اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155076316241

در راستای توسعه بازار قند ایران

رونمایی از سایت کارخانه قند شیرین کام

کد: 140001155076316241

https://bit.ly/3dyvsBf

، اردبیل , (اخبار رسمی): با هدف ارتباط بیشتر با مشتریان و انعکاس اخبار صنعت قند و شکر، از سایت کارخانه قند شیرین کام به آدرس Shirin-Kam.ir در تاریخ 15 بهمن ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت کارخانه قند شیرین کام
بنر کارخانه قند شیرین کام

به گزارش روابط عمومی کارخانه قند شیرین کام، سایت Shirin-Kam.ir که یک سایت اطلاع رسانی قیمت عمده قند و ... است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارتباط بیشتر با مشتریان و انعکاس اخبار صنعت قند و شکر را تسهیل کند.

آقای رشیدی، مدیرعامل کارخانه قند شیرین کام در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف اصلی از راه اندازی وب سایت کارخانه قند شیرین کام اردبیل، افزایش ارتباط با بخش مشتریان و ارائه خدماتی همچون اطلاع رسانی اخبار صنعت قند و شکر، اعلام قیمت خرید قند عمده و قیمت خرید قند شکسته در راستای توسعه بازار قند ایران است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « وب سایت قند شیرین کام با ابزارهای مختلفی همچون سیستم های خانگی، لپ تاپ، تبلت و موبایل سازگار است و کاربران می توانند به سادگی به این سایت متصل شوند.»

گفتنی است کارخانه قند شیرین کام، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه خدمات ارتباط با مشتریانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کارخانه قند شیرین کام به آدرس Shirin-Kam.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قند شیرین کام

شرکت قند شیرین کام

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی