اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000124508728648

محصول تازه شرکت ایزوگام هیرمان رونمایی شد

ارائه ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان به بازار  عایق رطوبتی

کد: 14000124508728648

https://bit.ly/2QvInMt

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت ایزوگام هیرمان با نام ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان در دلیجان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان به بازار  عایق رطوبتی
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت ایزوگام هیرمان، روز 25 اردی بهشت سال گذشته، دلیجان میزبان رونمایی از ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه عایق رطوبتی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ضخامت ۵ میلی متر را ارائه کند تا این خدمت تازه اطمینان از عایق بودن ساختمان برای سالیان طولانی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دارای محاسنی است که اعم از ضخامت ۵ میلی متر، وزن ۵۰ کیلوگرم است و می‌تواند باعث طول عمر هرچه بیشتر محصول شود.

مهندس ساسان حاجی جعفری مدیرعامل شرکت ایزوگام هیرمان، تولید این محصول را نتیجه یک ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید این محصول از ۹۸/۱۲/۲۵ آغاز و پس از مدت ها تلاش آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را ۹۹/۱/۲۵ اعلام و ادامه داد: طول عمر حداقل ۲۵ سال، تولید شده از بهترین مواد اولیه، دارای استاندارد CE اروپا، دارای استاندارد بین المللی ISO 9001 ، دارای استاندارد ملی ایران، برگزیده جشنواره کیفیت ایران، دارای ۲۰۰ ماه ضمانت نامه کارخانه از مزایای این محصول است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایزوگام هیرمان

شرکت تولیدی هیرمان با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و علمی در صنعت عایق رطوبتی کشور پا به عرصه این صنعت نهاد. این مجموعه از آغاز کار، سعی بر تولید محصولی بر پایه اصول علمی، بهترین کیفیت و رقابت با تولیدات روز دنیا داشته است و به همین جهت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت درجه یک کوشیده است تا عمر مفید محصولات خود را همگام با ویژگی قیمت مناسب و سازگاری با محیط زیست افزایش دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان