اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001315095916280

آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0

آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0، پلتفرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی

کد: 140001315095916280

https://bit.ly/3ehVKbl

، (اخبار رسمی): به لطف ریموت کنترل جدید و امکانات کنترل صوتی تازه webOS 6.0، مصرف‌کنندگان با استفاده از Magic Explorer جدید که نسخه آپدیت شده Magic Link است، می‌توانند محتوای موردنظرشان را با اطلاعات تکمیلی و همچنین محتوا و اطلاعات مرتبط به آن را در یک صفحه مشاهده کنند.

آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0، پلتفرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی
آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0، پلتفرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی

آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0، پلتفرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی

آشنایی با امکانات و قابلیت‌های webOS 6.0، پلتفرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی

پلتفرم و یا به عبارتی سیستم‌عامل جدید تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به نام webOS، یکی از جذابیت‌های کاربردی این تلویزیون‌ها است که تازه‌ترین نسخه آن در سری جدید محصولات ‌سال ۲۰۲۱ ازجمله تلویزیون‌های QNED، Mini LED، NanoCell، UHD LCD و OLED مورداستفاده قرار خواهد گرفت. نسخه جدید webOS 6.0 با همراهی Magic Remote جدید ال‌جی دنیای تازه‌ای از تجربه و سرگرمی را برای بینندگان این تلویزیون‌های فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد.

webOS 6.0 امکان پشتیبانی از دستورات صوتی بیشتری را از طریق دستیارهای صوتی هوشمند Google Assistant و Amazon Alexa فراهم می‌آورد. به این طریق کار با تلویزیون و همچنین جستجو میان سرویس‌های پخش ویدیویی، محتوای اینترنتی و شبکه‌های تلویزیونی بسیار آسان‌تر از قبل خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات جدید webOS 6.0 امکان اشتراک محتوا از تلفن‌های هوشمند به تلویزیون ال‌جی و بالعکس از طریق NFC است که ال‌جی آن را Magic Tap نامیده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های Magic Tap در برابر رقبا، این است که کاربر هنگام اشتراک و پخش محتوا از موبایل روی تلویزیون، همچنان امکان ادامه کار با دیگر اپلیکیشن‌ها و امکانات تلفن همراه هوشمند خود را خواهد داشت.

به لطف ریموت کنترل جدید و امکانات کنترل صوتی تازه webOS 6.0، مصرف‌کنندگان با استفاده از Magic Explorer جدید که نسخه آپدیت شده Magic Link است، می‌توانند محتوای موردنظرشان را با اطلاعات تکمیلی و همچنین محتوا و اطلاعات مرتبط به آن را در یک صفحه مشاهده کنند. این سیستم جستجو می‌تواند اطلاعاتی همچون نام بازیگران، مکان‌ها، وسایل و دیگر آیتم‌های موردعلاقه‌شان را به محتوای ویدیویی در حال تماشا اضافه کند.

در برخی برنامه‌های خاص ویدیویی کاربران از طریق Magic Explorer جدید می‌توانند برای خرید محصولات درون برنامه اقدام کنند. همچنین، این قابلیت در تمامی سرویس‌ها و بخش‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی همچون Live TV، Gallery، TV Guide و تنظیمات نیز فعال است. در هر صحنه نمایشی که Magic Explorer اطلاعات مناسبی برای نمایش پیدا کند، رنگ نشانگر موس روی صفحه تغییر می‌کند تا به کاربر اطلاع دهد در این صحنه می‌تواند به اطلاعات جذاب تازه‌ای دست پیدا کند.

Next Picks هم در پلتفرم تلویزیونی جدید ال‌جی وظیفه پایش و آنالیز محتوای موردعلاقه کاربر را بر عهده دارد و با استفاده از تاریخچه این داده‌ها به جستجو و یافتن محتواهای مناسب با ذائقه تماشاگر می‌پردازد و پیشنهادات تازه‌ای به وی ارائه می‌کند. این قابلیت امکان تماشای تلویزیون شخصی‌سازی شده‌ای را برای کاربر فراهم می‌آورد که منحصر به خود اوست. این قابلیت معمولاً پس از هر جستجو، دو برنامه زنده تلویزیونی از میان شبکه‌های تلویزیونی یا برنامه‌های پخش زنده ویدیو اینترنتی و اپلیکیشن‌های پخش برنامه را پیشنهاد می‌دهد.

webOS 6.0 همچنین بازطراحی بسیار بزرگی را نسبت به نسخه پیشین خود اجرا نموده و به‌جای یک نوار در پایین صفحه تلویزیون، به شکل تمام صفحه به نمایش درمی‌آید. ال‌جی برای این امکان تازه نام New Home را برگزیده است. در این صفحه بزرگ می‌توانید اپلیکیشن‌ها، محتواهای منتخب، ویجت‌هایی مانند وضعیت آب‌وهوا و همچنین محتواهای تبلیغاتی و تصاویر را ببینید. البته به شکل کامل و کاربردی امکان شخصی‌سازی محتوای این صفحه طبق سلیقه کاربر فراهم گردیده و مثلاً می‌تواند پیشنهادات جستجوی هوشمند webOS 6.0 را هر بار در بالای صفحه مشاهده کند. همچنین این صفحه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که اپلیکیشن‌های پرکاربرد را در بخش مناسب‌تری از صفحه لیست می‌کند تا کاربر دسترسی آسان‌تری به آن‌ها داشته باشد.

و شاید مهم‌ترین تغییر webOS 6.0 ال‌جی، همراهی آن با نسخه جدید ریموت کنترل جادویی ال‌جی باشد که قابلیت‌های فراوانی را به همراه دارد. Magic Remote تازه ال‌جی علاوه بر پشتیبانی از دستورات جدید صوتی و طراحی تازه، به چهار دکمه ویژه برای دسترسی سریع و مستقیم به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب پخش ویدیویی همچون Netflix و Amazon Prime و Disney+ مجهز گشته تا برای تماشای برنامه‌های جذاب آن‌ها، نیازی به جستجو میان اپلیکیشن‌های تلویزیون نباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]