اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912255061415174

سانترال یا سیستم مرکزی تلفن چطور کار می کند؟

کد: 139912255061415174

https://bit.ly/3tpOtfo

، تهران , (اخبار رسمی): سانترال تلفن یا سیستم مرکزی تلفن به نمونه ای از تلفن گفته می شود که در یک مجموعه از یک باکس مرکزی برای به اشتراک گذاشتن حداقل یک خط تلفن شهری برای تعدادی تلفن داخلی استفاده می شود.

 سانترال (سیستم مرکزی تلفن)
سانترال یا سیستم مرکزی تلفن چطور کار می کند؟

سانترال تلفن یا سیستم مرکزی تلفن به نمونه ای از تلفن گفته می شود که در یک مجموعه از یک باکس مرکزی برای به اشتراک گذاشتن حداقل یک خط تلفن شهری برای تعدادی تلفن داخلی استفاده می شود، که بجز این امکانات بیشتری نسبت به نوع سانترال به شما می دهد به عنوان مثال اینترکام یا ارتباط داخلی بدون نیاز به خط شهری با دیگر تلفن های داخلی دیگر متصل به یک باکس سانترال.

شرکت سورن ارتباط پاناسونیک  با بیش از 10 سال تجربه در زمینه سیستم های مخابراتی و امنیتی، مشاوره، نصب، فروش و اجرا به شما این اطمینان را می دهیم که با یک گروه فنی کار آمد و زبده همکاری می کنید. از لحاظ استاندارد و تمیزی کار و آن چیزی که پس از اتمام کار تحویل می گیرید قطعا با رضایت همراه است. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت سانترال پاناسونیک با ما تماس حاصل نمایید.

محصولات مجموعه سورن ارتباط اغلب از کمپانی پاناسونیک تامین میشود و دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

انواع سانترال

سانترال پاناسونیک انواع بسیاری دارد از کم ظرفیت که 3 خط شهری و 8 پورت داخلی به شما میدهد و تا 8 خط شهری و 24 پورت داخلی قابل ارتقاست. تا پر ظرفیت که می تواند تا هزار پورت شهری و داخلی داشته باشد و سانترال تحت شبکه که میتوانید در هر نقطه از دنیا که باشید از سانترال مجموعه خود مثلا در ایران استفاده کنید که این نیاز به بستر اینترنت دارد. و باز هر کدام از این سانترال ها مدل هایی دارند.

یکی از پرفروش ترین دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت میتوان به سانترال پاناسونیک مدل tes824 نام برد .

و در ظرفیت متوسط دستگاه سانترال پاناسونیک مدل ns500 خریدار پرشماری در ایران دارد .

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل tde600 در حال حاضر پرظرفیت ترین سانترال پاناسونیک می باشد و مناسب برای شرکتها و اداراتی که بیش از 100 کاربر دارند می باشد .

انواع خطوط داخلی سانترال

  1. داخلی آنالوگ: در تمامی دستگاههای سانترال پاناسونیک قابل اجرا و استفاده می باشد. خط داخلی آنالوگ با 2 رشته سیم (1زوج)مخابراتی قابل نصب و با انواع تلفنهای ساده ، بی سیم ، فکس و تلفنهای خونگی کار میکند .
  2. داخلی دیجیتال: داخلی های دیجتال با 1 زوج سیم مخابراتی قابل نصب است و تلفن های اپراتوری و مدیریتی در مدل های 7665 , 543 و... است
  3. داخلی هایبرید: تلفن های هایبرید که در ایران مدل 7730 بسیار رایج است با 4 رشته سیم مخابراتی کار میکند و از نظر کارایی مانند خطوط دیجیتال، تموم نیاز های اپراتوری سانترال را برآورد میکند.

خرید سانترال

برای  خرید تلفن سانترال و انتخاب درست باید به چند مورد دقت کنید. اول اینکه چند خط شهری دارید و به چند خط داخلی نیاز دارید، توجه داشته باشید سانترالی که خریداری میکنید قابل ارتقا باشد، آینده نگری کنید و به این فکر کنید که اگر خواستید بعدا خط تلفن شهری و یا داخلی اضافه کنید ظرفیت سانترال شما این امکان را به شما میدهد یا خیر. نیاز شما را چه نوع سانترالی برآورده میکند به عنوان مثال؛ اگر میخواهید بیشتر از 2 کانال تلفن گویا داشته باشید دستگاه سانترال با ظرفیت بالای پاناسونیک را خریداری‌کنید.

نصب سانترال

  • در مرحله اول برای نصب و راه اندازی دستگاه و داخلی های سانترال طبیعتا باید ابتدا زیر ساخت آن فراهم باشد. از کابل های مخابراتی و به اصطلاح زوجی برای زیر ساخت استفاده میشود و برای سانترال تحت شبکه (voip) از کابل شبکه.
  • نوع و ظرفیت کابل نصبت به فضا و تعداد داخلی هایی که نیاز است در نظر گرفته میشود. هر داخلی آنالوگ و دیجیتال یک زوج و داخلی هایبرید دو زوج سیم را اشغال میکند.
  • اما برای تلفن های تحت شبکه (voip) باید برای هر تلفن یک کابل شبکه جدا در نظر گرفته شود.
  • بعد از انجام کابل کشی و فراهم بستر مناسب، سانترال نصب میشود و داخلی ها راه اندازی میشود
  • مرحله دوم نصب به برنامه ریزی سانترال اختصاص دارد. با اعلام کارفرما که چه خواسته ای دارد
  • مثلا تماس های ورودی به کدام داخلی وصل شود( زنگ خور)
  • یا کدام داخلی ها بتوانند به خطوط تلفن شهری دسترسی داشته باشند یا خیر، و دسترسی و عدم دسترسی به امکانات بسیار زیاد یک دستگاه سانترال

خدمات سانترال

  • جابجایی و ایجاد خطوط تلفن  داخلی
  • انتقال خطوط شهری تلفن و نصب آن در سانترال
  • تغیر برنامه ریزی و کابل کشی و داکت کشی و غیره

اینها میتواند نیاز یک مجموعه یا شرکت در صورت داشتن سیستم تلفن مرکزی یا تلفن سانترال باشد.

برای هر یک از این کارها نیاز به تجهیزات خاص و کارشناس مجرب است

مجموعه سورن ارتباط در کنار مشاوره، فروش‌، نصب و راه اندازی، خدمات سانترال را به صورت کامل ارائه میدهد.

و میتوانید از تجربه این مجموعه فنی برای پیشبرد اهداف خود در حیطه تلفن سانترال به صورت کامل استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن ارتباط

عرضه کننده سیستم های امنیتی و مخابراتی , مراکز تلفن سانترال پاناسونیک , دوربین مداربسته , شبکه و دزدگیر اماکن . سورن ارتباط با بهره‌گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب و راه اندازی و پشتیبانی این سیستم ها در زمینه های ذیل با رعایت حقوق مشتری اعلام آمادگی می نماید. فروش انواع دستگاه سانترال پاناسونیک خدمات و پشتیبانی تخصصی دستگاه سانترال پاناسونیک ( شامل : راه اندازی و نصب سانترال , سرویس و تعمیرات سانترال پاناسونیک , افزایش ظرفیت و ارتقاء , حفظ و نگهداری سالیانه) فروش و خدمات پس از فروش کلیه لوازم جانبی سانترال , ( شامل: اپراتور خودکار (DISA) , نمایشگر شمارهcalerID , موزیک انتظار , TVM , خطوط ۴و۵ رقمی PRI ) فروش و خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته , شبکه و دزدگیر اماکن اجرای کابل کشی و تراکینگ و شبکه در موارد مختلف فروش , مشاوره،طراحی و نصب و راه‌اندازی انواع UPS مشاوره , طراحی و اجرای کلیه پروژه‌های کابلی و مرتب سازی ترمینالهای mdf ساختمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]