اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000220512457419

دومین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو

کد: 14000220512457419

https://bit.ly/3eAEsrr

، تهران , (اخبار رسمی): برای پیشرفت های بیشتر در عرصه صنعت خودرو کارآفرینان و مدیران به برگزاری اجلاس هایی پرداختند و دومین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو در تاریخ اردیبهشت 98 با حضور جمع زیادی از نمایندگان صنعت خودرو با هدف به نمایش گزاشتن کیفیت، توانمندی ها و پتانسیل این صنعت برگزار شد.

صنعت خودروسازی در کشورمان ایران طی سال های اخیر یک صنعت روبه رشد و تداوم است که پیشرفت های زیادی داشته است ، مهندسان و طراحان داخلی ما در مسیر تولید و خودروسازی توانسته اند با پیشرفت های چشم گیر خودروهایی با کیفیت ، ایمنی و زیبا تولید کنند. یک از مهم ترین صنایع در بخش صنعت ، خودروسازی می باشد که سرمایه گذاران و کارآفرینان نیز در رشد این صنعت نقش بسزایی دارند.

برای پیشرفت های بیشتر در عرصه صنعت خودرو کارآفرینان و مدیران به برگزاری اجلاس هایی پرداختند و دومین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو در تاریخ اردیبهشت 98 با حضور جمع زیادی از نمایندگان صنعت خودرو با هدف به نمایش گزاشتن کیفیت، توانمندی ها و پتانسیل این صنعت برگزار شد. این اجلاس یک فرصت مناسب برای کارآفرینان، ارتباط مدیران صنعت خودرو، همچنین جذب سرمایه گذاران و صاحبان سرمایه برای توسعه این صنعت محسوب می شود.

اجلاس یک مجمع تشکیل شده از برگزارکنندگانی است که موضوعات مورد نظر مثل صنعت خودرو را از تمام زوایای مختلف آن مورد بحث و گفتگو قرار می دهند که با حضور مسئولین ، مدیران سازمان های تولیدی، صنعتی و بازرگانی در جلسات رسمی تشکیل می شود، که اخذ قرارداد و قطعنامه نیز در این میان قابل انجام است و در پایان این اجلاس ها به شرکت کننده هایی که حضور دارند گواهینامه و رزومه ای با امضای اساتید حاضر، رهبران و کارآفرینان اهدا می شود.

شرکت کنندگان با گرفتن این رزومه یک ارتباط موثر و مفیدی با مدیران ارشد خواهند داشت و به دلیل حضور داشتن پوشش های خبری و تبلیغاتی بیشتر دیده می شوند. همچنین برگزار کردن این اجلاس ها به صرفه تر و با هزینه ای کمتر نسبت به وبینارها صورت می گیرد و برگزاری آن از نمایشگاه های بین المللی و داخلی بهتر است.

همانطور که در بالا گفتیم دومین دوره اجلاس، پانزدهم مهر ماه سال 1398، با گردهمایی رهبران، مدیران کسب و کارها و کارآفرینان در عرصه صنعت و با هدف آگاهی از راه حل های یک کسب و کار موفق به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی، با پوشش های خبری و تبلیغاتی تشکیل می شود.

صنعت خودرو در اقتصاد کشورمان برای رهبران، مدیران و کارآفرینان به عنوان یکی از صنایع استراتژیک نقش مهم و تعیین کننده ای دارد. مدیران این صنعت به دنبال کسب و به دست آوردن رضایت مشتری و تولید محصولات باکیفیت و متنوع برای مشتریان با تکیه بر دانش، فرآیندگرایی و بهبودی مستمر هستند تا از واردات خودرو و خروج ارز از کشور پیشگیری و جلوگیری شود.

در اجلاس صنعت خودرو به موضوعات مختلفی پرداخته می شود، نظرسنجی ها و شکایات مشتریان مورد بحث و گفتگو انجام می شود و استفاده از قطعات و خودروهای لوکس را در اولویت کارشان قرار می دهند. مهم ترین دغدغه مدیران و کارآفرینان این صنعت همکاری، کیفیت، اشتغال زایی، بهره وری، ارائه آخرین دستاوردها، ارائه جدیدترین الگوهای کاری، ارائه جدیدترین تغییرات کسب وکار و... می باشد.

حضور نمایندگان، مدیران و رهبران در این اجلاس ها می تواند در توسعه و زیر ساخت های کشور، همچنین اقتدار ملی را نیز رقم بزند. برگزارکننده این اجلاس ها آکادمی فنی و مهندسی آزمون خودرو می باشد.

سومین اجلاس مدیران و کارآفرینان صنعت خودرو در سال 99 به دلیل شرایط کرونا و منبع برگزاری، تشکیل نمی شود. اما در سال 1400 سومین اجلاس با حضور تعداد زیادی از فعالان و مدیران صنعت خودرو توسط تامین خودرو آزمون برگزار می شود.

استفاده کردن و تولید قطعات حرفه ای و خودروهای لوکس و باکیفیت علاوه بر رضایت مشتریان اثرات خوب و مطلوبی در معرفی تکنولوژی و دانش فنی صنعت خودرو کشورمان در دیگر کشورها را نیز دارد. با همکاری متخصصین داخلی و مهندسین حوزه صنعت خودرو می توان در تولیدات و داخلی سازی صنعت خودرو کشور نقش موثری داشت.

ارتباط مدیران در این اجلاس یک رهبری منسجم به وجود می آورد که می توان از آن به عنوان یک پشتوانه محکم برای تولیدات داخلی استفاده کرد. در پایان دومین اجلاس گروهی از خودروسازان پس از بررسی هایی که توسط مسئولین برگزار کننده این اجلاس شکل گرفت، بابت کیفیت و دستاوردهایی که در صنعت خودرو داشتند لوح تقدیر دریافت نمودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو آرتیمان

شرکت آرتیمان ارائه دهنده ی خدمات مبتنی بر وب ( طراحی سایت و خدمات سئو ) ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]