اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002135113416357

چرا خرید اینرنتی مبل بهتر و به‌صرفه‌تر است؟

کد: 140002135113416357

https://bit.ly/3flI40S

، اصفهان , (اخبار رسمی): صنعت مبلمان در ایران یک صنعت غیرمتمرکز کارگاهی است، به این معنی که ما در ایران مثل صنایع غذایی یا خودروسازی تعداد قابل توجهی برند شناخته شده کارخانه‌ای در صنعت مبلمان نداریم. اکثر مبل تولید شده در کشور در کارگاههایی تولید می‌شود که تقریبا در نیمی از کل کشور پراکنده هستند.

چرا خرید اینرنتی مبل بهتر و به‌صرفه‌تر است؟
فروشگاه اینترنتی آی تی مبل

هر نوع خریدی اگر با اطلاعات مناسب و توجه به جزئیات همراه باشد رضایت‌مندی بیشتری به همراه خواهد داشت. به عنوان یک فروشنده آنلاین مبلمان و صنایع چوب، نکاتی را یادآوری می‌شویم که در نظر داشتن آنها می‌تواند رضایت بالاتری برای مشتری و تعهد بیشتری برای فروشنده در خرید اینترنتی مبل ایجاد کند. بین میزان هزینه‌کرد برای خرید یک کالا و ماندگاری آن و همچنین نگرانی بابت کیفیت ارتباط مستقیم وجود دارد. وقتی قرار است برای یک کالا (در خرید آنلاین) چندهزارتومان بپردازید با زمانی که قرار است چند میلیون تومان پرداخت کنید، تفاوت قابل توجهی در دقت و انتخاب وجود خواهد داشت. اما واقعا چرا باید مبل را اینترنتی خرید و چرا تمایل به خرید آنلاین مبل هر روز بیشتر می‌شود؟

در خرید اینترنتی مبل چه مزایایی وجود دارد؟

برای خرید‌های آنلاین دلایل و مزایای زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها صرفه‌جویی در وقت و سهولت دسترسی به کالای مدنظر، فارغ از محدودیت‌های مکانی و زمانی است. همه این موارد در خرید اینترنتی مبل هم صدق می‌‌کند اما یکی از مهمترین دلایلی که تمایل مردم به خرید اینترنتی مبل را بیشتر کرده است تفاوت قابل توجه در قیمت‌ها است. مبلمان یک کالای حجیم است که نیاز به فضای زیادی برای عرضه و نمایش دارد. با توجه به هزینه‌های بالا ملک و اجاره و تاثیر مستقیم آن به قیمت تمام شده مبل، فروشگاههای مجازی به‌واسطه این که چنین هزینه‌‌ای را پیش روی خود ندارند قیمت تمام شده بسیار پائین‌تری دارند.

این موضوع در کلان‌شهرها بسیار تاثیرگذارتر است. قیمت یک مبل خاص با مشخصات واحد در شهرهای مختلف یکسان نیست، دلیل این موضوع به موارد متعددی از جمله فضای ملکی و مسائل دیگری مثل خدمات حمل و نقل و نیروی انسانی برمی‌گردد. این هزینه‌های متغیر بخش موثری از قیمت تمام شده مبل را تشکیل که با مجازی کردن بخشی از آنها، قیمت‌ها کاهش می‌یابد. تفاوت قیمت مبل در بازار مجازی و غیر مجازی از اصلی‌ترین دلایل مردم برای خرید اینترنتی مبل است.

امکان مقایسه آسان و سریع مدل‌ها، قیمت‌ها و شرایط فروش

فروشنده‌ها اصطلاح «بریم یه دور بزنیم برگردیم» را زیاد از مشتریان شنیدند و می‌شنوند اما پشت این جمله ساده - که چندان هم خوشایند یک فروشنده نیست – نیاز مهمی وجود دارد که عملا پاسخ به آن در خرید حضوری مستلزم وقت‌گذاشتن زیاد، خستگی و شاید هم یک انتخاب اشتباه از روی ناچاری باشد. یک مشتری هر چقدر هم که وقت و انرژی داشته باشد تعداد محدودی فروشگاه را می‌تواند در طول یک روز مراجعه و محصولات آنها را بررسی کند. ایتنرنت این گشت و گذار و بررسی را از خیلی جهات ساده‌تر و موثر‌تر کرده است.

اول این که ناچار نیستند فروشگاههایی را مورد بازدید قرار دهید که مبل مدنظر شما را عرضه نمی‌کنند. وقتی فروشگاهی فقط محصولاتی مثل مبل استیل و مبل کلاسیک عرضه می‌کند و شما به‌دنبال مبل راحتی یا مبل تمام‌پارچه هستید یا عکس آن جستجوی اینترنتی یک مزیت غیر قابل جایگزین است. شما دقیقا کالایی را که نیاز دارید جستجو می‌کنید. این جستجو به موارد جزئی‌تری مثل رنگ، طرح و مدل هم می‌تواند ختم شود.

دسترسی تمام وقت به فروشگاه در هر روز و ساعت از شبانه‌روز مزیتی که شاید چندان در اینرنت عجیب نباشد اما باید پذیرفت که ساعات کار نمایشگاههای مبلمان سطح شهر حتی با سوپرمارکت‌ها و سایت مغازه‌های هم رده خود قابل مقایسه نیست. فروشگاهها مبل در ردیف کمترین ساعات کار هستند و این تنها به دلیل مراجعه مشتریان در ساعات خاصی است.

نگاهی کلی به شرایط صنعت مبلمان در ایران

صنعت مبلمان در ایران یک صنعت غیرمتمرکز کارگاهی است، به این معنی که ما در ایران مثل صنایع غذایی یا خودروسازی تعداد قابل توجهی برند شناخته شده کارخانه‌ای در صنعت مبلمان نداریم. اکثر مبل تولید شده در کشور در کارگاههایی تولید می‌شود که تقریبا در نیمی از کل کشور پراکنده هستند. یعنی این که مبل در مناطق مختلف با مدل و قیمت‌های مختلف تولید می‌شود. اینترنت به شما کمک می‌کند به آسانی با تولید کننده در هر نقطه از کشور در ارتباط باشید و مستقیما از تولید کننده خرید کنید. این یک سود دوطرفه است. هم شما با جستجو و دقت کافی مدل مدنظرتان را انتخاب می‌کند و هم تولید کننده فروش ساده‌تری دارد. همچینن فروشگاههای اینترنتی مبل به آسانی قادر هستند بدون محدودیت فضا و مکان محصولات تولید‌کنندگان مختلفی را عرضه کنند.

سمت دیگر عرضه و توزیع نامتوازن مبل در کلان‌شهرهاست. به همان اندازه که در شهرهای بزرگ بازار مبل وجود دارد در شهرهای کوچک و حتی روستاها دسترسی به بازارهای مبل سخت و پرهزینه است. اینترنت این محدودیت را نیز رفع می‌کند و به هر کسی در هر نقطه این امکان را می‌دهد که به آسانی مبل مدنظر خود را بر اساس بودجه انتخاب و خریداری کند.

فروشگاه اینترنتی آی‌ تی مبل، عرضه کننده بهترین مبلمان برندهای معتبر داخلی  آماده پاسخگوی به سوالات شما در مورد مشخصات مبلمان‌های عرضه شده و نحوه ارسال آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آی تی مبل

فروشگاه اینترنتی آی تی مبل ارائه کننده برندهای برتر مبلمان ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید