اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001245087415973

مهاجرت تحصیلی رایگان امکان پذیر شد

کد: 140001245087415973

https://bit.ly/3wO8WNH

، تهران , (اخبار رسمی): برای مهاجرت تحصیلی رایگان باید به دو موضوع هزینه بر بیندیشید، یکی پروسه پذیرش تحصیلی است و دیگری هزینه تحصیل در خارج از کشور است که ما در اینجا در خصوص هر دو موضوع خبرهای مهمی به شما ارائه میدهیم.همچنین بهتر است از شرایط بورسیه تحصیلی اطلاع داشته باشید.

مهاجرت تحصیلی رایگان امکان پذیر شد
تحصیل در خارج از کشور با دریافت پذرش و بورسیه تحصیلی

برای مهاجرت تحصیلی رایگان باید به دو موضوع هزینه بر بیندیشید، یکی پروسه پذیرش تحصیلی است و دیگری هزینه تحصیل در خارج از کشور است که ما در اینجا در خصوص هر دو موضوع خبرهای مهمی به شما ارائه میدهیم. همچنین بهتر است از شرایط بورسیه تحصیلی اطلاع داشته باشید.

پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی

پروسه پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور، پیچیده و هزینه بر است و در همان ابتدای راه باید بیش از 15 میلیون تومان هزینه کنید اما از زمان تاسیس شرکت لتس گو یونی، تمام توانمان را به کار بستیم تا محصولی منحصر به فرد ایجاد کنیم تا بخشی از هزینه های مهاجرت تحصیلی را رایگان ارائه دهیم.
مفتخریم که اعلام کنیم لتس گو یونی توانسته است اخذ پذیرش تحصیلی از برخی از دانشگاه های معتبر جهان را بصورت رایگان ارائه دهد تا بتوانید مهاجرت تحصیلی رایگان را تا حدودی تجربه نمایید.

اینکه اعلام میکنیم تا حدودی، بخاطر این موضوع است که شما پس از اخذ پذیرش تحصیلی، هزینه های شخصی زیادی دارید که مختص به شماست و به دانشگاه، رشته تحصیلی و کشور مورد تحصیل شما بستگی دارد. هزینه شهریه دانشگاه و هزینه تحصیل در خارج از کشور با موضوع مهاجرت تحصیلی رایگان، دو موضوع مختلف هستند که نباید آنها را باهم اشتباه بگیرید.

البته در نظر داشته باشید که در خصوص مورد دوم نیز راه حلی وجود دارد که البته مختص همه افراد نیست. تحصیل رایگان در کشورهای مختلف با دریافت بورس تحصیلی امکان پذیر است که در ادامه در خصوص این موضوع نیز اطلاعاتی را به شما ارائه میکنیم.

بورس تحصیلی

بورس تحصیلی یا همان کمک هزینه تحصیلی فقط به افرادی تعلق میگیرد که شرایط خاص و قابل قبولی داشته باشند، همچنین برای کشورهای مختلف و دانشگاه های مختلف نیز شرایط عوض میشود. به طور معمول حداقل شرایط زیر باید رعایت شود:

مدرک زبان معتبر – تمکن مالی کافی – شرایط سنی و تحصیلی مناسب – مدرک تحصیلی قابل توجیه با حداقل معدل 17 – نوشتن انگیزه نامه و رزومه مناسب – پر کردن فرم پذیرش تحصیلی – پرداخت هزینه ارزیابی پذیرش – نمره آیلتس 7 یا معادل آن برای مدارک زبان دیگر – توانایی ارائه مقالات علمی و نمونه کار حرفه ای

از کجا شروع کنم؟

باید ابتدا شرایط شما توسط یک کارشناس مشاور تحصیلی به خوبی بررسی شود تا از امکان تحصیل در کشورهای مختلف جهان باخبر شوید، این کار را میتوانید به صورت اینترنتی نیز انجام دهید، برای این کار کافی است به بخش مشاوره مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی مراجعه کنید و وقت مشاوره مهاجرت رزرو نمایید.

آیا شرایط دریافت بورسیه تحصیلی را دارم؟

همانطور که در بالا به آنها اشاره داشتیم موارد پیش فرضی هستند که اگر آنها را ندشته باشید، قطعاً شرایط دریافت بورسیه تحصیلی را ندارید اما موارد دیگری نیز هستند که باید به آنها دقت کنید که در ادامه آنها را عنوان میکنیم:

•    رقابت بر سر اخذ بورس تحصیلی در دوره های تخصصی و حرفه ای مثل پزشکی و داروسازی بسیار بالا بوده و تک تک فاکتورهای مهم در موفقیت و یا شکست متقاضی بورس تحصیلی تاثیر بسزایی دارند.

•    برای استفاده از بورس تحصیلی، تنها به دانشگاه مورد نظر خود بسنده نکرده و درباره سایر موسسات آموزشی خصوصی و دولتی ارائه دهنده بورسیه تحصیلی در خارج از کشور تحقیق کنید.

•    همیشه بورسیه تحصیلی به صورت کامل ارائه نمی شود و ممکن است به جای پوشش کامل هزینه های زندگی و تحصیلی، تنها بخشی از آن را پوشش دهد. برای همین به موضوع تمکن مالی برای تحصیل دقت داشته باشید.

•    معمولاً اولویت ارائه بورسیه تحصیلی با شهروندان بومی و مقیم آن کشور بوده و دانشجویان بین المللی در اولویت بعدی دریافت بورس تحصیلی هستند.

•    تعداد کمک هزینه های تحصیلی مقاطع ارشد، دکترا و فوق دکترا بسیار بیشتر از مقطع کارشناسی است و متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی کارشناسی دارای شانس بسیار کمتری هستند.

•    قبولی در دریافت بورسیه تحصیلی ممکن است شامل چند مرحله باشد و به همین خاطر باید آمادگی برای مصاحبه حضوری را داشته باشید.

اگر به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی هستید، بهتر است به شرایط بورسیه ترکیه نگاهی داشته باشید چون با در نظر گرفتن بسیاری از ملاحظات، کشور ترکیه جای بسیار مناسبی برای تحصیل ایرانیان بشمار میرود. در صورت نیاز به راهنمای بیشتر میتوانید به سایت lets go uni مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی نیلگام

سایت لتس گو یونی، موسسه مهاجرت تحصیلی زیر نظر هلدینگ نیلگام میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]