اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001245087316290

کنکور های شهرسازی

کد: 140001245087316290

https://bit.ly/32cOUOH

، تهران , (اخبار رسمی): برای شرکت در کنکور هیچ وقت دیر نیست اگر شما هنوز آمادگی لازم برای شرکت در کنکور را ندارید بهتر است از همین الان در کلاس ها شرکت کنید و آماده شوید.

کنکور های شهرسازی
کنکور های شهرسازی

پردیس کیمیافکر با بهره ­گیری از مجرب ­ترین اساتید کشور و با به روزرسانی مستمر منابع آزمون ارشد طراحی شهری ، کلاس­ های آمادگی آزمون ارشد طراحی شهری، جزوات و بسته ­های آموزشی طراحی شهری، آزمون­ های آزمایشی طراحی شهری و متدهای آموزشی نوین جهت هماهنگی با تغییرات آزمون و برخورداری از درخشانترین نتایج آزمون ارشد طراحی شهری در 8 سال گذشته (بیش از 50 رتبه تک رقمی) تا موفقیت و کسب نتیجه درخشان در کنار شما خواهد بود.

جزوات کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری 

آزمون نظام مهندسی جزوه باز و به اصطلاح «open book» است بنابراین شما می توانید کلیه منابع خود را به جلسه آزمون برده و از آن‌ها آزادانه استفاده نمایید.

آزمون نظام مهندسی در تمامی رشته‌ها و صلاحیت‌ها بجز صلاحیت معماری طراحی، به صورت تست‌های چهارگزینه‌ای می‌باشد.

معمولا در هر آزمون ۶۰ سوال طرح می‌شود و حد نصاب قبولی در این آزمون کسب نمره ۵۰ درصد است. توجه داشته باشید در آزمون نظام مهندسی بعلت عدم محدودیت ظرفیت، رقابتی بین داوطلبان  وجود ندارد و داوطلبان می‌بایست حد نصاب قبولی (۵۰ درصد) را در این آزمون کسب نمایند، همچنین این آزمون نمره منفی هم دارد و در واقع هر ۳ سوال غلط یک سوال صحیح را حذف می کند.

جزوات کنکور دکتری شهرسازی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش