اطلاعات تماس
  • 093791*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001085070615911

یک سالگی شبکه اجتماعی امیگو

کد: 140001085070615911

https://bit.ly/2O5LzgV

، اصفهان , (اخبار رسمی): گزارش یک سالگی امیگو شبکه اجتماعی فارسی زبانان

گزارشی از یکسالگی امیگو
یک سالگی شبکه اجتماعی امیگو

امیگو شبکه اجتماعی فارسی زبانان در بین ۵۰۰ سایت برتر کشور

با گذشت یکسال میتوانیم امیگو را بزرگترین سایت پرسش و پاسخ کشور ، دومین سایت تولید محتوا کشور ، بزرگترین شبکه اجتماعی فارسی زبان کشور با چندین روش تولید محتوا ، اولین سایت امتیاز دهی هوشمند فعالیت کاربران ، اولین سایت درآمد ازطریق تولید محتوا (فروش پست و دونیت) اشاره کنیم.

امار یکساله امیگو

رتبه الکسا

هم اکنون در زمان نگارش این پست الکسا ایران روی 500 خودنمایی میکند.

بازدیدکنندگان

اگر بخواهیم نگاهی به بازدیدهای امیگو بیندازیم آمار روزانه 1میلیون بازدید و بیش از 100,000 بازدید کننده منحصربه فرد به طور متوسط از امیگو را مشاهده خواهیم کرد.

تعداد کاربران

تعداد کاربران امیگو از روز اول فعالیت رو به رشد بوده است ، نزدیک 15هزار کاربر در شبکه اجتماعی امیگو ثبت نام و اقدام به فعالیت کرده‌اند.

مسیری از آینده

در این مدت یکسال امیگو از هیچ روش تبلیغاتی برای درآمد خود استفاده نکرد چون اعتقاد داشتیم که نباید از پستهای کاربران به دید کسب درآمد برای خود استفاده کنیم.
اما اگر قرار باشد امیگو به درآمدی برسد باید به همان اندازه کاربران هم در آن سهیم باشند. به همین دلیل بود که سیستم کسب درآمد فروش پست و دونیت برای کاربران منتشر شد (تمام درآمد این دو قابلیت برای کاربران اعمال شد).
با این حال در تلاش هستیم که دومین سال شبکه اجتماعی امیگو سیستم تبلیغاتی کاربران را راه اندازی کنیم که کاربران امیگو بتوانند از راه تبلیغات برای خود کسب درآمد کنند.
برخی از مشکلات زیرساختی ، فنی و باگ روی امیگو کماکان سوار است که همانند سال گذشته تلاش میکنیم با ارائه بروزرسانی های مختلف این موارد را حل کنیم.

در پایان باید از تمام حمایت های کاربران متعهد و سخت کوش که سرمایه های اصلی امیگو هستند تقدیر و تشکر کنیم زیرا تا زمانی که آنها هستند امیگو با قدرت به مسیر خود ادامه میدهد.
همچنین از تمامی ادمین ها و عزیزانی که در توسعه امیگو نقش داشتند تشکر و قدردانی میکنیم.
از خداوند بزرگ خواستاریم که در سال دوم امیگو بتوانیم بهتر و بیشتر خدمت گزار مردم ایران باشیم و آرزومندیم در این سال اتفاق های بسیار خوبی برای شبکه اجتماعی فارسی زبان امیگو رقم بخورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امیگو شبکه اجتماعی فارسی زبانان

امیگو شبکه اجتماعی فارسی زبانان هست که امکانات بسیار زیادی را ارایه میدهد

اطلاعات تماس
  • 093791*****
[نمایش اطلاعات]