اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002225131116376

دلیل استفاده از در و پنجره یو پی وی سی

ویژگی های در و پنجره ی دوجداره ی upvc

کد: 140002225131116376

https://bit.ly/3yiaLD1

، کرج , (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین مزایای پنجره های upvc نسبت به پنجره های قدیمی، جلوگیری از اتلاف انرژی است. ساختار این پنجره ها در پروفیل و شیشه ی دوجداره موجب می شود که عایق حرارتی باشند. این پنجره ها با محافظت از گرما و سرمای محیط داخلی در فصول سرد و گرم سال مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می ­دهند.

ویژگی های درب و پنجره ی دوجداره ی upvc
کتایا تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی

یو پی وی سی (upvc) که با نام پلی وینیل کلراید نیز نامیده می شود، مخفف Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد و در پنجره های دوجداره ی upvc مورد استفاده قرار می گیرد.

یو پی وی سی در برابر سرما و گرما مقاوم است. انعطاف پذیری بالای پروفیل upvc موجب شده است، اشکال و انواع مختلفی از پنجره ها بوجود آورده شود که قابلیت ساخته شدن توسط چوب و آلومینیوم را نداشت. درب و پنجره ی upvc، با مدل ها و طراحی های متفاوت ساختمان ها هماهنگ است و با دکوراسیون ساختمان ها مطابقت دارد.

درب و پنجره ی دوجداره ی upvc در هر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد و تا چندین سال بدون کوچکترین افت کیفیتی طول عمر دارد. مزایای زیاد پنجره های دوجداره ی upvc موجب شده که به سرعت جایگزین سایر انواع درب و پنجره شوند.

نحوه ی تولید درب و پنجره ی upvc

در ابتدای فرآیند تولید، پروفیل های upvc تهیه می شوند و در خط تولید اقدام به ترکیب و فرم دهی آن ها می کنند، سپس پروفیل های درب و پنجره ی upvc، تحت آزمایشات و تست های مختلف قرار می گیرند و کیفیت آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

در ادامه لیست برخی از تست های انجام شده بر روی پروفیل های یو پی وی سی ذکر خواهد شد. برخی از آزمون هایی که روی محصول نهایی پروفیل upvc کاتیا صورت می پذیرند عبارتند از :

1 – تعیین مقاومت جوش گوشه ها  و اتصالات T شکل (بر اساس استاندارد ملی 12291)

2 – جرم واحد طول

3 – وضعیت ظاهری پروفیل و ابعاد سنجی (ضخامت دیواره ها و سایر ابعاد)

4 – مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه

5 – تست برگشت حرارتی

6 – مقاومت در برابر شرایط جوی (آزمایشگاه استاندارد)

7 – استحکام در برابر ضربه چارپی بر روی آزمونه های با شکاف v شکل

8 – تغییرات ظاهری پس از قرار گیری در معرض دمای 150 درجه ی سانتیگراد

9 – تست انحراف از راستی

در صورتی که پروفیل درب و پنجره ی upvc، تست های مذکور را با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی بالایی در جلوگیری از اتلاف انرژی و عایق بندی صوتی خواهند داشت.

ویژگی ها و مزیت های درب و پنجره UPVC

یکی از ویژگی های بارز درب و پنجره ی upvc، عایق بودن آن است. این پنجره ها در برابر صوت، اتلاف انرژی و گرد و غبار عایق می باشند.

پنجره های یو پی وی سی بسیار مقاومند و امنیت بالایی دارند. این پنجره ها در شرایط آب و هوایی مختلف تغییر شکل نمی دهند، همچنین به دلیل ظاهر بسیار شیک خود، جلوه ای زیبا به ساختمان می دهند. در ادامه مزایای این پنجره ها به تفصیل بیان می شود.

عایق صوتی و حرارتی

یکی از مهم ترین مزایای پنجره های upvc نسبت به پنجره های قدیمی، جلوگیری از اتلاف انرژی است. ساختار این پنجره ها در پروفیل و شیشه ی دوجداره موجب می شود که عایق حرارتی باشند. این پنجره ها با محافظت از گرما و سرمای محیط داخلی در فصول سرد و گرم سال مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.

به دلیل ساختار پنجره های یو پی وی سی، انتقال صدا در آن ها بسیار کم است و در صورت ترکیب با شیشه های دوجداره یکی از بهترین گزینه ها خواهند بود.

مقاومت در برابر شرایط جوی و آتش سوزی

پروفیل های مورد استفاده در پنجره های قدیمی در شرایط آب و هوایی مختلف طول عمر متفاوتی داشتند. ترکیباتی همچون پلی وینیل کلرید و دی اکسید تیتانیوم  در برابر نور خورشید و شرایط جوی، تغییر حالت نمی دهند.

در ساختار پنجره ی دوجداره ی upvc، ترکیبات ضد اشتعال و غلظت کلر بالا وجود دارد که موجب مقاومت بالا در برابر بحران آتش سوزی می شود.

ضد سرقت

مکانیزم قفل درب و پنجره یو پی وی سی چند نقطه ای است و اگر با شیشه ی ضد گلوله یکپارچه شوند، به عنوان درب و پنجره ی ضد سرقت عمل می کنند.

زیبایی و تنوع رنگ

درب و پنجره دوجداره upvc دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد. پروفیل های یو پی وی سی به دلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت شکل پذیری در تمام مدل ها را دارند و می توانند مطابق با دکوراسیون داخلی ساختمان طراحی شوند.

این پروفیل ها به رنگ سفید هستند، اما با روکش لمینت رنگی می توانید آن ها را به پنجره های upvc رنگی تبدیل کنید.

مقاومت در برابر آب و رطوبت

پنجره های چوبی و آهنی در معرض رطوبت به ترتیب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند، اما درب و پنجره های دوجداره ی upvc ضد آب هستند و در معرض رطوبت دچار هیچ مشکلی نمی شوند.

به دلیل تست های مختلفی که در مرحله ی تولید پروفیل بر روی آن ها انجام می شود، پروفیل های upvc در برابر نفوذ آب عایق بندی کاملی دارند.

قابل بازیافت و حفظ محیط زیست

پنجره های دوجداره ی upvc سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند. در ترکیبات آن ها از سرب استفاده نشده و هیچ گونه ضرری برای طبیعت ندارند.

قیمت درب و پنجره ی دوجداره ی upvc

همانطور که در مقاله ی تعویض پنجره های قدیمی با یو پی وی سی اشاره کردیم، خرید پنجره های upvc قطعا به صرفه است. زیرا با کنترل مصرف انرژی موجب کاهش هزینه های ساختمان خواهید شد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت پنجره ی دوجداره ی upvc، ابعاد درب و پنجره، نوع پروفیل مصرفی، یراق آلات، شیشه ی دوجداره و هزینه ی نصب می باشند که بسته به نوع هر یک از آن ها، قیمت درب و پنجره ی دوجداره ی upvc می تواند متغیر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاتیا تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی

شرکت بهینه گستر فراتاب به یاری خداوند متعال و با هدف ارتقای سطح کیفی مصالح ساختمانی ، استفاده بهینه از سرمایه های ملی و نیروی متخصص داخلی و بهینه سازی مصرف انرژی با بهره گیری از آخرین یافته های علمی و عملی در سال 1392 تاسیس شد و پس از احداث کارخانه ، فضاهای اداری و آزمایشگاهی و انتقال دانش فنی روز دنیا و ماشین آلات تولیدی در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های در و پنجره upvc با نام تجاری در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید