اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155076216242

درب های کرکره ای و اهمیت آن ها در محافظت

کد: 140001155076216242

https://bit.ly/3sPzXha

، تهران , (اخبار رسمی): برای محافظت از درب های ورودی خانه و پارکینگ خیلی مهم است که از وسایل محافظتی استفاده کنید.

درب های کرکره ای
درب های کرکره ای و اهمیت آن ها در محافظت

کرکره برقی نیز مثل دیگر مصالح موجود که از کارایی اساسی در ساختمان ها برخورد هستند از انواع مختلفی برخوردار هستند که در اینجا به چند مورد از آن ها می پردازیم و از جمله انواع کرکره برقی سکشنال، کرکره برقی پنجره، کرکره برقی پلی کربنات، کرکره برقی آلومینیومی، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی گالوانیزه فوم دار، کرکره برقی شفاف، کرکره برقی صوتی و کرکره برقی پارکینگی در دسترس هستند و به ترتیب می خواهیم به کاربرد هایی در اختار دارند مورد بررسی قرار دهیم.

طریقه قیمت گذاری کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از آن ها می پردازیم عبارتند: از نوع آلیاژ تیغه کرکره، وزن و میزان مواد مصرفی در هر متر مربع، مارک موتور، مشخصات فنی و حتی هزینه نصب در قیمت کرکره برقی موثر است.

به عنوان مثال اگر می خواهیم یک مثال ساده بزنیم برخی از شرکت هایی که مشتری زیادی ندارند به جای مشاوره و فروش محصولات به سمت برگزاری دوره های آموزشی نصب کرکره برقی روی می آورند.به این ترتیب بسیاری از افراد علاقمند به کار در این حرفه در این کلاس ها شرکت می کنند و دوره های تئوری را با هزینه ای می گذرانند و بعد از گذراندن آموزش های نظری ، نوبت است.

قیمت نصب کرکره برقی

می توان گفت که قیمت نصب کرکره برقی با توجه به معیار هایی همچون اندازه نصب کرکره برقی می باشد که معمولا در هر ساختمان از ابعاد و اندازه متفاوتی به همراه است و این با توجه به متراژی که هر ساختمان برای نصب کرکره برقی در اختیار دارد مشخص می شود و هر چقدر اندازه کرکره برقی بیشتر باشد قیمت برای نصب کرکره برقی بالا می رود.

همچنین قیمت نصب کرکره برقی بستگی به انواع آن دارد. نوع مکانی که کرکره برقی برای آن نصب می شود و میزان تجهیزاتی که در نظر گرفته شده است در قیمت آن موثر است. قیمت نصب  و راه اندازی کرکره برقی در مدل های مختلف متغیر است.

درب کرکره ای عمدتا برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که عملکرد اتوماتیک این درب ها در بسیاری از مکان ها باعث افتخار مشتری شده و حس استقبال در آن ها ایجاد می کند که در این نوع درها به دلیل استفاده از قاب های شیشه ای و آلومینیومی یا استیل زیبا به طراحان و دکوراتورها امکان استفاده از این درب ها را در ساختمان های مسکونی و اداری، مغازه ها، اماکن عمومی، بیمارستان ها، هتل ها و … را فراهم می سازند.

درب به طور قابل توجهی (حداکثر 70 درصد) از ورود انرژی خنک کننده و گرمایشی به ورودی ها جلوگیری می کند و به دلیل استفاده از مویی یا درزگیر لاستیکی بین قاب ها از ورود خاک، حشرات و صدا جلوگیری می کند و همچنین عدم وجود دسته در این درها و عدم تماس آنها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از شیوع ویروس ها، میکروب ها و بیماری های عفونی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید