اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912225056015197

صفر تا صد وضعیت فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم یدکی خودروهای سبک

وضعیت بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو در ایران

کد: 139912225056015197

https://bit.ly/3tglrPi

، (اخبار رسمی): فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو یکی از صنایع رو به رشد بوده و با گذر زمان استقبال مردم به خرید لوازم یدکی خودرو از درگاه های دیجیتال افزایش یافته است. نیاز مشتریان امروز به قطعات اصلی مهم‌ترین انگیزه خرید آنها از فروشگاه‎‌های آنلاین بوده و با رشد ارائه قطعات فیک و تقلبی این روند رو به رشد خواهد بود.

وضعیت بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو در ایران
فروشگاه لوازم خودرو یدک پارس، ارائه دهنده انواع لنت ترمز، تسمه تایم، کیت تسمه تایم، انواع شمع
وضعیت بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو در ایران
در حال ارسال بسته های پستی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک پارس

چند سالیست تب فروش لوازم یدکی خودرو به صورت اینترنتی داغ شده و فروشگاه های بزرگ و کوچکی در این عرصه پا نهاده اند. برخی به صورت تخصصی و برخی به صورت عمومی در حال فعالیت هستند. بسیاری از این فروشگاه ها با توجه به کم تجربگی در این حوزه  و عدم اعتمادی که در سیستم خرید و فروش اینترنتی وجود داشت، چندان دوام نیاوردند و از ادامه کار منصرف شدند.

فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک پارس از سال 97 پا به عرصه این میدان سخت گذاشت و با همه دشواری هایی که در این عرصه وجود داشت ، توانست با دریافت مجوزهای لازم و اعتماد سازی مشتریان، در این عرصه ماندگار شود.

مهم ترین دستاوردهای یدک پارس در سال 99

مجموعه یدک پارس در سال 99 با توجه به هجوم بی رحمانه ویروس کرونا و هرج و مرج در بازار قطعات یدکی اصلی، سال سختی را پشت سر گذاشتند. در این سال با رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی، که بعضا بدون استراتژی و برنامه ریزی دقیق شروع به فعالیت کردند، مشتریان دچار سر در گمی شدند و ارائه قطعات فیک و تقلبی بازار را در بی اعتمادی بزرگی فرو برد.

مجموعه یدک پارس علاوه بر سختی ها و هزینه های زیاد حضور در فضای آنلاین، هزینه اعتماد سازی دوباره مشتریان را هم به دوش گرفت و با ارائه اجناس اصلی و با سود کم و بعضا ارسال رایگان فقط سعی در راضی نگه داشتن مشتریان و حفظ انها داشت.

مجید یاری مدیر عامل و بنیانگزار یدک پارس، در زمینه مهمترین موفقیت ها و دستاورد های این شرکت در سال 99 گفت:

بحمدالله توانستیم با ارئه قطعات یدکی اصلی خودرهای سبک (که در این بازار به سختی و مشقت آنها را تهیه می کردیم)
رکورد سال 98 را بزنیم و با تلاش هر چه بیشتر با عنوان اکثر محصولات به صفحات اول گوگل برسیم.

وی در زمینه چالش های این مجموعه برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر جامعه و کسب و کارها در این سال و راه های برون رفت شرکت ها در این زمینه افزود:

با توجه به رشد سریع تکنولوژی و آپدیت های سریع گوگل و اینستاگرام، ما چالش را به عنوان جزئی از کسب و کارهای اینترنتی پذیرفته ایم . در کسب و کار اینترنتی، زندگی بدون چالش وجود ندارد و سایت ها و پیج ها باید دائما در حال به‌روزرسانی و فعالیت باشند.
مشکل دیگر این روزهای کسب و کارهای ایرانی، عدم قطعیت در همه چیز است. قوانین بلا تکلیف و عدم ثبات قیمت، ضربات جبران ناپذیری به کسب و کارهای ایرانی وارد کرده که در صورت ادامه دار بودن بسیاری از کسب و کارها را از دور خارج می کند.  تنها راه برون رفت از این این مقوله شوم، استفاده از برنامه های کوتاه مدت و استفاده از تفکر استراتژیک در کارها و بازبینی مداوم برنامه هاست.
کسب و کارهایی که نتوانند خودشان را به روز کنند به زودی از دور خارج می شوند. برای کسب و کارهای سنتی هم توصیه بنده به روز رسانی اطلاعت و علم بازاریابی و فروش است.

به گفته مجید یاری یکی از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش های فضای اقتصادی الان جامعه به روز کردن پرسنل ومدیریت با علوم روز مورد نیاز این کسب و کار و استفاده از تیم های پشتیبانی قوی است. وی افزود این گروه قصد دارد تا در سال آینده با تعاملات بیشتر با تولید کنندگان برتر داخلی و فروش محصولات داخلی استاندارد، از محصولات داخلی حمایت کند و در این راستا اقدام به معرفی محصولات جدید خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص مزیت های فروشگاه لوازم یدکی یدک پارس موارد زیر را عنوان کرد:

  1. ارسال سریع و بدون تاخیر به سراسر ایران (روشهای متنوع حمل و نقل)
  2. فروش کالاهای اصلی و اورجینال عضو رسمی اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشوری
  3. استفاده از تصاویر تمام حرفه ای و اختصاصی در سایت (تصاویر واقعی محصولات ارائه شده)
  4. عرضه قطعات مهم و حیاتی خودرو با بیمه نامه رسمی پرداخت خسارت و ضمانت اصالت کالا
  5. دارای پشتیبانی تخصصی قبل از انجام خرید برای راهنمایی هر چه بهتر (پیشگیری از خرید قطعه اشتباه)
  6. دارای درگاهای امن پرداخت رسمی بانک و امکان واریز مبلغ بصورت کارت به کارت
  7. ارائه فیلم تخصصی معرفی محصولات در شبکه های اجتماعی یدک پارس  
  8. امکان ارسال سریع کمتر از 2ساعت برای استانهای تهران و البرز

جهت مشاهده این فروشگاه اینترنتی می توانید به آدرس yadakpars.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یدک پارس

یدک پارس یک فروشگاه اینترنتی فروش قطعات اصلی خودرو است که در حال حاضر فروش لنت ترمز، فروش انواع شمع، انواع تسمه و کیت تسمه تایم را انجام میدهد. این فروشگاه اصالت کالاهای خود را تضمین میکند و در مدت حضور در بازار جزو یکی از محبوب ترین فروشگاه های شناخته شده در این حوزه محسوب می شود. جهت مشاهده محصولات میتوانید به وب سایت یدک پارس به نشانی yadakpars.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۶۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار