اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001245087116262

ابر سیگما؛ ارائه کننده سرویس های کلود

کد: 140001245087116262

https://bit.ly/3g9SIZh

، تهران , (اخبار رسمی): ابرسیگما یکی از خدمات شرکت دانش بنیان شرکت سیگما در زمینه سرویسهای ابر عمومی استد. سیگما دارنده رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک با 16 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات است.

ابر سیگما ؛ ارائه کننده سرویس های کلود
ابر من ، ابر سیگما

خدمات ابر عمومی ابر سیگما شامل :

  • زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) دسکتاپ به عنوان سرویس (DaaS) DNS به عنوان سرویس (DNSaaS) لود بالانسر به عنوان سرویس (LBaaS) فایروال به عنوان سرویس (FWaaS) vpn به عنوان سرویس (VPNaaS) دیتابیس ابری (DBaaS) فضای ذخیره سازی ابری (Cloud storage)

ویژگی های سرویسها و خدمات ابر سیگما :

  • به کارگیری سرورهای پیشرفته داخل ایران و تجهیزات سخت افزاری قدرتمند پیاده سازی جدیدترین راهکارهای امنیتی در مواجه با حملات سایبری دسترسی پذیری بالا به داده ها و سرویسها انعطاف در پیکربندی و استفاده از منابع دارای فیچرهای بکاپ گیری، فایروال و... مدیریت، کنترل و مانیتورینگ سرویسها در داشبورد کاربری پشتیبانی قدرتمند 7*24 فعال شدن سرویس بلافاصله پس از ثبت سفارش دریافت سرویس و خدمات در هر ساعت شبانه روز بصورت کاملا اتوماتیک استفاده از سیستم محاسباتی هوشمند براساس ساعت کارکرد پایبندی به قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مشتریان ارائه فاکتور رسمی در خرید خدمات و سرویسهای ابری ارائه راهنمای استفاده از سرویسها در داشبورد کاربری دارای گواهینامه اینماد و گواهینامه مجوز نظام صنفی رایانه ای و بسیاری ویژگی دیگر

خدمات و سرویسهای سرور ابری ابر سیگما در زیرساخت دیتاسنتر ابری با بکارگیری جدیدترین استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا و با پشتوانه 16 ساله دانش و تجربه شرکت دانش بنیان سیگما در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به شرکتها، کسب و کارها و نهادهای دولتی و خصوصی ارائه میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید به وبسایت ابر سیگما به نشانی www.sigma.cloud مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیگما کلود

سیگما کلود یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیگما در حوزه رایانش ابری میباشد که در سال 2018 معرفی شد. ارائه خدمات مشاوره ای و خدمات اجرایی در حوزه استراتژی، امنیت و معماری کلود، طراحی و راه اندازی ابرهای خصوصی و سرویسهای ابر عمومی IaaS, PaaS , DaaS , VPC , DNSaaS , LBaaS , FWaaS , VPNaaS , DBaaS و Cloud storage نمونه ای از فعالیتهای سیگماکلود در زمینه کلود میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]