اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002195123316435

چگونه با ناتوانی جنسی همسر خود برخورد کنیم

کد: 140002195123316435

https://bit.ly/3xZIaSP

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب همسران نمی دانند که مسئله اختلال نعوظ و یا شلی آلت منشایی پزشکی دارد و قابل درمان است. از این رو برخی از همسران، خود را سرزنش می کنند و خود را عامل این مسئله می دانند. زمانی که مردی با اختلال نعوظ مواجه است، باید برای درمان به پزشک ارولوژیست مراجعه کند و باید او را به شروع درمان تشویق کنیم.

چگونه با ناتوانی جنسی همسر خود برخورد کنیم
چگونه با ناتوانی جنسی همسر خود برخورد کنیم

اغلب همسران نمی دانند که این مسئله منشایی پزشکی دارد و قابل درمان است. از این رو برخی از همسران، خود را سرزنش می کنند و خود را عامل این مسئله می دانند و فکر می کنند که جذابیتی نزد همسر خود ندارند.

اقدام به درمان:
زمانی که مردی با اختلال نعوظ مواجه است، ابتدا همسر او باید بداند که این مشکل ناشی از یک اختلال پزشکی است و باید برای درمان این اختلال همسر خود را به مراجعه به پزشک و شروع درمان تشویق کند.

به عنوان شریک مردی که دارای ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ است ابتدا نقش خود را در اطمینان از اینکه رابطه جنسی شما باقی می ماند، موفق و رضایت بخش است حفظ کنید. رفتار تخریبی با همسر خود نداشته باشد زیرا با سرزنش کردن او در اعتماد به نفس و بهبودی او تاثیری منفی خواهید گذاشت.

باید بدانید که احساس گناه، سرزنش، عدم اعتماد به نفس، اضطراب و عدم گفتگو، مشکلات رایج بسیاری از زوجین است. اینکه تنها وانمود کنید که امید وجود دارد و این مشکل خود به خود از بین میرود صحیح نیست. 

بنابراین هنگامی که متوجه شدید که یک مشکل وجود دارد، اقدام بعدی این است که به پزشک متخصص مراجعه کنید، تا جای ممکن روشهای درمانی در دسترس را یاد بگیرید، سپس درباره انواع درمان هایی که فکر میکنید بهتر هستند مشورت کنید.

خواندن این راهنما به شما کمک خواهد کرد که در مورد ناتوانی جنسی، درمان های مختلف در دسترس، علل آن و مسائل مربوطه مقدار زیادی اطلاعات به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که همه داروها و درمان های ناتوانی جنسی برای همه کارساز نخواهند بود، بنابراین باید با مشورت با پزشک بتوانید یکی از آن ها را پیدا کنید که برای شما مفید است. اگر در ابتدا موفق نشوید، دلسرد نشوید. نتایج رضایت بخش بدست خواهد آمد.

راه های مقابله با ناتوانی جنسی و درمان ها:

روش های مختلف درمانی برای اختلال نعوظ وجود دارد که معمولا به ترتیب طی می شوند. درمان اختلال عملکرد نعوظ نیازمند به یک بررسی همه جانبه بوده و علل اولیه و مشکلات ثانویه به این اختلال باید رسیدگی شوند.

بنابراین پزشک با توجه به شرایط بیمار تصمیم می گیرد که کدام روش برای بیمار می تواند مناسب باشد و یا از کدام روش شروع کند.

  • توصیه هایی برای تغییر شیوه زندگی می تواند شامل مواردی مثل کاهش چربی و کلسترول در رژیم غذایی، قطع مصرف الکل، تنباکو و سوء مصرف مواد، وزن کم کردن و یا تمرینات ورزشی منظم و کاهش استرس باشد. همچنین درمان مشکلات جسمی مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی-عروقی که می توانند حائز اهمیت باشند.
  • مصرف داروها و استفاده از دستگاه های وکیوم.
  • داروهای تزریقی، شیاف های داخل پیشابراهی، پمادها و کرمها و یا جراحی عروق.
  • اما بعضی از مردان به دلایلی مثل شرایط پزشکی، شیوه ی زندگی، تجربه و ترجیح شخصی روش های بالا را موثر و مناسب نمی دانند. برای مثال ویاگرا که یک داروی خوراکی است عوارضی مانند سوء هاضمه، سردرد، فشار، عصبانیت، درد عضله و ورم غشای مخاط بینی را به همراه دارد.

همچنین استفاده از وکیوم، نعوظی مصنوعی ایجاد می کند و اغلب هم خوشایند نیست و حتی در صورت عدم استفاده ی صحیح فرد می تواند باعث ایجاد آسیب هایی مانند خون مردگی، ناتوانی در انزاال و یا بروز بیماری خطرناکی مانند پیرونی (انحراف آلت تناسلی همراه با درد) شود.

در مواردی که شما از روش های درمانی فوق ذکر راضی نبوده اید ویا موثر نبوده اند، کاشت پروتز آلت ZSI100 و ZSI475 می تواند درمان مناسبی برای شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]