اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001315096015373

جذب سرمایه 8 میلیارد تومانی توسط سابین سرور

کد: 140001315096015373

https://bit.ly/3duNRjE

، آذرشهر , (اخبار رسمی): سابین سرور 8 میلیارد تومان سرمایه جذب کرد عنوان خبر شوکه کننده هست. اما نزدیک ۱۰ ماه هست که در تکاپو برای جذب چنین سرمایه ای هستیم که بالاخره این اتفاق رخ داد. سرمایه ای که برای اینده وبمستران ایرانی مفید خواهد بود را جذب کردیم .

جذب سرمایه 8 میلیارد تومانی توسط سابین سرور
جذب سرمایه 8 میلیارد تومانی توسط سابین سرور

سرمایه ای که برای آینده وبمستران ایرانی مفید خواهد بود را جذب کردیم . با توجه به اینکه این سرمایه بصورت ارزی از خارج کشور تامین میشود که روی قیمت خیلی از سرویس های سابین سرور تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

دقت داشته باشید ما هیچگونه سهامی از شرکت به هیچ شخص ثالثی واگذار نکرده ایم و صرفا این سرمایه گذاری برای خدمات میباشد و هیچگونه تغییراتی در مدیریت و … شرکت اتفاق نخواهد افتاد.

این سرمایه را مدیون یک شرکت خارجی هستیم که با شگرف های بسیار توانستیم راضی کنیم تا در ایران سرمایه گذاری نمایند.

یکی از ویژگی های این سرمایه گذاری این است که سرویس هایی مانند سرور مجازی در سابین سرور ارزان خواهد شد و سرورهای بیشتری در اختیار مجموعه ما گذاشته خواهد شد.

همچنین از دیگر دیتاسنتر ها نیز در طی ماه های آتی سرور های اختصاصی و مجازی ارائه خواهد شد که این خود خبر بسیار خوبی است که با دیتاسنترهای مطرح دنیا همکاری ویژه ای داشته باشیم.

در ضمن ما در سابین سرور دنبال برنامه نویس و پشتبان فنی وب هستیم. اگر در خودتون این جرئت رو می بینید که میخواهید پیشرفت چشمگیری داشته باشید میتونید از طریق صفحه استخدام در سابین سرور ، رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

پیشرفتی که آرزوی آن را داشتیم اتفاق افتاده است و میخواهیم با همه عزیزان سهیم باشیم. به امید موقفیت های بیشتر و روز افزون برای همه عزیزان

منبع : سابین سرور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سابین سرور

ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]