اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002075106215569

ثبت شرکت فوری و ارزان در صادقیه

کد: 140002075106215569

https://bit.ly/3u1uIvB

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال موسسه حقوقی هستید که ثبت شرکت در صادقیه انجام دهد در این مقاله میخواهیم به معرفی یکی از بهترین موسسه های حقوقی غرب تهران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در صادقیه
ثبت شرکت در صادقیه

ابتدا به تعریف کوتاهی در مورد ثبت شرکت میپردازیم.

شرکت چیست؟

شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی (از 2 نفر به بالا) جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند.

در جامعه امروز خیلی ها را می بینیم تا با یکدیگر مغازه ای دارند ، شریک اند یا کاسبی را راه اندازی کرده اند و فعالیت اقتصادی می کنند. آن ها ناخودآگاه بدون اینکه شرکتی را به صورت رسمی به ثبت برسانند ، کارکرد شرکت را پیاده سازی کرده و از قوانین آن پیروی می کنند ولی با یک تفاوت  که فعالیت آن ها رسمی نمی باشد !!!

انواع شرکت

شرکت ها کلا به 2 دسته شرکت های تجاری و شرکت های مدنی تقسیم بندی می شوند

الف ) شرکت تجاری

نوعی از شرکت می باشد که تحت سیطره ی قوانین تجارتی تشکیل می گردد و هدف از ایجاد آن جلب سود و منفعت و تقسیم آن میان اعضا می باشد و کلیه ی فعالیت های شرکت  پیرامون امور تجاری و بازرگانی شکل می گیرد. خود دسته شرکت های تجاری به 7 شاخه زیر تقسیم بندی می شوند که ما آن ها اصلاحا به عنوان نوع شرکت می شناسیم

الف – 1 –  شرکت سهامی (مانند شرکت های سهامی خاص و عام)

الف – 2 – شرکت با مسئولیت محدود

الف – 3 –  شرکت تضامنی

الف – 4 – شرکت مختلط غیر سهامی

الف – 5 – شرکت مختلط سهامی

الف – 6 – شرکت نسبی

الف – 7 –  شرکت تعاونی تولید و مصرف

ب ) شرکت های مدنی

نوعی از شرکت می باشد که از اجتماع مالکین متعدد در شی ء واحد به نحو اشاعه تشکیل می گردد و از در هم آمیختن سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید با این تفاوت که مالکیت سرمایه به شخصیت حقوقی شرکت انتقال نمیابد و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد و امور به صورت مشارکتی اداره میگردد.

ثبت شرکت بینش صادقیه

برای ثبت هرکدام از انواع شرکتهایی که توضیح داده شد نیاز است که با همکاری یک موسسه حقوقی مراحل کار خود را طی کنید. ثبت شرکت بینش میتواند با همکاری وکلای باتجربه و کارشناسان متخصص در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه شما را یاری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون