اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001055067515459

در تعطیلات نوروز، از کارهای خود عقب نمانید

جشنواره نوروزی ترجمیک برای ترجمه کتاب، مقاله، ترجمه رسمی و تولید محتوا

کد: 140001055067515459

https://bit.ly/3suTCmi

، تهران , (اخبار رسمی): تعطیلات نوروز، می‌تواند در عین این که فرصتی برای رسیدگی به تفریحات و تقویت ارتباط با خانواده باشد، موجب عقب افتادن کارهای ضروری دانشگاهی و سازمانی نیز نشود. در جشنواره نوروزی ترجمیک، خدمات ترجمه کتاب و مقاله، ترجمه رسمی و تولید محتوا با شرایط ویژه در اختیار شماست.

جشنواره نوروزی ترجمیک برای ترجمه کتاب، مقاله، ترجمه رسمی و تولید محتوا
جشنواره نوروزی ترجمیک برای ترجمه کتاب، مقاله، ترجمه رسمی و تولید محتوا

طی جشنواره در بازه زمانی 25 اسفند تا 13 فروردین، با ثبت هر سفارش از 10% تخفیف برخوردار شوید.

تعطیلات نوروز فرصتی طلایی برای رسیدن به اهداف سالی که پشت سر گذاشته‌ایم است. بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید این روزها را از دست دهیم و باید بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم. در تعطیلات نوروزی با انجام کارها به بهترین شکل و به نتیجه رساندن زحمات سال قبل، می‌توان سال جدید را با لذت و آسودگی خاطر آغاز کرد.

با برنامه ریزی منظم، از خدماتی که در طول تعطیلات سال نو به شما ارائه می‌شود استفاده کنید و سالی پر از موفقیت را برای خود رقم بزنید.

خدمات متنوع ترجمیک، با هدف تسهیل فعالیت‌های پژوهشی و ارتقای سطح علمی و نگارشی مقالات، پایان‌نامه‌ها و کتب اساتید و دانشجویان و محققین کشور ارائه می‌گردد.

ترجمیک با همراهی مترجمین حرفه‌ای و با تضمین کیفیت، سرعت و دقت در انجام سفارش‌های ترجمه مقاله و کتاب، ترجمه رسمی، همزمان و تولید محتوا، خدمات خود را به قشر وسیعی از جامعه علمی کشور به صورت شفاف، دقیق و معتبر، منعطف و با هزینه مناسب ارائه نموده است.

جشنواره تخفیف‌های ترجمه در عید نوروز و دریافت امتیازهای ویژه برای ماه‌های خرداد و تیر

سال‌ها تجربه در حوزه ترجمه، ویرایش و سایر خدمات زبانی و تعامل با سازمان‌های درجه یک ملی و بین‌المللی، این امکان را به ترجمیک داده است تا با درک صحیح از نیاز مشتریان، خدماتی متناسب با نیاز و شرایط آن‌ها ارائه دهد.

ترجمه از جمله خدماتی است که بسیاری از دانشگاهیان و صاحبان کسب‌وکار در مسائل حرفه‌ای خود با آن سروکار دارند. بسیاری از اساتید و دانشجویان، وقت کافی برای ترجمه مقالات خود در اختیار ندارند و نیازمند استفاده از خدمات ترجمه است.

به این منظور ترجمیک با در نظر گرفتن همه نیازهای شما عزیزان در سال جدید، جشنواره‌ای شامل تخفیف‌های متنوع در نظر گرفته است. با استفاده از طرح‌های تخفیف متعددی که وجود دارد، عیدانه خود را از ترجمیک دریافت کنید.

1: طی جشنواره در بازه زمانی 25 اسفند تا 13 فروردین، با ثبت هر سفارش از 10% تخفیف برخوردار شوید.

2: تخفیف دوقلو: در این طرح، با ثبت هر سفارش شما در بازه زمانی یاد شده، یک تخفیف جدید برای استفاده در بازه جدید 1 خرداد تا 31 تیر دریافت کنید.

اگر مقاله‌ای برای پذیرش توسط ژورنال‌های معتبر جهانی در نظر دارید، در جشنواره عیدانه ترجمیک آن را ثبت کرده و خدمات ترجمه و ویراستاری نیتیو خود را به ترجمیک بسپارید و با گارانتی تضمین کیفیت، از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید.

در صورتی که مایل به ترجمه کتابی که نوشته‌اید هستید، با همراهی صدها مترجم متخصص و نیتیو در زمینه‌های مختلف با تجربه ترجمه آثار بین‌المللی، گامی در جهت جهانی شدن تألیفاتتان بردارید.

برای مهاجرت و ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود، در هر لحظه با ما در ترجمیک تماس بگیرید و مشاوره و خدمات ترجمه رسمی را از ما بخواهید.

در مسیر رشد و پیشرفت کسب‌وکاری که آغاز کرده‌اید، محتوای مفید، اصولی و سئو شده را به ترجمیک بسپارید و امسال در نتایج جست‌وجوی گوگل اول باشید.

در نهایت اگر به منظور برگزاری نمایشگاه‌ها، شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی به حضور یک مترجم همزمان حرفه‌ای شفاهی نیاز دارید، ترجمیک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا خدمات مورد نظر خود را با استفاده از تخفیفات نورروزی، ثبت کنید.

خدمات غیر حضوری ترجمیک به منظور شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، همه روزه برای شما عزیزان برقرار است.

کارشناسان پشتیبانی ترجمیک در هر زمان از ایام نوروز، آماده راهنمایی و ارائه خدمات به شما هستند.

عیدانه ویژه ترجمیک:

شما با پرداخت هر 1 میلیون تومان در 13 روز اول فروردین، در قرعه کشی 3 عدد ساعت هوشمند شرکت می‌کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترجمیک

ترجمیک، جامع‌ترین پلتفرم ارائه خدمات ترجمه و سایر خدمات زبانی در ایران است. ترجمیک مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف می‌باشد. مترجمان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند. ما در ترجمیک، خدمات ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان و ترجمه رسمی مدارک ارائه می‌کنیم. ترجمیک آماده است تا با افراد، موسسات، سازمان‌ها، ادارات، انتشارات و شرکت‌های تجاری و بازرگانی همکاری کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش