اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001215083316273

پیچ و رولپلاک نما

کد: 140001215083316273

https://bit.ly/3g4mpuz

، تهران , (اخبار رسمی): از جمله مواردی که باعث شل شدن سنگ نما می شود استفاده از ملات با درصد سیمان پایین و همچنین استفاده از نخاله های ساختمانی در پشت سنگ نما می باشد. در مواردی نیز قسمتی از سنگ نما تخریب شده و یا افتاده است که در مرور زمان در اثر نفوذ آب و سرد و گرم شدن هوا باعث ریزش قسمت های دیگر از سنگ نما می شود.

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نما

برای نصب سنگ در ارتفاع با طناب ابتدا محل ریزش را کاملا تمیز و سطحی صاف ایجاد می کنیم. بعد از آماده سازی زیر کار، پشت سنگ مربوطه را چسب سنگ و چسب های فوق قوی می زنیم و بر روی ملات می چسبانیم. در مرحله آخر از طریق پیچ و رولپلاک سنگ مورد نظر را در محل خود ثابت و محکم می کنیم.

انواع پیچ های مورد استفاده در پیچ و رولپلاک سرامیک نما عبارتند از :

  • پیچ فولادی
  • پیچ گالوانیزه
  • پیچ استیل

انتخاب پیچ و رولپلاک نما مناسب برای تثبیت سنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ ضخامت سنگ و ملات پشت آن ها یکی از عوامل مهم در انتخاب سایز پیچ است.

این موضوع که عملیات مقاوم سازی در فضای بیرون اجرا می شود یا فضای داخلی نیز در انتخاب پیچ ها موثر است. اگر قرار است این عملیات در فضای باز انجام شود گزینه ی مناسب پیچ های گالوانیزه است که در برابر تغییرات جوی مقاوم هستند.

این پیچ ها را باید بتونه کاری نیز کرد تا مقاومت بیشتری داشته باشند. همچنین برای افزایش مقاومت بتونه ها از چسب های مخصوصی استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان