کد: 140002215128916456

تیپاکس حامی مسابقات بین المللی تنیس 1400 شیراز

کد: 140002215128916456

https://bit.ly/3eP7QKq

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه‌های تور جهانی زیر 18 سال، اردیبهشت 1400 در شهر شیراز و با حمایت تیپاکس برگزار می‌شوند. این تور، اولین رویداد بین‌المللی تنیس در سال 1400 است که تیپاکس افتخار دارد اولین اسپانسر مسابقات تنیس ITF در ایران باشد.

تیپاکس حامی مسابقات بین المللی تنیس 1400 شیراز
تیپاکس حامی مسابقات بین المللی تنیس 1400 شیراز

مسابقه‌های تور جهانی زیر 18 سال، اردیبهشت 1400 در شهر شیراز و با حمایت تیپاکس برگزار می‌شوند. این تور، اولین رویداد بین‌المللی تنیس در سال 1400 است که تیپاکس افتخار دارد اولین اسپانسر مسابقات تنیس ITF در ایران باشد. در این مسابقات که از ۲۵ اردیبهشت تا یکم خرداد ماه در مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز برگزار می‌شود، 93 تنیس باز از 12 کشور جهان در آن رقابت می‌کنند.

مسابقات تور جهانی زیر 18 سال، برای اولین بار در ایران در سطح 4 برگزار می‌شود. این سطح از رقابت‌ها، بالاتر از دوره‌هایی است که قبلا در کشورمان برگزار شده و به همین علت از اهمیت بالایی برخوردار است. مسابقات بین‌المللی تنیس، از نظر سطح و درجه اهمیت به چهار دسته ‌رقابت‌های تور جهانی تنیس، رقابت‌های تور چلنجر، تور جهانی بزرگسالان در ۲ بخش زنان و مردان و گرند اسلم‌ها تقسیم می‌شوند و هرچه درجه اهمیت مسابقات بیشتر باشد، میزان امتیاز و جایزه نقدی رقابت‌ها نیز بیشتر می‌شود.

مسابقات بین المللی تنیس 1400 شیراز، در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود و تنیسورها به مدت 8 روز، در دو جدول انفرادی و دو نفره با هم رقابت می‌کنند. در بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه، فرانسه، روسیه، رومانی، آمریکا، دانمارک، آلمان، انگلیس و اسلواکی حضور دارند و در بخش دختران بازیکنانی از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا شرکت خواهند کرد.

«نوید روشن»، «کیان محمدی» و «مهرانه ظهوریان» ورزشکاران خراسانی کشورمان هستند که در این مسابقات حضور دارند و عادل برقعی سرداور نشان نقره کشورمان سرداوری این دوره از مسابقات را در مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز بر عهده دارد. دوره قبلی مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان در جزیره کیش برگزار شد و «علی یزدانی» در بخش پسران و «ماندگار فرزامی» در بخش دختران، عناوین قهرمانی را از آن خود کردند.

تیپاکس بنیانگذار پست خصوصی در ایران، مسئولیت‌پذیری و چابکی را از ارزش‌های بنیادین خود می‌داند و همواره سعی دارد با بهره‌گیری از پتانسیل خود، در جهت سلامت هرچه بیشتر افراد جامعه گام بردارد. تیپاکس سرعت و استقامت را سرلوحه خود در ارائه خدمات به مشتریان خود، به ویژه در شرایط سخت، قرار داده است و شاید از این جهت، عمکرد خود را مشابه این ورزش بداند؛ نیازمند همانقدر چابکی، سرعت و استقامت در پاسخگویی. به همین منظور، حمایت از چنین رویدادهایی را در برنامه خود قرار داده و امروز افتخار دارد تا به عنوان تنها اسپانسر این رویداد، همراه ورزشکاران و علاقمندان این ورزش باشد. تیپاکس خود را حامی ورزش جوانان می‌داند و از چنین رویدادهایی حمایت می‌کند.

جزئیات و اخبار لحظه‌ای مسابقات بین المللی تنیس1400 شیراز از طریق وب‌سایت و اینستاگرام تیپاکس و همچنین وب سایت فدراسیون تنیس ایران، در دسترس همگان قرار دارد.  

منبع : https://tipaxco.com/news/itf-tennis-shiraz

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سرگرمی و تفریح