اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206277487215373
در دسترس نیست

ارائه هاست ایمیل سازمانی

هاست ایمیل مناسب شرکت ها و سازمان های ایرانی

کد: 140206277487215373

، آذرشهر , (اخبار رسمی): هاست ایمیل سازمانی؛ به سرویسی گفته می‌شه که به صورت اختصاصی برای ارسال و دریافت ایمیل‌ها روی دامنه مورد نظرتون پیاده‌سازی می‌شه! از اون‌جایی که این سرویس بین سازمان‌ها و موسسات بزرگ از محبوبیت زیادی برخورداره، با نام «ایمیل سازمانی» هم شهرت پیدا کرده است . هم اکنون میتوانید ایمیل سازمانی

هاست ایمیل مناسب شرکت ها و سازمان های ایرانی
هاست ایمیل سازمانی

ایمیل سازمانی و ایمیل شرکتی در واقع سرویس ایمیلی است که به شما امکان استفاده از آدرس ایمیلی با نام و دامنه شرکت و سازمان شما را میدهد . به عبارتی شما آدرس ایمیلی همچون [email protected] راخواهیدداشت

چقدر با سرویس هاست ایمیل سازمانی آشنا هستید ؟ مهم نیست که شرکت و سازمان شما چقدر بزرگ و یا کوچک است چرا که در هر صورت شما نیازمند سرویس ایمیل معتبر برای ارسال و دریافت ایمیل های کاری خود هستید . داشتن ایمیل سازمانی موجب می شود تا شما بصورت حرفه ای و معتبر نسبت به ارسال ایمیل های سازمان و کسب و کار خود اقدام کنید.

ایمیل سازمانی و ایمیل شرکتی در واقع سرویس ایمیلی است که به شما امکان استفاده از آدرس ایمیلی با نام و دامنه شرکت و سازمان شما را میدهد . به عبارتی شما آدرس ایمیلی همچون [email protected] را خواهید داشت و دیگر نیازی به ساخت حساب ایمیل در سایت هایی همچون جیمیل و استفاده از آدرس هایی مانند [email protected] نخواهید داشت.

  • با ایمیل سازمانی حرفه ای تر ظاهر شوید :‌ برای اینکه شرکت شما حرفه ای دیده شود باید برندسازی قوی داشته باشید و یکی از راهکارهای این امر استفاده از ایمیل سازمانی با نام برند و شرکت شماست.
  • افزایش آگاهی از نام برند شما : باتوجه به اینکه برای ایمیل سازمانی از دامنه کسب و کارتان استفاده میکنید موجب افزایش آگاهی دریافت کنندگان ایمیل از برند شما خواهد شد.
  • افزایش اعتماد مشتریان : با توجه به جنبه رسمی ایمیل های ارسالی با نام دامنه کسب و کار ، این امر موجب افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما می شود. 

مزایای استفاده از هاست ایمیل شرکتی 

  1. مقرون به صرفه
  2. همیشه در دسترس
  3. امکان استفاده روی موبایل
  4. عدم اسپم شدن ایمیل ها
  5. عدم دریافت ایمیل های اسپم
  6. امکان استفاده توسط تمام کارمندان
  7. دسترسی از طریق اینترنت بصورت همیشگی
  8. پشتیبان گیری از تمامی ایمیل ها بصورت روزانه
  9. و بسیاری مزایای دیگر

کاربردهای هاست ایمیل سازمانی

  1. ارتباط با مشتریان
  2. ارتباط با کارمندان
  3. بازاریابی ایمیلی
  4. اطلاع رسانی محصولات به مشتریان
  5. پشتیبانی از مشتریان بصورت رسمی

بهترین هاست ایمیل چیست ؟

اگر به دنبال انتخاب بهترین هاست ایمیل شرکتی هستید میبایست فاکتور های زیر را مدنظر قرار دهید.

1- امنیت :

اولین چیزی که همواره در سرویس های میزبانی باید بدنبال آن باشید امنیت است . از آنجایی که هاست ایمیل بستر ارتباطی شما با دیگران و محل انتقال اسناد و اطلاعات مهم بصورت آنلاین است میبایست در انتخاب هاست ایمیل به این امر توجه فراوانی داشته باشید.

2-پشتیبانی ارائه دهنده :

از آنجایی که هاست ایمیل بستر ارتباطی شماست میبایست همیشه عاری از هرگونه مشکل بوده و دردسترس شما باشد. در خرید هاست ایمیل توجه داشته باشید که سرویس مذکور دارای پشتیبانی فنی باشد.

3-فضای ذخیره سازی لازم :

هر چند که سرویس هاست ایمیل بستری برای ذخیره سازی فایل ها نیست اما همواره شما نیازمند فضای ذخیره سازی برای ایمیل های ارسالی و دریافتی و همچنین پیوست های ایمیل هایتان هستید . پس توجه داشته باشید که سرویس خریداری شده دارای فضای ذخیره سازی لازم باشد.

4- پشتیبان گیری :

پشتیبان گیری یا بکاپ گیری موضوع بسیار مهمی در سرویس های میزبانی است . دقت کنید که هاست ایمیل باید دارای قابلیت بکاپ گیری روزانه و هفتگی توسط ارائه دهنده باشد . همچنین امکان بکاپ گیری از ایمیل ها و دانلود بکاپ توسط شما وجود داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی کامل در رابطه با سرویس هاست ایمیل سازمانی ارائه دهیم و از مزایای آن نام ببریم و بگوییم که هاست ایمیل شرکتی و سازمانی  چه کاربرد هایی دارد و باید در خرید هاست ایمیل به چه نکاتی توجه کنید . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سابین سرور

ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]