اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125111116380

عرضه کابل و سیم و سایر لوازم الکتریکی و مخابراتی استاندارد

کد: 140002125111116380

https://bit.ly/3eW5cT8

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی کیام تال عرضه کننده طیف وسیعی از انواع کابل و سیم و سایر لوازم الکتریکی و مخابراتی

عرضه کابل و سیم و سایر لوازم الکتریکی و مخابراتی استاندارد
عرضه کابل و سیم و سایر لوازم الکتریکی و مخابراتی استاندارد

شرکت بازرگانی کیام تال با بیش از ۴۴ سال تجربه در صنعت سیم و کابل ایران و همکاری با کارخانجات معتبر کابل‌سازی مانند کابل البرز، کابل ابهر، کابل خراسان افشار نژاد، کابل سینا و سیمکو و بسیاری دیگر از برندهای صاحب نام در صنعت سیم و ‌کابل ایران، محصول چندین دهه فعالیت و تجربه، ارائه دهنده بهترین خدمات در حوزه سیم و کابل می باشد

تمامی کارخانه‌های تولیدکننده سیم و کابل که شرکت بازرگانی کیام تال عاملیت فروش آن‌ها را دارد با دارا بودن بخش‌های مختلف کنترلی از جمله واحد کنترل کیفیت محصول، آزمایشگاه‌های مجهز و مدرن کابل فشار  ضعیف، کابل فشار متوسط و کابل فشار ضعیف ارائه دهنده بهترین کیفیت می‌باشند.

با توجه به نقش مهم و حیاتی سیم و کابل در صنعت، لزوم دارا بودن استانداردها و کیفیت بالا از مهمترین معیارهای انتخاب محصول می‌باشد. بر این اساس انتخاب ما تامین کنندگانی است که استانداردهای کشوری و بین‌المللی را دارا بوده و کالاهایشان کلیه مراحل تست فنی را در آزمایشگاه‌های دقیق پشت سر گذاشته باشند. برگه‌های تست فنی، اعتبارنامه‌های مورد تایید سازمان استاندارد و وزرات صنعت و معدن، دیتاشیت و اطلاعات فنی کلیه کالاهای بازرگانی کیام تال قابل ارائه به مشتریان می‌باشد.

بازرگانی کیام تال  تامین کننده انواع کابل مورد نیاز پروژه های بزرگ، پالایشگاه ها، پترشیمی ها، کارخانجات و...

با توجه به عاملیت فروش چندین کارخانه معتبر سیم و کابل توسط شرکت بازرگانی کیام تال در ایران با سابقه طولانی و درخشان ، این شرکت همواره ارائه دهنده بهترین قیمت به مشتریان خود می باشد .همواره سعی و کوشش این مجموعه بر اساس ارائه بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان برای همکاران تجاری خود بوده است.

تحویل به موقع و در اسرع وقت سفارش مشتریان از مهمترین دغدغه های شرکت بازرگانی کیام تال می باشد . مدیریت و نظارت مستمر از لحظه بارگیری کالا تا رسیدن کالا به مقصد از اصول مهم این شرکت می باشد .

وبسایت : www.kiamtal.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی کیام تال

شرکت بازرگانی کیام تال عرضه کننده طیف وسیعی از انواع کابل و سیم و سایر لوازم الکتریکی و مخابراتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید