اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001235085416276

راه‌کارهای کلیدی LG ThinQ برای آسان‌تر ساختن زندگی مصرف‌کنندگان

آغاز انقلاب خانه‌های هوشمند آنلاین

کد: 140001235085416276

https://bit.ly/3v4hYUT

، (اخبار رسمی): آنچه که امروزه تکنولوژی هوشمند را ملموس‌تر می‌سازد، این است که همه یک اسمارت فون در اختیاردارند؛ و از طریق همین تلفن همراه هوشمند مصرف‌کنندگان می‌توانند تمام لوازم‌خانگی متصل به شبکه را از اتاق‌خواب، درون اتومبیل یا دفتر کارشان کنترل کنند

آغاز انقلاب خانه‌های هوشمند آنلاین
آغاز انقلاب خانه‌های هوشمند آنلاین

آغاز انقلاب خانه‌های هوشمند آنلاین

س‍پری کردن اوقات بیشتر در منزل، علاقه مصرف‌کنندگان به استفاده بیشتر از شیوه‌های هوشمندتر برای گذران زندگی را برانگیخته است. این اشتیاق روزافزون به محیط‌های «کار و سرگرمی» آنلاین، باعث شده آینده با سرعت بیشتری به سمت مصرف‌کننده امروزی حرکت کند. Fortune Business Insights پیش‌بینی می‌کند بازار خانه‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ به ۶۲۲.۵۹ میلیارد دلار خواهد رسید. 

آنچه که امروزه تکنولوژی هوشمند را ملموس‌تر می‌سازد، این است که همه یک اسمارت فون در اختیاردارند؛ و از طریق همین تلفن همراه هوشمند مصرف‌کنندگان می‌توانند تمام لوازم‌خانگی متصل به شبکه را از اتاق‌خواب، درون اتومبیل یا دفتر کارشان کنترل کنند. این حقیقت که اپلیکیشن LG ThinQ تاکنون بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده، نشان می‌دهد کاربرانی مشتاقانه به دنبال راحتی و آسایش حاصل از استفاده از محصولات هوشمند هستند؛ اما منظورمان از راحتی و آسایش بیشتر چیست؟

در یک مطالعه تحقیقاتی، میان کاربران اپلیکیشن LG ThinQ در آمریکا، آن‌ها گفتند که بیش از هر چیز قابلیت‌های کنترل از راه دور این برنامه برای‌شان رضایت‌بخش بوده است. اگرچه برخی لوازم‌خانگی هوشمند مانند جاروبرقی‌های رباتی قادرند بدون دخالت زیاد شما خودشان کارها را انجام بدهند، اما هنوز ماشین لباس‌شویی نمی‌تواند لباس‌های کثیف را از محیط خانه جمع کرده و بشوید، یا اینکه یخچالی نداریم که خودش را پر کند؛ اما همین امکان کنترل و نظارت بر اکوسیستم خانه از هر مکانی، بعد کاملاً تازه‌ای به آسایش و راحتی کاربر اضافه کرده است.

اپلیکیشن LG ThinQ با این هدف طراحی‌شده که ارتباط یکپارچه‌ای با محصولات و سرویس‌های مجهز به هوش مصنوعی این شرکت برقرار کرده و به کاربر اجازه مشاهده کامل و دسترسی به‌تمامی لوازم‌خانگی سازگار با آن را بدهد، چه کاربر درون خانه و چه بیرون باشد. یک کاربر کره‌ای LG ThinQ را راهکاری ارزشمند برای فرآیند معمول خشک‌شویی درون منزل می‌داند و آن را این‌گونه شرح می‌دهد: «با امکان کنترل از راه دور و نظارت، می‌توانم زمان کار ماشین لباس‌شویی را با برنامه روزانه‌ام تنظیم کنم. این بدان معنی است که همیشه هنگام اتمام کار ماشین لباسشویی، وقتم برای خروج لباس‌ها از آن کاملاً آزاد است و دیگر نباید نگران لباس‌های بد بو یا چروک باشم.»

Proactive Customer Care (PCC) و Smart Diagnosis تجربه کاربری را بیش‌ازپیش گسترش می‌دهند و یکی دیگر از راه‌کارهای کلیدی LG ThinQ برای آسان‌تر ساختن زندگی مصرف‌کنندگان هستند. اپلیکیشن LG ThinQ پس از عیب‌یابی خودکار تمامی دستگاه‌های آنلاین در سیستم خانه، ضمن اخطار به کاربر، پیشنهادات و راهنمایی‌های مفیدی را برای حفظ حداکثر کارایی محصولات (مانند تغییر فیلترها در زمان مناسب) در اختیار وی می‌گذارد. یکی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی می‌گوید: «این بسیار عالی است که به ThinQ دسترسی دارم تا به من یادآوری کند زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا فرا رسیده است.» به‌جای تماس با خدمات پشتیبانی و ساعت‌ها و روزها انتظار برای حضور تکنسین فنی در منزل، قابلیت‌های PCC و Smart Diagnosis به کاربر کمک می‌کنند تا خودش مشکل را پیداکرده و نسبت به حل آن اقدام نماید. یکی از کاربران ThinQ اضافه می‌کند: «به لطف قابلیت PCC من اخطارهای مربوط به لوازم‌خانگی والدینم را به‌موقع دریافت می‌کنم و می‌توانم تمام‌کارهای نگهداری بهینه آن‌ها را خودم انجام دهم.»

در اپلیکیشن ‌LG ThinQ بخشی برای نظارت بر میزان مصرف انرژی ماهیانه در نظر گرفته‌شده که برای هر یک از لوازم‌خانگی متصل در این شبکه، این اطلاعات به‌صورت جداگانه قابل‌دسترس است. لذا کاربران می‌توانند بر اساس این گزارشات و با تغییر عادت‌هایشان، صرفه‌جویی بیشتری در مصرف انرژی داشته باشند. یکی از حامیان محیط زیستی که در این نظرسنجی شرکت کرده می‌گوید: «معمولاً فراموش می‌کنم که درب یخچال را بسته‌ام یا اینکه تلویزیون را خاموش کرده باشم. اما این اپلیکیشن امکان کنترل و نظارت بر تمامی این موارد را از طریق تلفن همراه فراهم آورده و این کمک بسیار بزرگی است.»

اپلیکیشن ThinQ دائماً در حال تغییر و تکامل برای تأمین حداکثری نیازهای مصرف‌کنندگان است. علاوه بر این، قابلیت‌های جدیدی مانند Scan-To-Cook و Meal Kit orders یا دستورات غذایی که در نیمه اول سال جاری معرفی می‌گردد باعث کاهش چشم‌گیر استرس برنامه‌ریزی برای تأمین غذای روزانه خانواده می‌شوند. قابلیت‌ها و امکانات آینده هم بر تأمین آزادی عمل و راحتی بیشتر متمرکز هستند که زندگی مصرف‌کنندگان ال‌جی را به شکل قابل‌سنجشی بهتر از زمانی می‌سازد که THinQ نبوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]