اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002215128616391

بهترین گیربکس های هلیکال یا شافت مستقیم ساخت ایران

کد: 140002215128616391

https://bit.ly/3vqynnu

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد بررسی برترین گیربکس های هلیکال یا شافت مستقیم عرضه شده توسط برند های ایرانی را داریم.

یکی از پر کاربرد ترین و رایج ترین سیستم های انتقال نیرو گیربکس های هلیکال هستند که با توجه ساختار دنده ای که دارند و توان خروجی بالا در صنایع سبک و سنگین مختلفی به کار برده می شوند. از آن جا که استفاده از این دستگاه ها بسیار بالاست برند ها تنوع بالایی از آن ها را تولید کرده اند و این گاها برای برخی انتخاب گیربکس شافت مستقیم مناسب را سخت می کند در ادامه قصد معرفی بهترین گیربکس های هلیکال ایرانی ساخت معتبر ترین برند ها را داریم با ما همراه باشید. 

بهترین گیربکس های هلیکال ایرانی

گیربکس صنعتی رهنما سری RAN

یکی از مزیت هایی که این محصول ساخت ایران دارد بزرگ بودن ابعاد و تحمل بالای فشار و توان بسیار زیاد است. برای همین می توان از آن در صنایع بزرگ مثل فولاد سیمان و ...استفاده کرد. اگرجه می توانید در دیگر زمینه ها مانند بخش های منتقل کننده  و کوره های ذوب و...به راحتی آن را به کار گیرید. 

تبدیل دو مرحله ای که یعنی یک سری دنده های مخروطی و سپس دنده های هلیکال و سه مرحله ای ( یک مرحله مخروط و دو سری هلیکال از دیگر مزیت های کارایی آن است. این گیربکس قابلیت اجرا و نصب در جهات مختلف را دارد و مجهز به پوسته ای کاملا ماشینکاری شده است . به واسطه طراحی و کیفیت بسیار بی نظیرش در انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد .

دیگر مزیتی که به این محصول نسبت می دهند امکان ایجاد تبدیل ها بدون تغییر در ظاهر است. قابلیت برگشت پذیری دارد و برای جلوگیری از حرکت برعکس باید از سایر مکانیزم های بازدارنده بهره مند باشد. ساختار حرکتی در این مدل با چرخ های مخروطی صورت می گیرد و شافت ورودی و خروجی با زاویه 90 درجه نسبت به هم نصب شده اند. در زمان کار کردن صدای بسیار کمی تولید می کند.

 سری های 48-38-28-25-24-20-15-8 RAN ؛با محفظه چدنی که در ساختار آن ها اعمال شده است دارای مقاومت بسیار بالایی هستند . اما سری های 48-38-28-24-2 RAN؛ مجهز به درپوش های روغن کاری هستند که این قابلیت را دارند که در شرایط مختلف قابلیت نصب داشته باشند . گیربکس های 48-38-28 از سری RAN ؛ را می توان به راحتی و با استفاده از یک فلنچ ناقوسی شکل و یک کوپلینگ دنده ای به الکتروموتور متصل نمود .

گیربکس شافت مستقیم شاکرین

این محصول که توسط برند شاکرین اصفهان ساخته شده است یکی دیگر از نمونه های موفق ساخته شده در کشور است که می تواند بازده بالایی را داشته باشد و در صنایع مختلفی به کار برده شود. 

محصولات شافت مستقیم شاکرین در 3 سری تولید می شود.

گیربکس SHG (که در دو مدل سری فلنجیو سری پایه دار به تولید میرسد)
این مدل با دور های خروجی 16 تا 400  دور بر دقیقه عرضه می شود و به صورت های مختلفی قابلیت نصب شدن دارد.

گیربکس شافت مستقیم SHM 

یکی از پرو فروش ترین سری ها به شمار می رود که تورک بسیار بالایی دارد و پوسته ان ها از چدن ساخته شده و مقاوما زیادی در محیط های مختلف از خود نشان می دهد. 

گیربکس هلیکال SHF (آویز)

این سری دارای قابلیت نصب روی بدنه و نصب روی شافت خروجی را دارد وبه همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این سری از 3 مرحله دنده برای منتقل کردن نیرو استفاده می شود و همین سبب بالا بودن نسبت تبدیل آن است. 

گیربکس هلیکال رهنما

بیشترین توان ورودی 45 کیلووات است و بیشترین خروجی 450 دور بر دقیقه است و این ویژگی ها هلیکال رهنما را برای صنایع سنگین مناسب می سازد. سه حالت نصب دارد و تنوع سایزی بالایی  دارد رهنما این محصولات را در مدل های یک دو و سه طبقه طراحی و تولید کرده است که در آن ها ورودی و خروجی در یک مسیر را راستا است.

هلیکال رهنما سری HG

دنده های این مدل از آلیاژ استیل با استاندارد های DIN1.7225 و DIN7131 می باشد و تمامی محور های این گیربکس نیز از استاندارد DIN1.1191  برخوردار شده اند و می توا در این محصولات از 2 یا 3 مرحله تبدیل بهره مند شده. گفتنی است که در این گیربکس شافت مستقیم محور ورودی با بهره گیری از پولی، چرخ زنجیر،مکانیزم های دستی، مکانیزم های دستی یا کوپلینگ به چرخش در می آیند.

 سری MHG

تمام ویژگی ها مانند سری قبلی است اما محور ورودی در این گیربکس هلیکال از نوع هالوشفت می باشد که امکان اتصال مستقیم گیربکس به الکتروموتور را فراهم کرده است.

سری MRAP

این سری درای بدنه ساخته شده از فلز چدن است و برای کاربرد های با توان بالا ایده آل است مزیت مهم و تعیین کننده این سری امکان نصب شدن از 4 جهت است که آن را برای فضای کم مناسب می سازد. محور ورودی این گیربکس با بهره گیری از یک فلنج ناقوسی و یک عدد کوپلینگ به حرکت در می آید.

گیربکس شافت مستقیم رهنما سری MBF و BF

این دو سری آف ست هستند که به مدل های خود سوار شود نیز معروف هستند و مزیت های زیادی دارند. یکی از مشخصه هایی که در این مدل ها وجود دارد قابلیت نصب روی محور خروجی خودشان است که از مشکلات فنی زیادی پیشگیری می کند.  محور ورودی در این محصولات از نوع هالو سافت می باشد و می توان به صورت مستقیم آنها را به الکتروموتور متصل کرد.

سهند سری SN

سری اس ان که نسبت تبدیل یک به هفت دارند و در 4 ابعاد مختلف ساخته شده اند قابلیت های زیادی دارند که آن ها را برای انواع زمینه های صنعتی مناسب می کند از این گیربکس بیشتر در نوار نقاله های کوچک و دستگاه های مشابه آن استفاده می شود. با اینکه این محصولات با نسبت ثابت تولید می شوند اما می توانید با استفاده از تغییر سایز پولی دور ورودی و در نتیجه آن خروجی گیربکس را تغییر دهید. گفتنی است که این محصولات از دو چرخ دنده هلیکال تشکیل شده اند.

گیربکس قورباغه ای سهند

 3 سایز خروجی از این سری عرضه شده است که محدوده گشتاور آنها به 88 تا 7100 تقسیم می شود. نسبت تبدیل در این گیربکس 7 تا 100 است و بازه توان آن در حدود 0.12 تا 45 KW در نظر گرفته شده است.

خروجی از نوع هالو شافت می باشد که البته می توانید به صورت سفارشی این خروجی را تغییر دهید. از این گیربکس در صنایع فولاد، سنگ آهن، ذوب آهن، پتروشیمی، سیمان و صنایع بسته استفاده می شود و به دلیل داشتن چرخ دنده های فولادی می توان گفت گذینه خوبی برای کار های سنگین به شمار می رود. آرشا صنعت نماینده و عامل فروش بسیاری از برند های ایرانی و خارجی گیربکس می باشد و برای خرید انواع گیربکس هلیکال می توانید به این بخش از وب سایت ارشا صنعت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید