اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001215082116264

پارچه با الیاف کاملا پنبه بهترین انتخاب برای ماسک پارچه‌ای است

چرا ماسک پارچه ای پنبه خالص برای پیشگیری از کرونا و آکنه صورت توصیه می شود؟

کد: 140001215082116264

https://bit.ly/2QeAvPg

، بیرجند , (اخبار رسمی): سازمان بهداشت جهانی استفاده از یک ماسک پارچه‌ای را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا روی ماسک جراحی سه لایه توصیه می کند. در این مقاله با نوعی ماسک پارچه‌ای آشنا می شوید که علاوه بر وظیفه محافظت در مقابل ویروس کووید 19، به دلیل کاهش تعریق و رطوبت پوست زیر ماسک، به کاهش آکنه کمک می کند.

چرا ماسک پارچه ای پنبه خالص برای پیشگیری از کرونا و آکنه صورت توصیه میشود؟
ماسک 3 لایه پنبه ای جیب دار

ششم آوریل 2021 سازمان CDC (مرکز مدیریت و پیشگیری از بیماری امریکا) بعد از انتشار خبر رسمی سازمان بهداشت جهانی مبنی بر لزوم استفاده همزمان از ماسک پارچه‌ای و ماسک جراحی در سایت خود اعلام کرد:

یک ماسک مناسب برای کاهش انتقال ویروس کرونا باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • ماسک پارچه‌ای حداقل دو لایه باشد، قابل شستشو باشد و از الیاف تنفس پذیر (نه الیاف مصنوعی و پلاستیکی) تهیه شود. 
  • به صورت کامل دهان و بینی را بپوشاند. 
  •  بین صورت و ماسک در دو طرف فاصله نداشته باشد و کاملا روی صورت بنشیند.
  • سیم روی بینی داشته باشد تا از نشت هوا از بالای صورت جلوگیری کند.

ترکیب یک ماسک پارچه‌ای با این ویژگی‌ها همراه با ماسک جراحی به طور چشمگیری خطر انتشار ویروس به دیگران یا قرار گرفتن در معرض ویروس را کم می کند.

پارچه با الیاف پنبه، درست‌ترین انتخاب برای تهیه ماسک پارچه‌ای است

یکی از عوارض مشخص ماسک‌های مرسوم بازار، آسیب به پوست به صورت ظهور جوش‌های متعدد و آکنه در ناحیه چانه و بالای لب بود. تجربه‌ای که به احتمال خیلی زیاد داشتید. دلیل این اتفاق نداشتن اولین شرطی است که سازمان CDC اعلام کرد و در بالا با عنوان شماره 1 مطالعه کردید.

جمع شدن بخار تنفس و مرطوب شدن فضای این ناحیه به مدت طولانی.

اغلب پارچه‌های مورد استفاده برای تهیه ماسک پارچه‌ای علی رغم ظاهر زیبا و رنگی، از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند. عرق کردن و جمع شدن آلودگی روی پوست و سپس نفوذ به لایه زیری پوست و ایجاد جوش اثری غیر قابل گذر در مورد این پارچه‌ها است. برای جلوگیری از این اتفاق آزار دهنده به دنبال ماسکی باشید که از الیاف پنبه خالص تهیه شده باشد. در بین پارچه‌های دستبافت به خوبی میتوانید بهترین نمونه‌های این پارچه‌ها را پیدا کنید.

یکی از شاخه‌های فعالیت اصلی هنرچی، بافت پارچه دستبافت با الیاف تماماً پنبه است. با توجه به نیاز جامعه تولید ماسک با این پارچه‌ها به سایز محصولات هنرچی اضافه شد.

ماسک پارچه‌ای پنبه ای جیب‌دار چه کمکی به شما میکند:

خب گفتیم استفاده از الیاف پنبه در ماسک سه لایه پنبه ای مانع ایجاد عرق و بدنبال آن مشکلات پوستی میشود. اما داشتن جیب در فضای داخلی ماسک مقابل بینی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید از لایه ملت بلون در آن استفاده کنید. کافیست مقداری لایه ملت بلون را براحتی از داروخانه تهیه کنید و هر بار تکه‌ای از آن را داخل جیب تعبیه شده ماسک قرار دهید.

ملت بلون، لایه اصلی و مهم برای جلوگیری از نفوذ میکروب و ویروس است. البته اگر در پوشیدن ماسک پارچه‌ای روی یک ماسک جراحی یک بار مصرف مشکلی ندارید، میتوانید ماسک پارچه‌ای را بدون لایه ملت بلون روی ماسک جراحی استفاده کنید.

ارتباط محیط زیست و مصرف ماسک:

ماسک ها دارای دو لایه از پارچه‌های دستبافت هستند و بر خلاف الیاف مصنوعی میتواند در طبیعت تجزیه شود. رواج مصرف این ماسک به جای ماسک‌های با الیاف مصنوعی، کمک به چرخه طبیعی زمین است.

هر ماسک یک پک کامل دارد:

این ماسک همراه با یک بند کشی پشت گردنی با دو دکمه در دو انتهایش داخل یک کیسه پارچه‌ای ارائه شده است. این موضوع به شما کمک میکند:

  • اگر بند پشت گوش در طولانی مدت باعث آزار پوست شد از آن استفاده کرده و ماسک را با پشت سر مهار کنید.
  • اگر صورت لاغری دارید براحتی با تنظیم این بند ماسک را کیپ صورت خود کنید تا شرط سوم CDC برای ماسک استاندارد برآورده شود.
  • زندگی با ماسک ما را مجاب کرده تا در مواقع خوردن و آشامیدن بیرون از منزل برای چند دقیقه ماسک را از صورت برداریم. بودن این کیسه پارچه‌ای کمک میکند تا در این لحظات آن را داخل کیسه قرار دهید تا تمیز و بهداشتی بماند.
  • علاوه بر این با توجه به قابل شستشو بودن ماسک‌ها، این کیسه میتواند برای نگهداری ماسک کثیف، مرطوب شده و ... تا رسیدن به منزل و زمان شستشو استفاده شود.

نکته مهمی که در تولید ماسک‌های پارچه‌ای ارگانیک فراموش نشده است:

در قسمت بالای ماسک بین دو لایه پارچه، سیم فلزی برای فیت شدن روی صورت تعبیه شده است تا بالای ماسک شل و با فاصله از صورت نیاستد. این شرط چهارم سازمان CDC برای یک ماسک استاندارد پارچه‌ای بود.

شستشوی ماسک:

ماسک را براحتی و به صورت مرتب روزانه بشوئید. با توجه به الیاف پنبه خالص در این پارچه، از آب ولرم و صابون برای شستشو استفاده کنید. بعد از شستشوماسک را در معرض آفتاب خشک کنید، اتو کنید تا مرتب شود و بارها و بارها استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنرچی

هنرچی تیمی است که روی خوداشتغالی بر مبنای هنر دست فعالیت میکند. استان ما به لحاظ صنعت ضعیف است و همین موضوع باعث رشد جامعه تحصیل کرده بیکار در آن شده است. در کنار این مشکل شاهد پتانسیل بالایی در افرادی بودیم که محصولات ایرانی دست ساز و بسیار با کیفیتی را تولید میکردند. در خط تولید کوچک آن‌ها خلا بازاریابی و بازارسازی، محتواسازی و ارائه دیده میشد. ما تیمی تشکیل دادیم که فرایند شناسایی، آنالیز، تحقیق و توسعه، ساخت محتوا و فروش را در این زنجیره به عهده گرفتیم. حالا یعنی فروردین 1400 حدود 3 سال از فعالیت شبانه روزی ما میگذرد و خوشحالیم که با راه اندازی این گروه پشتیبان خوداشتغالی، برای خود و همه زنان و مردان هنرمند در هنرچی انگیزه بخش تولید بهتر و باکیفیت تر شدیم. محصولات با کیفیت و کمتر شناخته شده زیادی را به خانه افراد مختلف در جای جای این کشور رساندیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان