اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155076416243

درب های شیشه ای و موارد متعدد استفاده آن ها

کد: 140001155076416243

https://bit.ly/3mj0MrA

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از شیشه های سکوریت و درب شیشه ای منزل خود را زیبا کنید. در این مطلب میخواهیم بدانیم درب اتوماتیکِ شیشه ای چیست و چه کاربردی دارند.

درب های شیشه ای
درب های شیشه ای و موارد متعدد استفاده آن ها

درب اتوماتیک شیشه ای همانطور که از اسمشان پیداست از جنس شیشه هستند و به صورت خودکار باز و بسته میشود و زینت بخش نمای بیرونی ساختمان هستند. علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به محیط میبخشند از اتلاف انرژی نیز جلوگیری میکنند.

درب اتوماتیکِ شیشه ای نوعی از درب ها هستند که برای مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار میگیرند و توسط سنسور ها و چشمی که در بالای درب تعبیه شده است باز یا بسته میشوند. کنترل باز و بسته شدن درب اتوماتیکِ شیشه ای از طریق حسگر های حرکتی که به آنها سنسور حساس به وزن نیز گفته میشود انجام میشود.

درب شیشه ای برقی با حرکت های زاویه ای و خطی قابل استفاده برای فضاهای محدود هستند زیرا جای کمی را اشغال میکنند. این درب ها به صورت ثابت و متحرک هستند. درب شیشه ای از متناسب ترین و استاندارد ترین درب های ورودی هستند و به سرعت مورد قبول طراحان و معماران صنعت ساخت و ساز قرار گرفتند به طوری که به عنوان گزینه ای برای طراحی فضا در نظر میگیرند. این دربها از تنوع بالایی برخوردار است. رنگ شیشه ها, نوع فریم، ابعاد و اندازه و نوع باز و بسته شدن در هر درب و نسبت به مکان های مختلف متفاوت است.

این درب ها انواع مختلفی دارند که با توجه به مکان مورد استفاده می توان مدل موردنظر را انتخاب نمود.به طور مثال میزان عبور و مرور یک فاکتور مهم در انتخاب درب اتوماتیک می باشد.از دیگر عوامل در انتخاب درب اتوماتیک دکوراسیون، کاربری، میزان تردد، امنیت مورد انتظار و … می باشد.امکانات مختلفی را می توان در درب اتوماتیک تعبیه نمود به طور مثال باز و بسته شدن یک طرفه درب اتوماتیک، باز شدن خودکار در مواقع اضطرار و … می توان نام برد. درب اتوماتیک به صورت خودکار و اتوماتیک با فشار یا لمس یک دکمه باز و بسته می شود.

شیشه سکوریت نمونه ای بسیار مهم و پر کاربرد در صنعت شیشه سازی است. سکوریت در برابر ضربه و فشار جزو ایمن ترین و مقاوم ترین شیشه ها هستند. زیبایی که این شیشه ها به نمای بیرونی ساختمان میدهند بسیار چشم نواز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید