می‌توانید با استفاده از آنها نحوه بهینه‌سازی سایت خود را بیابید. به عنوان مثال، ابزار کلید واژه می‌تواند به شما کمک کند لیستی از اصطلاحات مربوط به تجارت خود را ایجاد کنید که جستجوهای زیادی ایجاد می‌کند. سپس می‌توانید آنها را در محتوای سایت خود ادغام کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای ردیابی گوگل ادز نیز برای اندازه گیری اینکه آیا تغییرات سایت و کمپین تبلیغاتی گوگل شما منجر به بازدیدکننده یا تبدیل بیشتر می‌شود استفاده کنید.

در نهایت این به شما بستگی دارد که کدام گزینه برای کسب و کار شما بهترین است. اما لازم به ذکر است که هم تبلیغات جستجوگرها و هم تبلیغات PPC به طرق مختلف می‌توانند کمک کننده باشند. این روزها بسیاری از افراد وقتی خواستار توصیه‌های رستوران، بررسی مشاغل یا پاسخ سوالات خود هستند و جواب این است که SEO و هم گوگل ادز می‌توانند به شما کمک کنند.

وقتی مخاطبین به دنبال پیشنهاد شما هستند با آنها ارتباط برقرار کنید. SEO یک سنگ بنای سنتی در بازاریابی آنلاین موفق است، زیرا به شما بهترین فرصت برای یافتن را می دهد. حتی اگر مراحل اجرا مدتی طول بکشد تا درست شود، گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا سریعتر، بدون توجه به کوچک و بزرگ بودن کسب و کار خود به مشتریهای هدف دسترسی پیدا کنید و کمپین خود را به صورت سفارشی تنظیم نمایید.

با استفاده از SEO و گوگل ادز ممکن است بهترین فرصت برای ایجاد بازدید در سایت شما در کوتاه مدت و تقویت حضور آنلاین کسب و کار خود برای موفقیت درازمدت فراهم شود. اینکه SEO در مقابل گوگل ادز برای فعالیت بازاریابی شما بهتر باشد یا خیر، به اهداف کسب و کار شما بستگی دارد.

گوگل ادز برای شرکت‌هایی که تمرکز خود را بر روی تبلیغات و فروش دارند بهترین عملکرد را دارد. این استراتژی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند نتایج فوری را ببینند و بتوانند به محض راه اندازی کمپین بر تلاشهای خود نظارت کنند، بهترین است.

اما اگر به دنبال ایجاد یک جریان پایدار در طول زمان یا افزایش آگاهی از برند هستید، SEO بهترین عملکرد را دارد. این استراتژی به افراد بیشتری کمک می‌کند تا برند شما را پیدا کنند و در مورد آن اطلاعات کسب کنند. با دقت و تلاش می‌توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و به تجارت خود کمک کنید تا بازدید بیشتری داشته باشد.

نکته پایانی

گوگل ادز مسیر دستیابی به مشتریانی است که می‌توانند نمودار فروش شما را افزایش دهند و کسب اهداف اقتصادی از طریق گوگل ادز با سرعت بیشتر انجام می‌شود. از سوی دیگر، تمرکز بر سئوی سایت می‌تواند در دراز مدت به ارتقاء سایت کمک کند. بنابراین، می‌توان گفت که برای دستیابی به مشتریان بالفعل خود از خدمات گوگل ادز غافل نشوید. وفاداری مشتریان و بازگشت آنها به سایت شما می‌تواند در سئوی سایت اثرگذار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شانار

از ابتدایی ترین روزهای بهار سال ۱۳۸۶ در اولین تجربه کاری خود وارد عرصه فروش و بازاریابی سنتی شده ایم و پس از آن با بررسی بازارهای جهانی و آشنایی با فضای اینترنت و تبلیغ در گوگل در سایر کشورها فضای سنتی و آموخته های بازاریابی خود را به این سمت و سو سوق دادیم و با پشتکار بسیار زیاد تلاش کرده ایم تا بحت آنلاین مارکتینگ، لزوم داشتن وب سایت و برندینگ را به زعم و سهم خود در کشور جا بیندازیم و لزوم این نوع از تبلیغات را به کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ گوشزد کرده و همواره سعی داشته و داریم که در کنار آنها باشیم و به فروش سازمان ها و کسب و کار آن ها کمک کرده باشیم.

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]