اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002195122216434

با هدف دسترسی سریع به اخبار بیمه ای و اطلاع از تخفیفات جشنواره ایانجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی 

کد: 140002195122216434

https://bit.ly/3ewRAxx

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی  از  اسفند ماه 1399 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی 
ارتقا و بهینه سازی سایت بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی 

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی، وبسایت این شرکت فعال در خدمات بیمه ای از تاریخ اسفند ماه 1399 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس http://ebimeiran.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های تخفیفات جشنواره ای به فهرست وبسایت اضافه و اخبار مرتبط با بیمه برای مخاطبان میسر شده است.

خانم ابراهیمی مدیرعامل بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال صدور آنلاین انواع بیمه نامه هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با روز بیمه، رونمایی شد.

منبع: سایت بیمه ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی در شرق تهران کد ۲۰۶۲۶ این امکان را فراهم آورده تا ساکنین محترم منطقه شرق تهران به راحتی بتوانند با مراجعه به دفتر نمایندگی و یا به صورت غیر حضوری با تماس با نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران خانم ابراهیمی از خدمات متنوع بیمه ای استفاده نمایند. شماره تماس نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران ۱۸۳۸ ۷۷۷۲ ۰۲۱ آدرس دفتر نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران : بلوار شاهد (پروین) بین خیابان ۱۸۴ و ۱۸۶ پلاک ۱۴۰ صدور انواع بیمه نامه فقط برای نمایندگی های جنرال امکان پذیر است. زیرا این نمایندگی ها مجوز صدور بیمه نامه درتمامی رشته های بیمه ای را دارند. نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران ( نمایندگی خانم ابراهیمی) یک نمایندگی جنرال است که همه خدمات شرکت بیمه ایران از جمله مشاوره، استعلام صحت، استعلام نرخ، صدور و … را ارائه می نماید. خدمات ذکر شده برای بیمه نامه های زیر قابل ارائه است : – بیمه ثالث ایران – بیمه بدنه ایران – بیمه عمر ایران – بیمه مسئولیت ایران – بیمه آتش سوزی ایران – بیمه مهندسی ایران – بیمه مسافرتی ایران – بیمه زلزله ایران – بیمه پیراپزشکی – بیمه آسانسور – بیمه حوادث و …

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]