اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104076162215459

معرفی دوره‌ها و کارگاه‌های آیلتس دبستان ترجمیک

با دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک آشنا شوید

کد: 140104076162215459

https://bit.ly/3ynRxOu

، تهران , (اخبار رسمی): پیدا کردن بهترین کلاس آنلاین آیلتس، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های داوطلبان این آزمون است. در این مطلب بهترین کلاس آموزش آیلتس را معرفی کرده‌ایم

با دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک آشنا شوید!
با دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک آشنا شوید

آزمون آیلتس (‌IELTS) یکی از استانداردترین و معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است. سالانه افراد زیادی با دلایل گوناگون در این آزمون شرکت می‌کنند. مهاجرت کاری، تحصیلی یا سنجش سطح زبان از عمده دلایلی هستند که افراد در این آزمون شرکت می‌کنند

کسب نمره بالا در آزمون آیلتس، غیرممکن نیست! موسسات مختلفی وجود دارد که به آموزش آیلتس (IELTS) می‌پردازد. انتخاب موسسه معتبر برای آموزش آیلتس، شما را در مسیر کسب نمره بالا در این آزمون قرار می‌دهد و در نهایت به هدف می‌رساند.

در این مطلب شما را با دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

دوره‌های جامع دبستان ترجمیک در آزمون آیلتس (IELTS) چهار مهارت شما یعنی Speaking, Listening, Writing و Reading مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. مهم‌ترین اصل برای موفقیت در آزمون آیلتس این است که هر چهار مهارت را با هم تقویت کنید. بی‌شک تقویت یک مهارت، بر پیشرفت در سایر مهارت‌ها تاثیرگذار است.

دوره‌های جامع آموزش آیلتس دبستان ترجمیک با هدف تقویت و بهبود مهارت‌های چهارگانه شما تشکیل شده‌اند. این دوره‌ها در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل می‌شوند. در هر یک از سطح‌ها، هر چهار مهارت شما به طور همزمان ارتقا می‌یابند.

Fundamental اگر در سطح مبتدی هستید، به این معنی که دایره لغات و گرامر شما محدود است، دوره فاندامنتال (Fundamental) مناسب شما است. در این دوره روی هر چهار مهارت نوشتاری، درک متن، مکالمه و شنیداری شما کار می‌شود و هر چهار مهارت شما بهبود می‌یابد.

طرح درس در این دوره به شیوه‌ای است که مهارت‌های‌ آیلتس‌تان از سطح مبتدی به متوسط برسانید. در دوره فاندامنتال، اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند و برای یادگیری مطالب پیشرفته‌تر آمادگی پیدا می‌کنید.

Pre-IELTS پری آیلتس یا پیش از آیلتس، برای کسانی است که دانش زبانی آن‌ها در سطح متوسط است. اگر دایره لغات نسبتا گسترده‌ای دارید، متوجه مکالمه‌های انگلیسی می‌شوید و توانایی نسبتا خوبی در صبحت کردن دارید، در سطح متوسط هستید.

در دوره Pre-IELTS شما کاملا در فضای آیلتس قرار می‌گیرید و مهارت‌های چهارگانه خود را در راستای شرکت در آزمون آیلتس‌ (IELTS) تقویت می‌کنید.

پس از شرکت در دوره Pre-IELTS، به سطح نسبتا پیشرفته‌ای می‌رسید. به این صورت که با شرکت در آزمون آیلتس یا ماک‌های آیلتس به نمره حداقل ۶.۵ خواهید رسید.

IELTS دوره IELTS دبستان ترجمیک مناسب با افرادی با سطح پیشرفته است. اگر در آزمون اصلی آیلتس یا ماک‌های آن شرکت کرده‌اید و نمره‌ای در بازه ۶ تا ۶.۵ گرفته‌اید، این سطح برای شما است! برای شرکت در این سطح باید دایره لغات و گرامر کاملا گسترده‌ای داشته باشید و تسلط‌تان به زبان انگلیسی بالا باشد.

در دوره آیلتس مهارت‌های شما در راستای آمادگی برای آزمون آ‌یلتس کاملا بهبود پیدا می‌کند و نمره آیلتس‌تان حداقل یک نمره افزایش پیدا می‌کند. مدرسان این دوره جامع، افرادی باتجربه و با سابقه بالا در زمینه تدریس آیلتس هستند و علاوه بر افزایش دانش زبانی‌تان، شما را با تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی در آیلتس آشنا می‌کنند.

کارگاه‌های آموزشی آیلتس دبستان ترجمیک ورک‌شاپ‌های آموزشی آیلتس از دیگر خدمات ارائه شده در دبستان ترجمیک است. این کارگاه‌های آنلاین، به صورت جداگانه روی هر مهارت (Skill) شما تمرکز می‌کند. اگر سطح یکی از مهارت‌های‌تان پایین‌تر از باقی آن‌ها است، شرکت در این کارگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا مهارت مد نظرتان را به سطح دلخواه خود برسانید.

کارگاه‌های آموزشی دبستان ترجمیک شامل ویژگی‌های زیر است:

  • مشارکتی بودن

ورک‌شاپ‌ها کاملا به صورت مشارکتی برگزار می‌شوند. در طول دوره، می‌توانید با اساتید در ارتباط باشید و تمام اشکال‌های خود را برطرف نمایید.

  • محدود بودن تعداد شرکت‌کننده

از مهم‌ترین نکاتی که در در تمام ورک‌شاپ‌های دبستان ترجمیک رعایت می‌شود، محدود بودن تعداد شرکت‌کننده است. به دلیل مشارکتی بودن این کارگاه‌ها، در هر کارگاه حداکثر ۶ نفر می‌توانند شرکت کنند.

  • افزایش حداکثری نمره

تمرکز بالا بر روی هر مهارت، شانس شما را برای افزایش نمره در آن مهارت به شدت افزایش می‌دهد. در هر کارگاه، شما با تمام نکات، تکنیک‌ها و ترفندهای لازم برای کسب بالاترین نمره ممکن آشنا می‌کنیم.

کلام آخر

شرکت در دوره‌های معتبر آیلتس و استفاده از تجربه‌های افراد، قبولی شما را در این آزمون تصمین می‌کند. دبستان ترجمیک با همراهی استادان و مشاوران باتجربه در این زمینه به شما کمک می‌کند تا به بهترین نمره در آیلتس برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آیلتس دبستان ترجمیک، به صفحه آموزش آیلتس مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترجمیک

ترجمیک، جامع‌ترین پلتفرم ارائه خدمات ترجمه و سایر خدمات زبانی در ایران است. ترجمیک مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف می‌باشد. مترجمان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند. ما در ترجمیک، خدمات ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان و ترجمه رسمی مدارک ارائه می‌کنیم. ترجمیک آماده است تا با افراد، موسسات، سازمان‌ها، ادارات، انتشارات و شرکت‌های تجاری و بازرگانی همکاری کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش