اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000205510256165

آموزشگاه رانندگی سبقت تقدیم می کند

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 1400

کد: 14000205510256165

https://bit.ly/3gHWfya

، قائم شهر , (اخبار رسمی): نمونه سوالات آیین نامه سال 1400 با جواب به صورت رایگان دانلود از وب سایت آموزشگاه رانندگی سبقت + آموزش رانندگی و آزمونهای آیین نامه جدید با فرمت pdf.

نمونه سوالات آیین نامه سال 1400
نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 1400

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم طی سالیان طولانی که آزمون برگزار شده است تکرار شده، به این ترتیب شما با مجموعه‌ای مواجه هستید که به ندرت سوالات جدید در این مجموعه به چشم می‌خورد.

تنها کاری که باید انجام دهید دانلود نمونه سوالات معتبر است. نمونه سوال آیین نامه پایه سوم به همراه پاسخنامه به شما کمک می‌کند که بدون تلف کردن حتی یک ثانیه از وقت به تسلط صد در صدی برسید.

تسلطی که به شما کمک می‌کند تا به راحتی آزمون مقدماتی و اصلی را پشت سر بگذارید. آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم در دو مرحله مقدماتی و اصلی برگزار می‌شود.

برای دانلود سوالات اینجا کلیک کنید

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم رانندگی پایه سوم 1400

طی سالیان برگزاری آزمون، سوالات متعددی در آزمون‌هایی که برگزار می‌شود طرح شده پس بانک جامعی از سوالات وجود دارد که بعید است حتی یک سوال از این بانک سوالات فراتر بروند.

پاسخ دادن به چند آزمون ساده می‌تواند تا حد زیادی شما را پیش بیندازد. نمونه سوال آیین نامه پایه سوم مقدماتی و اصلی، با تکرار یک نکته به شیوه‌‌های متفاوت در یک سوال امکان طرح سوالات جدید از یک نکته واحد را فراهم می‌کند که شما با دانستن آن بی نیاز از مطالعه منابع متعدد و آزمونهای متعدد هستید. بنابراین مهم است که نکته سوال را بدانید و جایی یادداشت کنید تا با کمترین وقت و انرژی تسلط روی سوالات افزایش یابد.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم

آیین نامه سوم در دو آزمون طیف سوالات مشخصی را طرح می‌کند. پس از تمام شدن کلاس های آیین نامه، آزمون مقدماتی از شما گرفته می‌شود.

برخی مباحث که به آزمون اصلی طی سالیان گذشته اضافه شده، در آزمون مقدماتی طرح نخواهد شد. بنابراین شما در فاصله بین کلاس عملی و آزمون آیین نامه اصلی فرصت دارید تا بخش‌های اضافه شده به سوالات اصلی را مرور کنید و مباحث پیشین را تکرار کنید تا یادتان نرود.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم رانندگی پایه سوم با جواب

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم رانندگی گستردگی خاصی ندارد اما جزئیاتی دارد که ممکن است دردسر ساز شود.

اگر تنها به حفظ کردن نکات اتکا کنید و سوالات و جواب ها را حفظ کنید بعید است که بتوانید روز آزمون را بی مشکل بگذرانید.

حتی اگر حافظه خوبی داشته باشید، همچنان در پاسخگویی به سوالات دچار مشکل خواهید شد. زیرا روز آزمون استرس دارید و استرس روی حافظه تاثیر دارد و اگر همه چیز را به حافظه واگذار کنید ریسک بزرگی کرده‌اید.

بهتر است نکات آزمون را به جای آنکه حفظ کنید یاد بگیرید و این یادگیری با تمرین مداوم نمونه سوالات آزمون اتجام می‌شود بدون آنکه حین پاسخگویی به سوالات، پاسخنامه را نگاه کرده باشید.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم 1400

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم که در اختیار شما قرار داده می‌شود، آزمون به آزمون شما را پیش می‌اندازد.

حتی بدون آنکه کتاب یا جزوه‎‌ای مطالعه کرده باشید، بر اساس دانش و آگاهی‌های خود سوال به سوال پیش بروید و بدون آنکه پاسخ نامه را نگاه کنید، سوالات را پاسخ دهید.

پایان آزمون اجازه خواهید داشت پاسخ نامه را مرور کنید. در آزمون اول به احتمال زیاد مجبور خواهید بود وقت بیشتری روی مطالعه پاسخنامه و مقایسه آن با سایر سوالات خواهید گذاشت.

سوال را با منطق خود جواب دهید و اگر منطق شما با پاسخ درست مغایرت داشت نکته سوال را بیابید و یادداشت کنید.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم

به سرعت متوجه خواهید شد که پس از آزمون‌های دوم و سوم که از نمونه سوال آیین نامه پایه سوم پاسخ دادید، سوالات تکراری شده است.

دست کم نکات تکراری را به وفور مشاهده می‌کنید. این سوالات تکراری نشان می‌دهد که هر چه پیش بروید، چیز جدید برای آموختن ندارید. کافیست تسلط خود را بر مفاهیم افزایش دهید تا به نقطه برسید که هیچ جایی برای اشتباه کردن باقی نماند.

نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم 1400

نمونه سوالات باید بر اساس آخرین تغییرات در آزمون های آیین نامه در اختیار شما قرار گیرد. از آنجایی که بخشی از منابع تغییر داشته و سوالات جدیدی اضافه شده، باید نمونه سوال آیین نامه پایه سوم به روز رسانی شود.

نمونه سوالات راهنمایی رانندگی ویژه متقاضیان گواهینامه پایه سوم

برای دریافت گواهی نامه پایه سوم باید در سه مرحله آزمون شرکت کنید. زمان کافی برای مطالعه وجود نخواهد داشت و بهتر است برای قبولی نمونه سوال آیین نامه پایه سوم را به جای منابع مرور کنید.

تست ازمون رانندگی پایه سوم

پیش از تست عملی رانندگی، آزمون آیین نامه مقدماتی از شما گرفته خواهد شد. در این آزمون که قبول شوید باید برای آموزش عملی اقدام کنید و پیش از آزمون عملی، باید از پس آزمون اصلی برآیید. نمونه سوال آیین نامه پایه سوم در این فاصله به شما کمک زیادی خواهد کرد.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم راهنمایی رانندگی رایگان پایه سوم

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم به صورت پکیج کامل به همراه پاسخنامه معتبر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بخشی از نمونه سوال آیین نامه پایه سوم رایگان به دست شما می‌رسد که به شما این امکان را می‌دهد که با مرور آن‌ها از کلیت آزمون سردرآورید.

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم رانندگی پایه سوم

زمانی که میان آزمون مقدماتی تا آزمون اصلی طول می‌کشد شما باید در کلاس‌های عملی شرکت کنید. این کلاس ها زمان زیادی از شما می‌گیرد و فرصت برای مرور مباحث آیین نامه وجود ندارد. برای بالا بردن تسلط در این فاصله هر روز را به پاسخگویی چند نمونه سوال آیین نامه اختصاص دهید.

تست آیین نامه پایه سوم

جزئیات بسیار زیادی در آیین نامه وجود دارد. از سوالات متفاوت مرتبط با تابو ها گرفته تا سوالات حق تقدم و سوالاتی که باید عدد در ذهن بماند. برای بخش فنی سوالات در ذهن داشته باشید که چه مدت طول می‌کشد تا قطعه‌ای تعویض شود یا ارقام مربوط به فاصله ها و ... که با تمرین و تکرار به تسلط می‌رسید.

سوالات راهنمایی رانندگی پایه سوم

نمونه سوال آیین نامه پایه سوم اصلی در مقایسه با دوره مقاومتی تغییراتی دارد و بخش هایی به آن اضافه شده که بهتر است به صورت مجزا مطالعه شود.

دانلود نمونه سوالات راهنمایی رانندگی پایه سوم

با دانلود نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی پایه سوم در هزینه های کتاب و جزوه صرفه جویی می کنید و یکجا تمام آنچه برای مطالعه نیاز دارید را تهیه خواهید کرد.

نمونه سوال آیین نامه پایه سه 1400

با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر در نمونه سوال آیین نامه پایه سوم شاهد بودیم، برای تهیه مجموعه سوالات باید به آخرین ورژن آزمون ها مراجعه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استخدام شو

استخدام شو سامانه کاریابی اینترنتی است که خدمات رایگان و ویژه در انواع پلتفرم ها به مردم ارائه می دهد همه مردم به دنبال کسب درآمد هستند که میتواند به روش های مختلف از جمله راه اندازی یک کسب و کار شخصی یا استخدام در اداره ها و سازمان ها انجام پذیرد. تعداد افرادی که در حالت دوم قرار میگیرند بسیار بیشتر است و از این رو، یافتن شغل مناسب با حقوق و مزایای کافی همواره برای آنها دغدغه خاطر میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه