اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148816358

مشکلات رایج یخچال ها

کد: 140103316148816358

https://bit.ly/3NbF050

، تهران , (اخبار رسمی): اولاً، ممکن است لوله آب یخ زده شما در در باشد. برای اطمینان کافی است لوله را از پایه در خارج کرده و هوا را به داخل آن بدمید. ناتوانی هوا در عبور آزادانه از آن به این معنی است که لوله یخ زده است. فقط آن را با ذوب انجماد لوله رفع کنید. زمانی که دمای فریزر خود را به اندازه کافی تنظیم

مشکلات رایج یخچال ها
مشکلات رایج یخچال ها

انواع ایرادهای یخچال که گزیده‌ای از آن ها در اینجا آمده است و کامل آن در مقاله تعمیرات یخچال در یوسف آباد وجود دارد

روشن نشدن یخچال 

یکی دیگر از مشکلات رایج تعمیر یخچال، روشن نشدن یخچال است. ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که یخچال روشن نشود. اما یکی از دلایل رایج خرابی یخچال، خازن معیوب است.

معمولاً ترموستات به خازن احتراق سیگنال می‌دهد تا کمپرسور را تحریک کند. این تحریک همان چیزی است که چرخه های تبرید را در یخچال ها آغاز می‌کند. با این حال، خازن معیوب به این معنی است که هیچ ماشه ای برای تبرید و گاهی اوقات احتراق وجود ندارد.

علاوه بر این، ترموستات معیوب می‌تواند منجر به ناکارآمدی یخچال شود. این نقص به این دلیل است که ترموستات آغازگر فرآیند احتراق یخچال است. به احتمال زیاد برای رفع این مشکل به یک تکنسین یخچال نیاز خواهید داشت.

 خرابی تلگراف آب

سه عامل می‌تواند باعث از کار افتادن آب سردکن یخچال شما شود.

اولاً، ممکن است لوله آب یخ زده شما در در باشد. برای اطمینان کافی است لوله را از پایه در خارج کرده و هوا را به داخل آن بدمید. ناتوانی هوا در عبور آزادانه از آن به این معنی است که لوله یخ زده است. فقط آن را با ذوب انجماد لوله رفع کنید.

زمانی که دمای فریزر خود را به اندازه کافی تنظیم کنید، به سختی این مشکل دوباره تکرار خواهد شد. صفر تا ده درجه باید انجام دهید. هر چیزی پایین تر، خط آب شما را یخ می‌زند.

به طور مشابه، یک شیر آب معیوب می‌تواند باعث خرابی دستگاه پخش آب شود. این شیر ورودی محل عبور آب به داخل دیسپنسر است. بنابراین، یک شیر با فرورفتگی باعث می‌شود که دریچه آب بسته بماند. در ضمن عجله نکنین که شیر آب خرابه. بنابراین، معادله فشار آب به شیر آب را اگر به طور متوسط ​​20 psi است بررسی کنید.

 یخ ساز سرریز

گاهی اوقات، اینطور نیست که یخچال شما از کار افتاده باشد. ممکن است یخ ساز تازه سرریز شده باشد. ناراحت نباشید، یکی از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال است. همچنین ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

با این حال، دریچه ورودی آب علت اصلی سرریز شدن یخ ساز است. شیر آب به سختی به طور کامل بسته می‌شود حتی زمانی که برق قطع شود. این نیمه بسته شدن به این دلیل است که فشار آب کمتر از حد نیاز است.

موارد فوق باعث نشت آب در یخ ساز و سرریز شدن یخ ساز می‌شود. برای حل این مشکل، فشار آب را روی حداقل 20 psi تنظیم کنید.

در نهایت، اگر فشار آب روی 20psi تنظیم شده است و همچنان سرریز یخ ساز را تجربه می‌کنید، تناسب فشار آب را بررسی کنید. ممکن است شیر ​​آب شما معیوب باشد. بنابراین ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.  

 یخچال سرد نمی‌شود 

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال، خنک نشدن یخچال است. در این صورت سردی یخچال شما کمتر و کمتر می‌شود. این موضوع معمولا منجر به فاسد شدن سریع غذای شما می‌شود.

اما گاهی اوقات به راحتی می‌توانید خودتان این مشکل را برطرف کنید. ابتدا بررسی کنید که آیا دیوارهای آلومینیومی‌فریزر یا یخچال شما سرد است یا خیر. اگر هوا سرد است، به صدای موتور اواپراتور گوش دهید. اگر موتور اواپراتور به سختی صدا می‌دهد، احتمالا مشکل همین است.

کمپرسور مکان بعدی برای بررسی کارکرد موتور اواپراتور است. کمپرسور از سیم پیچ هایی تشکیل شده است که معمولا گرما منتشر می‌کنند. بنابراین بررسی کنید که آیا کثیفی وجود ندارد که سیم پیچ ها را خفه کند. اگر وجود دارد، به سادگی سیم پیچ ها را تمیز کنید.

لطفاً هنگام تلاش برای تمیز کردن قسمت کویل، مطمئن شوید که یخچال را خاموش کرده اید. همچنین، اگر بعد از امتحان گزینه‌های تعمیر یخچال DIY مشکل همچنان ادامه داشت، از یک تکنسین استفاده کنید تا مشکل را برطرف کند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی برف سرویس

شرکت خدمات فنی برف سرویس فعال در زمینه تعمیرات یخچال، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید ،ماشین ظرفشویی و سرخانه های زیر صفر و بالای صفر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش