اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912195052316144

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

صفر تا صد نرم ‌افزار حسابداری تحت وب

کد: 139912195052316144

https://bit.ly/3a3bMEF

، (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد آن هستیم که حسابداری نیز به این عرصه پا گذاشته و با تکنولوژی همراه شده است به طوری که شما تنها با انجام چند مرحله می‌توانید بدون حضور در محل کار خود وارد بخش حسابداری شرکتتان شوید و حساب‌هایتان را مورد بررسی قرار دهید.

صفر تا صد نرم ‌افزار حسابداری تحت وب
امروزه باپیشرفت تکنولوژی شاهد هستیم که حسابداری نیز به این عرصه پاگذاشته و با تکنولوژی همراه شده است

هر چه سریع‌تر سیستم مالی کسب و کارتان را به نرم‌افزارهای حسابداری تحت وب متصل کنید تا کمترین خطا را در محاسبات داشته باشید و از اطلاعات مهم حسابداریتان محافظت کنید.

نرم ‌افزار حسابداری تحت وب چیست؟ این سؤال باعث شد تا گروه هوشمند نوین تمام مسائل مربوط به نرم‌افزار حسابداری (آنلاین) را در قالب یک مقاله کامل و جامع، خدمت شما عزیزان تقدیم کند. در ادامه قصد داریم مزایای استفاده از این نرم‌افزار هوشمند را خدمت شما عرض کنیم و یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری تحت وب را به شما معرفی کنیم. ابتدا توضیح مختصری درباره‌ی نرم‌افزار حسابداری خدمت شما ارائه می‌کنیم تا نسبت به موضوع شناخت مختصری داشته باشید و مفاهیم را به نحو احسن درک کنید.

نرم‌ افزار حسابداری چیست؟

به ‌نوعی از نرم‌افزارهای کاربردی اطلاق می‌شود که تمام امکانات مورد نیاز یک حسابدار را در دسترس آن قرار می‌دهند. این نرم‌افزارها اطلاعات را در قالب ماژول‌هایی مانند حساب‌های دریافتی، سفارش خرید، صورت‌حساب و… پردازش و ذخیره‌سازی می‌کند.

نرم‌افزارهای حسابداری بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی شده و راحتی حسابدار شما را به ارمغان می‌آورند. از اصلی‌ترین اهداف این نرم‌افزارها می‌توان به نظم دادن، بالابردن دقت و سازماندهی یک کسب و کار موفق اشاره کرد. شرکت شما ممکن است از نرم‌افزار حسابداری مختص خود استفاده کند و یا قالبی آماده را از شرکتی خریداری کرده باشد. از نظر جکسون حسابداری به معنای زیر است:

«حسابداری، برخلاف نظر معدودی از افراد نیست. حسابداری علم و شاخه‌ای از دانش است که با درستی ناشی از منطق و حساب، شرایط و اوضاع موجود هر بنگاه اقتصادی را بررسی و کشف می‌کند».

نرم ‌افزار حسابداری تحت وب چیست؟

روز به روز شاهد پیشرفت اینترنت در سرتاسر جهان هستیم؛ به‌گونه‌ای که مشاغل سنتی هم وابسته به اینترنت و فضای مجازی شده‌اند. حسابداری نیز مشمول آن دسته از کسب و کارهای سنتی است که با دفاتر قطور و مختلف سروکار داشته است.

شما تنها با متصل بودن به اینترنت و همراه داشتن یک دستگاه هوشمند(device)، تمام کارهای مربوط به حسابداری را انجام خواهید داد و حضور بی‌وقفه شما در شرکت لازم نیست؛ حتی دیگر لازم نیست با لباس‌های اداری ساعت‌ها پشت میز بنشینید. در سال‌های آتی شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از مشاغل و امور روزانه، تحت وب خواهند بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم هر چه سریع‌تر حسابداری شرکت خود را از محیط ویندوز به آنلاین منتقل کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

مزایای استفاده از سیستم حسابداری تحت وب یا نرم ‌افزار حسابداری انلاین

• دسترسی سریع و آسان

فقط با در دست داشتن تلفن همراه و با بازکردن مرورگر به‌سادگی کمتر از 10 ثانیه وارد حسابداری شرکت خود شوید. تحت وب بودن این نرم‌افزار باعث شده تا دغدغه حسابداران برای برخی مشکلات کمتر شده و با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند. زمان که وابسته به این موضوع است از معیارهای ارزشمند است که البته با وجود زمان بیشتر، دقت کار نیز افزایش خواهد داشت.

• نبود مشکلات فنی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای نرم‌افزارهای حسابداری ویندوز رخ دهد، ویروسی شدن قسمتی و یا کل سیستم‌عامل ویندوز است. در برخی از موارد این مشکل حل خواهد شد اما مواردی هم موجود است که تمام سیستم حسابداری شرکت را مختل کرده و آن را از بین برده باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزار های حسابداری تحت وب، ویروسی نشدن اطلاعات و نبود مشکلات سخت‌افزاری است.

• امنیت بالا در مقابل حملات سایبری

با وجود تحت وب بودن و برخلاف تصورات اشتباه افراد که اشاره به نا‌امن بودن آن دارند، نرم‌افزار تحت وب حسابداری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از به سرقت رفتن و پاک شدن اطلاعات مهم و ضروری شما جلوگیری می‌کند. به هیچ عنوان اهمیت کار خود را با تصورات اشتباه و بیهوده به خطر نیندازید.

• پشتیبان‌گیری به‌صورت خودکار

اگر از نرم‌افزار حسابداری و انبارداری تحت وب استفاده کنید، دیگر نیاز به بروزرسانی منظم نخواهید داشت چرا که سیستم حسابداری تحت وب هوشمند نوین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در زمان ارزشمند خود صرفه‌جویی کنید و به کارهای مهم‌تری مانند رسیدگی به امور مالی و صورت‌حساب‌ها بپردازید. این ویژگی تمام محصولات انبار را با سایت به‌روزرسانی می‌کند؛ پس جای هیچ نگرانی نیست.

• قابلیت اجرا روی تمامی دستگاه‌ها

از چه دستگاهی برای کارهای روزمره استفاده می‌کنید؟ برای حسابداری شرکت نیز می‌توانید از هر دستگاه هوشمند و متصل به اینترنت استفاده کنید و دیگر لازم به نصب برنامه‌های حسابداری روی سیستم‌عامل ویندوز نخواهید داشت. تنها مشکلی که ممکن است برای شما رخ دهد، نداشتن اینترنت است که این مشکل به‌سرعت خاتمه پیدا می‌کند و قادر به حسابرسی شرکت خواهید بود.

منبع: https://www.hnovin.com/ac/web-based-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش