اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002165117616413

لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی

کد: 140002165117616413

https://bit.ly/3bt8yeb

، (اخبار رسمی): لوله گالوانیزه سرد کاسپین پایپ که به روش تولید از ورق گالوانیزه سرد انجام می شود. یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد.

لوله گالوانیزه سرد
لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی

لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه سرد کاسپین پایپ که به روش تولید از ورق گالوانیزه سرد انجام می شود . یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد. موارد استفاده لوله برق گالوانیزه سرد  عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های داخلی می باشد. لوله بر اساس استاندارد ISO   و BS   تولید می گردد.

لوله گالوانیزه سرد دارای کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع است و می توان نمونه های آن را در بسیاری از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، نظامی، پزشکی و… مشاهده کرد. برای حفاظت هر چه بیشتر از کابل های برق بهتر است آن ها را از لوله های گالوانیزه سرد عبور داد تا برای همیشه دغدغه آسیب دیدگی کابل های برق در محیط های داخلی ساختمان را نداشته باشیم. طول عمر لوله های گالوانیزه نسبت به لوله های برق معمولی بسیار بالاتر بوده و این لوله ها با گارانتی های چندین ساله به مشتریان و خریداران ارائه می شود.

در خرید عمده لوله گالوانیزه سرد بهتر است از وجود استاندارد های معتبر بر روی محصول و همچنین گارانتی و ضمانتنامه مطمئن شد. نمونه های غیر اصلی لوله های برق گالوانیزه در بازار فراوان هستند که توسط افراد سود جو با قیمت ارزان و بدون گارانتی و ضمانتنامه در حال عرضه هستند. این لوله های بی کیفیت و ارزان قیمت در مدت زمان بسیار کوتاهی دچار خوردگی و زنگ زدگی خواهند شد.

مزایای لوله برق گالوانیزه سرد

قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق گالوانیزه گرم )

اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه سرد و ….. )

طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله هاى برق  ، از ورق گالوانیزه سرد استفاده می شود . لوله های برق گالوانیزه سرد کاسپین پایپ به روش متداول استفاده از ورق گالوانیزه سرد و تولید لوله طبق استاندارد انجام می گردد . و انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند.

مشخصات محصول تولیدى کاسپین پایپ  ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به طور کلی انواع لوله برق گالوانیزه سرد تولید شده توسط شرکت کاسپین پایپ به هیچ جه قابل مقایسه با محصولات دیگر برند ها نیست زیرا این لوله های برق گالوانیزه از نظر کیفیت و قیمت بسیار بهتر از محصولات دیگر برند های فعال در این زمینه می باشد.

خدمات بسیار عالی به مشتریان و خریداران توسط شرکت کاسپین پایپ به مشتریان و متقاضیان ارائه می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تولید لوله برق گالوانیزه متناسب با نیاز آن ها اشاره کرد.

علاوه بر آن بسیاری از شرکت های بازرگانی نیز در زمینه صادرات انواع لوله گالوانیزه سرد با شرکت کاسپین پایپ در حال همکاری هستند زیرا محصولات این شرکت از استاندارد های لازم جهت عرضه در بازار های خارجی برخوردار می باشد. محصولات تولیدی شرکت کاسپین پایپ قابل رقابت با محصولات بزرگترین برند های تولید کننده لوله برق در جهان می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان