اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012285776315459

نوروزی متفاوت با جشنواره نوروزی ترجمیک

کد: 140012285776315459

https://bit.ly/3iCPMEr

، تهران , (اخبار رسمی): ایام نوروز فرصتی طلایی برای آموزش و پیشرفت است. شما با برنامه‌ریزی مناسب در این زمان، در کنار تفریحاتتان می‌توانید کسب درآمد کنید یا مهارت جدیدی را یاد بگیرید. استفاده درست از تعطیلات نوروز، باعث می‌شود از رقیبانتان پیشی بگیرید و به توسعه فردی برسید. پس این فرصت را از دست ندهید.

نوروزی متفاوت با جشنواره نوروزی ترجمیک
نوروزی متفاوت با جشنواره نوروزی ترجمیک

نوروزی متفاوت با جشنواره نوروزی ترجمیک چیزی تا شروع سال جدید نمانده و همه درگیر تدارکات قبل عید هستند. همه‌ی ما دوست داریم تعطیلات نوروز را به استراحت بپردازیم. با این حال، حداقل یک بار برای همه ما پیش آمده که تعطیلات‌مان را با اضطراب کار و پروژه‌های درسی گذرانده باشیم.

نوروز فرصتی مناسب برای یادگیری و پیشرفت است. چراکه اکثر ما در این ایام دغدغه کمتر و زمان آزاد بیشتری داریم. در واقع ارتقای مهارت‌ها در این ایام، نوعی سرمایه‌گذاری برای موفقیت و پیشرفت برای ادامه سال جدید است.

اگر شما هم نگران انجام پروژه‌های درسی یا رکود کسب و کارتان در ایام تعطیلات هستید و به رشد و توسعه فردی در این ایام فکر می‌کنید، مطلب ما را از دست ندهید.

کار را به کاردان بسپارید

دانشجویان و دانش‌آموزان در ایام نوروز تکالیف مشخصی برای خود دارند. برای مثال باید مقالاتی را ترجمه کنند یا درباره موضوع خاصی تحقیق کنند. مدیران و صاحبان کسب و کارها نیز فرصت کافی برای تولید محتوا در ایام تعطیل ندارند و نگران از دست رفتن مشتریان خود هستند.

برون‌سپاری کارها،

بهترین راه حل برای تمام این افراد است. با این وجود، نتیجه برون سپاری کارها وقتی خوب است که کار را به فرد متخصص واگذار شود.

ترجمیک از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین در زمینه خدمات ترجمه، ویراستاری و تولید محتوا است. با خیالی راحت به متخصصان ترجمیک اعتماد کنید و به تعطیلات نوروز بروید.

تخفیف‌ ویژه ترجمه و تولید محتوا؛ یکی از عیدانه‌های نوروزی ترجمیک

ترجمیک از بازه زمانی ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین، برای تمام سفارش‌های ترجمه و تولید محتوا تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته است. برای استفاده از این تخفیف، کافیست حین ثبت سفارش ترجمه و تولید محتوا، کد Eid1401 را وارد کنید.

اگر در این بازه تنها یک سفارش هم ثبت کنید، برای اردیبهشت و خرداد نیز کد تخفیف دریافت خواهید کرد.

عیدانه‌های دبستان ترجمیک!

دوره‌های نوروزی دبستان ترجمیک از ۲۷ اسفند تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شود. دبستان نوروزی ترجمیک قصد برگزاری وبینار‌های رایگان را در ایام نوروز دارد و همچنین تخفیف ویژه‌ای برای دوره‌های دیگر خود در نظر گرفته است.

شما با ثبت نام در یکی از دوره‌های دبستان، برای شرکت در دوره‌ای دیگر تخفیف ۵۰ هزار تومانی دریافت خواهید کرد. همچنین، مشتریانی که از ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین سفارش ثبت کنند، برای شرکت در دوره‌ها بن ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی خواهند گرفت.

برای اطلاع از دوره‌های نوروزی دبستان ترجمیک و ثبت نام در آن‌ها، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دبستان ترجمیک

برگزاری قرعه کشی نوروزی با شرکت در نظرسنجی دبستان ترجمیک علاوه بر کمک به ارتقای کیفیت دوره‌ها، در قرعه‌کشی ویژه ترجمیک نیز شرکت داده می‌شوید.

جوایز ویژه قرعه کشی دبستان ترجمیک

  • اعتبار ۵ میلیون تومانی برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک برای ۱ نفر
  • اعتبار ۳ میلیون تومانی شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک برای ۳ نفر
  • اعتبار ۱ میلیون تومانی شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک برای ۱۰ نفر

کسب درآمد در خانه با ثبت نام در ترجمیک استفاده بهینه از زمان، کلید اصلی رشد و پیشرفت است. پس چرا در تعطیلات به فکر کسب در آمد نیستید؟

ترجمیک، از تمامی افرادی که در زمینه تولید محتوا، ترجمه و ویراستاری تخصص دارند، دعوت به همکاری می‌کند. اما مزایای همکاری با ترجمیک چیست؟

  • امکان  دورکاری تخفیف ویژه همکاران دورکار برای شرکت در دوره‌های دبستان ترجمیک پرداخت به موقع دستمزد امکان پیدا کردن مشتریان ثابت
  •  امکان ارتقای سطح و افزایش میزان درآمد

برای استخدام در ترجمیک کافیست  به صفحه استخدام مترجم بروید. شرکت در آزمون‌های آفلاین یا ارسال نمونه کار، از راه‌های اثبات صلاحیت در ترجمیک است. شرکت در هر یک از آزمون‌ها تنها ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد. پس هر وقت که زمان کافی داشتید در این آزمون‌ها‌ شرکت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترجمیک

ترجمیک، جامع‌ترین پلتفرم ارائه خدمات ترجمه و سایر خدمات زبانی در ایران است. ترجمیک مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف می‌باشد. مترجمان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند. ما در ترجمیک، خدمات ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان و ترجمه رسمی مدارک ارائه می‌کنیم. ترجمیک آماده است تا با افراد، موسسات، سازمان‌ها، ادارات، انتشارات و شرکت‌های تجاری و بازرگانی همکاری کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده پروژه‌های خود را به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب