اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002225129716461

خرید محصولات SAP در دسترس تر از همیشه!

رونمایی از سایت سلامت آذین پارسیان با هدف معرفی و فروش آنلاین

کد: 140002225129716461

https://bit.ly/3w0FJ0D

، کاشان , (اخبار رسمی): با هدف معرفی و فروش محصولات بصورت آنلاین و ارتباط قوی تر با مصرف کنندگان عزیز، از سایت سلامت آذین پارسیان به آدرس sapnature.com در تاریخ 22 اردیبهشت 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت سلامت آذین پارسیان با هدف معرفی و فروش محصولات بصورت آنلاین
محصولات SAP تولید شده با بهترین مواد اولیه

به گزارش سلامت آذین پارسیان، سایت sapnature.com که یک سایت کاملا علمی و بروز در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است با ارائه مطالب مفید و علمی در این حوزه قصد دارد معرفی و فروش محصولات بصورت آنلاین و ارتباط قوی تر با مصرف کنندگان عزیز را تسهیل کند.

مهدی ملکی، مدیر اجرایی سلامت آذین پارسیان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «دسترسی آسان مصرف کنندگان و آگاهی از محصولات این شرکت در کنار خریدی بصرفه از مهمترین دلایل راه اندازی این سایت بوده است.

وی در زمینه محصولات این شرکت و تمایز آن افزود: « تمامی محصولات شرکت سلامت آذین پارسیان در بهترین خطوط تولید مجهز به سیستمهای کنترل کیفی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرند .»

مهندس ملکی در خصوص یکی از محصولات این شرکت افزود: با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد زالو اقدام به تولید عصاره زالو کردیم که این عصاره  به دلیل انتقال مستقیم آنزیمهای زالو به پوست، به صورت جذبی به خون وارد شده و باعث افزایش گردش خون می‌شود از مهمترین کاربردهای این عصاره روغنی میتوان قابلیت افزایش حجم که برای آقایان و بانوان قابل استفاده است اشاره کرد و این محصول یک فرآورده طب سنتی ایران است که مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد و شرکت سلامت آذین پارسیان از شرکتهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و عضو شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.

گفتنی است سلامت آذین پارسیان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش روغن زالو SAP با 20 درصد تخفیف ویژه و ارسال رایگان پستی به سراسر کشورکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگیها و خواص این محصولات می‌توانند به سایت سلامت آذین پارسیان به آدرس sapnature.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سلامت آذین پارسیان

بهبود سلامت جهان با هارمونی طبیعت و تکنولوژی شرکت سلامت آذین پارسیان با علامت تجاری mmp با همگام نمودن دانش و طبیعت مبادرت به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با رویکرد مواد طبیعی نموده است. این شرکت با اتکا به دانش و تجربه مدیران خود افتخار تولید با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه فرآورده‌های طبیعی (گیاهی و جانوری) با رویکرد طب سنتی را در ایران دارد. در جوانی جاودانه بمانیم محور اصلی محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت سلامت آذین پارسیان بر پایه زالو و فراورده‌های حاصل از آن از جمله روغن زالو می‌باشد. تحقیقات متعدد نشان می‌دهد روغنی که از زالو استحصال می‌شود با افزایش گردش خون و خون رسانی در برخی اندام‌های بدن منجر به افزایش حجم و بزرگ شدن آن‌ها می‌شود. از این‌رو در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای تمامی کرم‌های شیمیایی، بوتاکس‌ها و یا جراحی‌های همراه با عوارض ناخوشایند باشد. روغن زالو از طریق پوست و با ماساژ دادن جذب بدن شده و با حذف سلول‌های مرده بدن، سبب جایگزینی سلول‌های زنده با سلول‌های مرده می‌شود و همچنین بافت‌ها را در آن عضو افزایش می‌دهد. ما زنده از آنیم که آرام نگیریم. ما یک خانواده هستیم که در کنار هم در تلاشیم تا بهترین محصولات طبیعی را با نوآوری و علم روز از دل طبیعت به دستان شما برسانیم تا علاوه بر سلامتی حس سبزی و شادابی طبیعت را در جامعه زنده نگه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]