اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001175078216247

سایت طلا فروشی نیکخواه بزرگترین مرجع طلای شمال کشور

کد: 140001175078216247

https://bit.ly/3movPCw

، ساری , (اخبار رسمی): با هدف معرفی بزرگترین مرجع طلای شمال کشور و تاسیس فروشگاه آنلاین طلا و جواهر، از سایت طلا فروشی نیکخواه به آدرس javaherinikkhah.com در تاریخ 16 فروردین 1400 رونمایی شد.

سایت طلا فروشی نیکخواه بزرگترین مرجع طلای شمال کشور
سایت طلا فروشی نیکخواه بزرگترین مرجع طلای شمال کشور

به گزارش طلا فروشی نیکخواه، سایت javaherinikkhah.com که یک سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی بزرگترین مرجع طلای شمال کشور و تاسیس فروشگاه آنلاین طلا و جواهر را تسهیل کند.

آرش نیکخواه، ریاست طلا فروشی نیکخواه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ویترین آنلاین طلا و جواهر به شما کمک میکند تا انتخابی راحت و بهتر داشته باشید

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « شما می توانید انواع طلاجات مانند النگو، سرویس، انگشتر و... را در سایت جواهری نیکخواه مشاهده کنید»

گفتنی است طلا فروشی نیکخواه، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهفروش آنلاینکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت طلا فروشی نیکخواه به آدرس javaherinikkhah.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلا فروشی نیکخواه

طلا و جواهری نیکخواه واقع درساری بزرگترین مرجع طلای شمال.مجموعه ای از جدید ترین و بروزترین طلا و جواهر شامل دستبند طلا، سرویس طلا، النگو طلا، نیم ست طلا، انگشتر طلا و گردنبند طلا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار