اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155076516228

شایعاتی در مورد آیفون جدید

همه چیز درباره آیفون 13

کد: 140001155076516228

https://bit.ly/3cRjHGM

، بوکان , (اخبار رسمی): در این مقاله اطلاعاتی کاربردی و مفید درباره گوشی آیفون 13 شرکت اپل خدمت شما بیان خواهیم کرد؛ در قسمت های بعدی این مقاله مطالبی درباره زمان رونمایی از iphone 13، مشخصات و ویژگی های این مدل گوشی، قیمت و شایعات به وجود آمده درباره این گوشی نیز بیان خواهیم کرد.

همه چیز درباره آیفون 13
آیفون 13

از ویژگی هایی که به گفته Ice Universe در آیفون 13 وجود دارد و تکامل یافته است این است که ناچ یا شکاف بالای صفحه iphone 13 کوچکتر از ناچ مدل آیفون 12 است؛ کاربرد ناچ درون گوشی اپل برای Face ID است.

زنان و مردان زیادی در ایران و جهان وجود دارند که طرفدار کمپانی و برند اپل هستند و این افراد مشتاق، منتظر رونمایی از جدید ترین و آخرین نسخه شرکت اپل یعنی گوشی آیفون 13 هستند و این اشخاص بی صبرانه منتظر این هستند که ببینند گوشی آیفون 13 چه قابلیت ها و تجهیزات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی این مدل گوشی دارد.

 در ادامه این مقاله در سایت مجله تکنولوژی بایت مگ مطالبی در رابطه با مشخصات، ویژگی ها، شایعات به وجود آمده در رابطه با این محصول و زمان رونمایی از گوشی iphone 13 خدمت شما نیز بیان خواهیم کرد.

مشخصات گوشی آیفون 13

در این بخش مشخصات و ویژگی های iphone 13 را مورد معرفی و بررسی نیز قرار خواهیم داد و به طور کلی توجه داشته باشید که با توجه به این که هنوز این محصول رونمایی نشده است اطلاعات کمی در دسترس است.

درباره دوربین آیفون 13 که یکی از قسمت های مهم این محصول به شمار میرود، آقای Ming-Chi Kuo تحلیلگر و کارشناس شرکت اپل بیان کرد که دوربین های iphone 13 دارای لنز های شش عنصری است و نسبت به دوربین آیفون 12 از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.

دیافراگم لنز دوربین آیفون 13 از f2.4 به f1.8 نیز تغییر خواهد کرد و این تغییر باعث میشود نور قابل پذیرش بیشتری داشته باشیم و در فضاهایی که نور کمی داریم بتوانیم عملکرد بهتری در عکاسی و فیلمبرداری داشته باشیم؛ لنز فوق عریض گوشی iphone 13 قابلیت فوکوس خودکار را درون خود نیز دارد که این عامل باعث میشود کیفیت عکس ها در نمای نزدیک بالاتر برود.

به احتمال زیاد این آیفون جدید که تولید شرکت اپل است از فناوری mmWave یا sub-6 استفاده خواهد کرد و از دیگر نکات درباره این محصول میتوان به این مورد اشاره کرد که آیفون 13 از سیستم G5 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در رابطه با صفحه نمایش این محصول آقای Ming Chi Kuo بیان کرده است که اندازه صفحه نمایش iphone 13 مطابق نسخه قبلی این شرکت یعنی آیفون 12 است؛ همچنین ابعاد و سایز های مختلفی برای صفحه نمایش این محصول در نظر گرفته شده است که میتوان به صفحه نمایش های 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی اشاره کرد.

از دیگر مواردی که پیش بینی میشود در آیفون 13 وجود داشته باشد این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و استفاده مردم از ماسک روی صورتشان استفاده از تکنولوژی Face ID کمی سخت است و برای راحتی کاربران و کسانی که از این گوشی استفاده میکنند این شرکت سیستم و تکنولوژی Touch ID یا اسکنر اثر انگشت را روی این نسخه قرار خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که به گفته Ice Universe در آیفون 13 وجود دارد و تکامل یافته است این است که ناچ یا شکاف بالای صفحه iphone 13 کوچکتر از ناچ مدل آیفون 12 است؛ کاربرد ناچ درون گوشی اپل برای Face ID است.

از دیگر مشخصه ها و مواردی که Jon Prosser بیان کرده است و احتمال میرود در آیفون 13 شرکت اپل وجود داشته باشد این است که iphone 13 دو برابر حافظه بیشتری نسبت به حافظه مدل های قبلی این کمپانی دارد؛ فضای ذخیره 1 ترابایتی iphone 13 میتواند برای اشخاصی که با کیفیت و وضوح بالا فرآیند فیلمبرداری را انجام میدهند بسیار مفید و کاربردی باشد.

از مشخصات فنی آیفون 13 میتوان به پردازندهBionic  A15 اشاره کرد که طبیعتا سریعتر از  پردازنده A14 خواهد بود و کارایی بیشتری نیز دارد؛ این پردازنده ها بر اساس سیستم TSMC و فرآیند 5 نانومتری تولید میشود.

قیمت و نرخ آیفون 13

در این بخش راجع به قیمت احتمالی آیفون 13 صحبت خواهیم کرد و همان گونه که میدانید گوشی های آیفون شرکت اپل به دلیل امکانات بالا و پرچمدار بودن جزء گوشی های اقتصادی به شمار نمیروند و قیمت آن ها از بقیه رقبای آن ها که در بازار وجود دارد کمی بالاتر است.

ادامه مطلب شایعاتی درباره آیفون 13 را به صورت کامل در  مجله تکنولوژی بایت مگ بخوانید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بایت مگ

بایت مگ | یک بایت تکنولوژی به زبان ساده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]