اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008125507315373

در تاریخ آبان ماه 1400 اجرا می‌شود

دوره آموزشی ساخت سایت با وردپرس به صورت کاملا رایگان

کد: 140008125507315373

https://bit.ly/3ERP2oc

، آذرشهر , (اخبار رسمی):  آبان ماه 1400، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «ساخت سایت با وردپرس» در آکادمی سابین سرور برگزار خواهد شد تا علاقه مندان به موضوع آموزش رایگان ساخت سایت با وردپرس از این فرصت بهره ببرند.

دوره آموزشی ساخت سایت با وردپرس بصورت کاملا رایگان
دوره رایگان ساخت سایت با وردپرس

برگزاری دوره آموزشی ساخت سایت با وردپرس بصورت رایگان توسط آکادمی سابین سرور فرصتی ویژه برای یادگیری ساخت سایت با وردپرس و یادگیری کار کردن با وردپرس برای علاقه مندان به این سیستم مدیریت محتوا است

به گزارش روابط عمومی شرکت سابین سرور،  بهنام باقری با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری دوره آموزش رایگان ساخت سایت با وردپرس گفت: امروزه زندگی همه مردم با اینترنت ترکیب شده است و اکثریت مردم بیشترین زمان خود را در اینترنت سپری می کنند. پس لازم است تمامی کسب و کار ها فعالیت آنلاین خود را در فضای اینترنت با راه اندازی وب سایت آغاز کنند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: این دوره بصورت کاملا رایگان و در 50 جلسه ویدئویی برگزار می شود و هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش راه اندزی وب سایت بدون دانش فنی و برنامه نویسی با کمترین هزینه ممکن برای مدیران کسب و کار ها و افراد علاقه مند به وردپرس است.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: شرکت در این دوره برای تمامی رده های سنی مجاز است و از آغاز این دوره پشتیبانی از شرکت کنندگان توسط مدرس دوره انجام خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی از آبان ماه 1400 در 50 جلسه ویدئویی برگزار می شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت آکادمی سابین سرور مراجعه و یا با شماره .04134233505 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سابین سرور

ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]