اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002105109416358

ترمودیسک یک وسیله مهم در یخچال ها

کد: 140002105109416358

https://bit.ly/3taRQqi

، تهران , (اخبار رسمی): ترمودیسک یک وسیله کنترل و حفاظتی می باشد

ترمودیسک یک وسیله مهم در یخچال ها
ترمودیسک یخچال

یخچال ها دارای سنسورهای مختلفی از جمله ترموفیوز،ترمودیسک هستند که این قطعه ها در رده قطعه های حفاظتی می باشند. ترمودیسک یخچال یک قطعه کوچک و کاربردی می باشد در کنار یا روی اواپراتور یا کویل سرمایشی یخچال قرار می گیرد. وظیفه ترمودیسک راه اندازی سیستم برفک زدایی یا دیفراست می باشد.

زمانی که دمای اواپراتور یا کویل سرمایش به دمای منفی 5 درجه سانتی گراد میرسد،ترمودیسک المنت موجود روی کویل سرمایشی را برق دار و راه اندازی می کند. عمل برفک زدایی یا دیفراست تا مرحله ای ادامه پیدا می کند تا دمای اواپراتور به مثبت 5 درجه سانتی گراد برسد.

در این هنگام ترمودیسک برق المنت یا هیتر راه قطع کرده و عمل برفک زدایی یا دیفراست به پایان میرسد. پس ترمودیسک یخچال در بازه زمانی منفی 5 درجه سانتی گراد تا دمای مثبت 5 درجه سانتی گراد. وارد عمل شده و شروع به کار کردن می کند. این قطعه به صورت سری با هیتر المنت دیفراست یخچال نصب می شود.

محل قرارگیری ترمودیسک

تست ترمودیسک نیز توسط اهم متر انجام می شود به صورتی که دو سر سیم قطعه را به اهم متر وصل کرده و ولتاژ آن را مورد برسی قرار می دهیم. گاهی این سوال پیش می آید که اگر ترمودیسک در دمای مثبت 5 درجه سانتی گراد المنت را از مدار خارج نکرد و هیتر همچنان به کار خود ادامه داد در این صورت چه اتفاقی می افتد؟

درباره این سوال باید به مقاله مربوط به ترموفیوز در سایت شرکت برف سرویس مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی برف سرویس

شرکت خدمات فنی برف سرویس فعال در زمینه تعمیرات یخچال، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید ،ماشین ظرفشویی و سرخانه های زیر صفر و بالای صفر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | دکوراسیون و منزل