اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002075106016364

محصول تازه آتلاز کاور رونمایی شد

ارائه کاور مبل ژلاتینی به بازار  مبلمان و دکوراسیون

کد: 140002075106016364

https://bit.ly/3u0vR6B

، اردبیل , (اخبار رسمی): محصول تازه آتلاز کاور با نام کاور ژلاتینی مبلمان در کارخانه تولید کاور و پیراهن مبل آتلاز کاور رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کاور مبل ژلاتینی به بازار  مبلمان و دکوراسیون
کاور مبل ژلاتینی، محصول جدید آتلاز کاور

به گزارش روابط عمومی آتلاز کاور، تا همین اواخر، مبلمان در دکوراسیون خانه های ایرانی به عنوان ویژگی ای برای لوکس شناخته شدن و نشستن های موقت در مهمانی ها شناخته می شد، به خاطر همین امکان لکه دار و کثیف شدن مبلمان خیلی کمتر از این روزها بود. امروز مبلمان به یکی از کاربردی ترین وسایل خانه مبدل شده است. این موضوع باعث شده است که خانوارها برای حفاظت بیشتر ا این وسیله گران بها به استفاده از کاور مبل و پیراهن مبل روی بیاورند.

مبلمان منزل به عنوان یکی از مهمترین المان های دکوراسیون خانه دائماً در حال استفاده هستند و در معرض آلودگی و آسیب زیادی قرار دارند. در این شرایط است که افراد بجای صرف هزینه های بسیار و تعویض مبل به گزینه های هوشمندانه تری روی می آورند، گزینه ای همچون خرید کاور مبل برای افزایش طول عمر این وسیله.

بر همین اساس و با احساس این نیاز در هفتمین روز از اردیبهشت‌ماه، کارخانه تولید کاور و پیراهن مبل آتلاز کاور میزبان رونمایی از کاور مبل ژلاتینی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مبلمان و دکوراسیون  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دوام و ماندگاری بالا و همچنین قیمت مناسب را ارائه کند تا این خدمت تازه حفاظت از آلودگی و آسیب رسیدن به مبلمان منزل را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کاور مبل ژلاتینی دارای محاسنی است که اعم از دوام بالا، شفافیت و اندازه‌ی مناسب پیراهن مبل است و می‌تواند باعث ماندگاری بالا و تمیز مبلمان خانه ها و آسودگی بانوان در نظافت این وسیله ی گران‌بها شود.

جناب آقای سینا ولی‌نژاد مدیرعامل آتلاز کاور، تولید این محصول را نتیجه سال ها تجربه در عرصه طراحی، تولید و فروش مبلمان ایرانی و کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی این محصول و تهیه مواد اولیه باکیفیت برای تولید این محصول از سال پیش آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از اواسط اردیبهشت ماه در فروشگاه آنلاین خرید کاور مبل آتلاز کاور اعلام و ادامه داد: صفر تا 100 این محصول در کارخانه ی آتلاز کاور که در شهر اردبیل قرار دارد تولید می شود. فروش اینترنتی پیراهن مبل کمک می کند تا مردم سراسر ایران بتوانند این محصول را تهیه کنند.

گفتنی است شرکت آتلاز کاور تجربه‌ی چندین دهه طراحی، تولید و فروش روکش مبل را در کارنامه‌‌ی خود دارد. کاور مبل ژلاتینی یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت برای حفاظت از وسایل منزل و دکوراسیون منزل است.

همچنین انواع کاور تولیدی این مجموعه عبارتند از:

  • کاور پارچه ای مبل
  • کاور ژلاتینی مبل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتلاز کاور

گروه صنعتی آتلاز کاور، تولید کننده کاور مبل، پیراهن مبل و روکش مبلمان منازل و اداره ها با بیش از 10 سال سابقه در طراحی و تولید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل