اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001315095716300

در مراکز تمام دیجیتال مشاورین املاک چه میگذرد؟

اطمینان در مراکز خرید دیجیتالی مشاورین املاک

کد: 140001315095716300

https://bit.ly/3sYIE88

، ساری , (اخبار رسمی): سامانه املاک پناه جو با اعلام کردن یک سری از تحولات اساسی در ساختار خود و همچنین اعلام نمودن نرخ ده ساله برای خدمات اطمینان خاطر بیشتری به خریداران واحد های تجاری خود داده است.

اطمینان در مراکز خرید دیجیتالی مشاورین املاک
اطمینان در مراکز خرید دیجیتالی مشاورین املاک
امنیت محل سرمایه گذاری مشاورین املاک برقرار شد

الف) سامانه برای برای فعالیت در سطح کشور نرخ 10 ساله تنظیم و مصوب کرده است تا مشاورین املاک با خیالی آسوده تر سرمایه گذاری در دفاتر مجازی خود را انجام دهند(زیرا فعالیت در یک بستر مجازی همانند اجاره دفاتر فیزیکی است اگر شما در ملکی دفاتر خود را احداث نمایید و بعد از دو یا سه سال که به ثبات رسیده اید صاحب ملک اجاره را به طرز عجیبی بالا برده تمامی معادلات ذهنی شما بر هم خواهد خواهد خورد و آسیب های جدی در مسیر کاری شما رخ خواهد داد.

ب) سامانه املاک پناه جو در فعالیت های خود اشاره به این موضوع دارد که اطلاعات فایلینگ شما به راحتی نشر و توسط همکار به سرقت نخواهد نرسید. در این راستا اطلاعات را به دو شکل منتشر می نماید که جهت تفهیم بیشتر توضیحات ارائه خواهد شد.ج) در صورت تمایل خواهید توانست از برنامه های تبلیغاتی و آینده سامانه پناه جو اطلاعاتی را از کاربراین کسب نمایید.

د) هیچ معامله در سامانه صورت نخواهد پذیرفت و بابت موارد ملکی معرفی شده به مشاورین املاک هیچ گونه درصدی درخواست نخواهد شد.

ه) واحد بین الملل سامانه راه اندازی خواهد شد اما از تاریخ 1 تیر به طور رسمی راه اندازی شده و مشاوره رایگان حقوقی به تمامی مشاورین املاکی که در این بخش ثبت نام نموده اند داده خواهد شد.

 سامانه برای برای فعالیت در سطح کشور نرخ 10 ساله تنظیم و مصوب کرده است
تا مشاورین املاک با خیالی آسوده تر سرمایه گذاری
در دفاتر مجازی خود را انجام دهند 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پناه جو

. با توجه به پیشرفت دنیای دیجیتال و حرکت آینده جهان به این سمت و سو و مهمتر از همه تلاش بسیاری از سایت ها و اپلیکشن های املاک، در جهت مقابله با روش سنتی املاک و به نوعی رقابت با دفاتر فعلی مشاور املاک تجهیز دفاتر املاک به روش های نوین، امری ضروری به حساب می آید(در حال حاضر پلتفرم تمامی وبسایت های فعال در سطح کشور رو در رو کردن مردم(مالک) با مردم(مشتری) است؛ که این یعنی ایجاد فرهنگ حذف مشاورین املاک کشور ، همچنین در برخی موارد بعضا مداخله در معاملات و یا دریافت سود از مشاورین املاک را ملاک عملکرد خود قرار خواهند داد). سامانه املاک پناه جو با محوریت قراردادن مشاورین املاک در تلاش است ارتباطی جامع و بروز، میان مشاورین املاک و مردم، ایجاد کند از این رو در تلاش است به کمک دنیای دیجیتال، مردم را به صورت مجازی به مشاورین املاک متصل نماید. در این سیستم کاربران عادی(مردم) جستجوی ملک مورد نظر خود را بر اساس دسته بندی مشاورین املاک مشاهده خواهند کرد؛ یعنی با ورود به شهرستان مورد نظر خود، به جای اینکه لیست بلند بالایی از موارد ملکی قابل مشاهده باشد، لیستی از مشاورین املاک قابل مشاهده است. کاربران عادی در این سیستم می توانند با ورود و مشاهده اطلاعات میز کار و یا ورود به صفحات شخصی مشاورین املاک، موارد مورد نظر خود را بیابند. در این سیستم هم مردم عادی قادر خواهند بود موارد ملکی خود را به طور رایگان به سیستم واگذار نمایند، اما در انتهای کار باید ملک مورد نظر خود را به یک تا سه مشاور املاک حاضر در شهر جهت فروش یا اجاره تحویل نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان