اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000220512437419

اولین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو

کد: 14000220512437419

https://bit.ly/3uDJed9

، تهران , (اخبار رسمی): برای پیشرفت های بیشتر در صنعت خودروسازی کارآفرینان و مدیران به برگزاری اجلاس هایی پرداختند و اولین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو در تاریخ اردیبهشت ماه 97 با حضور جمعی از نمایندگان صنعت خودرو با هدف به نمایش گزاشتن کیفیت، توانمندی ها و پتانسیل این صنعت برگزار شد.

صنعت خودروسازی در کشورمان طی سال های اخیر یک صنعت روبه رشد و تداوم است که پیشرفت های چشمگیری داشته است ، مهندسان و طراحان داخلی ما در مسیر تولید و خودروسازی توانسته اند خودروهایی با کیفیت ، ایمنی و زیبا تولید کنند. در بخش صنایع ، خودروسازی یکی از مهم ترین ها محسوب می شود ، سرمایه گذاران و کارآفرینان نیز در رشد این صنعت نقش بسزایی دارند.

برای پیشرفت های بیشتر در این عرصه کارآفرینان و مدیران به برگزاری اجلاس هایی پرداختند و اولین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو در تاریخ اردیبهشت ماه 97 با حضور جمعی از نمایندگان صنعت خودرو با هدف به نمایش گزاشتن کیفیت ، توانمندی ها و پتانسیل این صنعت برگزار شد. این اجلاس یک فرصت مناسب برای کارآفرینان و ارتباط مدیران صنعت خودرو ، همچنین جذب سرمایه گذاران و صاحبان سرمایه برای توسعه دادن این صنعت محسوب می شود.

اجلاس یک مجمع متشکل از برگزارکنندگانی است که موضوعات مورد نظر را از تمام زوایای مختلف آن مورد بحث و گفتگو قرار می دهند ، اجلاس با حضور مسئولین ، مدیران سازمان های تولیدی ، صنعتی و بازرگانی در جلسات رسمی برگزار می شود ، که اخذ قرارداد و قطعنامه نیز در این میان قابل انجام است و در پایان به شرکت کننده ها گواهینامه و رزومه حضوربا امضای اساتید حاضر در اجلاس رهبران و کارآفرینان اهدا می شود.

شرکت کنندگان با دریافت رزومه می توانند یک ارتباط موثر و مفید با مدیران ارشد داشته باشند و به دلیل حضور پوشش های خبری و تبلیغاتی بیشتر دیده شوند. همچنین برگزاری اجلاس ها به صرفه تر و با هزینه ای کمتر نسبت به وبینارها صورت می گیرد و برگزاری آن از نمایشگاه های بین المللی و داخلی نیز بهتر است.

همانطور که گفتیم اولین دوره از اجلاس، پانزدهم مهر ماه سال 1397 ، با گردهمایی رهبران ، مدیران کسب و کارها و کارآفرینان در عرصه صنعت که با هدف آگاهی از راه حل های یک کسب و کار موفق به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، با پوشش خبری و تبلیغاتی برگزار می شود.

صنعت خودرو برای مدیران و کارآفرینان به عنوان یکی از صنایع استراتژیک در اقتصاد کشورمان نقش مهم و تعیین کننده ای را ایفا می کند. مدیران صنعت خودرو به دنبال کسب رضایت مشتری و تولید محصولات باکیفیت و متنوعی برای مصرف کنندگان با تکیه بر دانش ، فرآیندگرایی و بهبود مستمر هستند تا از واردات و خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

در این اجلاس به موضوعات مختلف در این صنعت پرداخته می شود ، در مورد نظرسنجی ها و شکایات مشتریان بحث و گفتگو می شود و استفاده از قطعات و خودروهای لوکس را در اولویت قرار می دهند. مهم ترین دغدغه مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو همکاری ، کیفیت ، اشتغال زایی ، بهره وری ، همچنین :

  • ارائه آخرین دستاوردها ارائه جدیدترین الگوهای کاری ارائه جدیدترین تغییرات کسب وکار توسعه دادن زیرساخت های اقتصاد و صنعت مدیریت و ارتباط درست با مشتریان

می باشد.

حضور نمایندگان صنعت خودرو ، مدیران و رهبران در این اجلاس ها می تواند توسعه ، زیر ساخت های کشور همچنین اقتدار ملی را رقم بزند. برگزارکننده این اجلاس ها آکادمی فنی و مهندسی آزمون خودرو می باشد.

استفاده و تولید از قطعات و خودروهای لوکس علاوه بر رضایت مشتریان می تواند اثرات خوبی نیز در معرفی تکنولوژی و دانش فنی صنعت خودرو ایران در دیگر کشورها داشته باشد. با به کار گیری متخصصین داخلی و مهندسین حوزه صنعت خودرو و استفاده از تخصص شرکت های دانش بنیان ، بومی سازی تکنولوژی و ... می توانند در تولیدات و داخلی سازی صنعت خودرو کشور نقش موثری داشته باشند.

از جمله ارتباط مدیران در این اجلاس یک رهبری منسجم به وجود می آید که می تواند پشتوانه محکمی برای تولیدات داخلی باشد. در پایان اولین اجلاس برخی از گروه خودروسازان پس از بررسی مسئولین برگزار کننده این اجلاس بابت کیفیت و دستاوردهای مهمی که در صنعت خودرو داشتند لوح تقدیر دریافت نمودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو آرتیمان

شرکت آرتیمان ارائه دهنده ی خدمات مبتنی بر وب ( طراحی سایت و خدمات سئو ) ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]