اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002235131516361

فروش ویژه انواع ماشین آلات صنعتی

کد: 140002235131516361

https://bit.ly/3w9b7Ku

، (اخبار رسمی): گروه حرفه ای ماشین سازی کیان صنعت متشکل از تکنسین طراح، ماشین کار، مونتاژ کار و متخصصین در حوزه ماشین سازی است که توانایی طراحی ماشین آلات جدید را دارا می باشند.

فروش ویژه انواع ماشین آلات صنعتی
دستگاه پرکن مایعات تولیدی کیان صنعت | برای خرید و اطلاع از قیمت پرکن مایعات تماس بگیرید.

شرکت مهندسی و طراحی کیان صنعت با بیش از یک دهه فعالیت در امر طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی با تکیه بر دانش روز و کادر متخصص همواره در تلاش بوده است تا تمامی محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی و با توجه به تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کند.

پرکن مایعات کیان صنعت

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

خرید پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن مایعات است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.

دستگاه های پرکن مایعات جهت انتقال انواع مایعات غذایی مانند خامه های شیرینی، روغن کنجد، شکلات صبحانه، شیره خرما، پرکردن عسل، و انواع روغن های خوراکی و آب معدنی و همچنین انتقال مایعات شیمیایی به ظروف و بطری ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه پرکن مایعات برای مایعاتی مانند گریس و وازلین که بعد از سرد شدن تغییر ماهیت می‌دهند نیز کاربرد دارند. این دستگاه های بسته بندی همراه با گرمکن و میکسر طراحی می‌شوند.

پرکن تیوپ

دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات از پر سرعت ترین دستگاه هایی است که جهت عملیات بسته بندی بر روی محصولات مختلفی که به مرحله نهایی می رسند، مورد استفاده قرار میگیرند و برای بسته مورد استفاده قرار میگیرد. انواع این دستگاه از ارزان ترین تا گران ترین نوع آن در بازار وجود دارد. محصولات تولیدی در زمینه دستگاه تیوپ پرن اتوماتیک، ساخت گروه ماشین سازی خدری بسیار با کیفیت است و قیمت آن نیز بسیار مناسب تر از سایر محصولات مشابه در بازار است.

دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک استفاده های زیادی دارد . تمامی محصولاتی که به صورت تیوپی به بازار عرضه شده اند، به وسیله دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک درون تیوپ پر می شوند. 

دستگاه اسپری پرکن

خیلی از تولیدکنندگان انواع اسپری در مواقع پرچ قوطی اسپری را از چرخه تولید خارج کرده که این امر باعث افزایش هزینه های تولید اسپری می شود . دستگاه والو کش اسپری یک دستگاه جانبی برای تولید کنندگان اسپری است که می توانند اسپری های پرچ شده را دوباره به چرخه تولید بازگردانند و در این صورت می توان از یک قوطی چندین بار استفاده کرد و این امر باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های تولید خواهد شد.

دستگاه اسپری پرکن جزء ماشین آلات پرکننده مایعات می‌باشد. این ماشین، مایعات را با فشار بالای گاز در ظروف مختلف پُر می‌کند. عملکرد آن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است و محصول پرشده نهایی حالت افشانه یا همان اسپره دارد. ماشینی که ذرات کوچک مایع را در بطری‌های مختلف پُر می‌کند را اسپری پر کن می‌گویند.پرکن اسپری در بسیاری از صنایع از جمله غدایی، بهداشتی و رنگ کاربرد دارد. تعداد نازل پرکن بسته به نوع دستگاه متفات است و می تواند ۳ ، ۵ و یا تعداد بیشتری را بر اساس تیراژ شامل شود. معمولا در دستگاه اسپری پرکن نحوه عملکرد پرکن به صورت پنوماتیک و توسط باد می باشد که تغذیه آن با یک کمپرسور انجام می گیرد .

دستگاه پرکن چسب 123

دستگاه پرکن چسب 123 باید دارای یک سری ویژگی های خاص و قابلیت های مخصوصی باشد تا بتواند مایع غلیظ چسب که دارای چسبندگی هم هست را درون ظرف های مخصوص بریزد تا بسته بندی شود. لازم است بدانید به علت اینکه چسب 123 نوعی از مایعات غلیظ است ، دستگاه پرکن چسب 123 هم جزء دستگاه پرکن مایعات غلیظ حساب میشود.

دستگاه پرکن چسب قطره ای یکی از بهترین و به روزترین دستگاه های تولید چسب در ایران است که در کارخانه ماشین سازی خدری به کمک فناوری های روز دنیا و خطوط تمام اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شود. برندهای تولید کننده دستگاه های پرکن را با کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید می کنند.

دستگاه پرکن چسب قطره ای یا 123 باید به اندازه ای قدرت داشته باشد که بتواند چسب غلیظ و چسبنده را به حرکت بیاندازد و اگر قدرت کافی نداشته باشد ممکن است اپراتور هنگام استفاده از دستگاه پرکن چسب نیمه اتومات با مشکل مواجه شود.

عملکرد دستگاه والو کش
عملکرد این دستگاه بگونه ای است که با قرار دادن قوطی اسپری پرچ شده در زیر مکنده (هزارخار) دستگاه والو کش اسپری و با فشار دادن یک پدال قسمت والو از قوطیجدا می‌شود و می‌توان با استفاده مجدد از قوطی هزینه های تولید را کاهش داد.
دستگاه والو کش اسپری ساخته شده در ماشین سازی خدری بسیار با کیفیت و با عملکرد سریع توانای جدا کردن والو اسپری از قوطی دارد همچنین کابری آسان  این دستگاه باعث شده بسیاری از شرکت های تولید اسپری از این دستگاه استقبال کنند.

https://khedrimachine.com/

https://kiyan-sanat.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ظریف بار وانت

ظریف بار وانت به عنوان یکی از برترین وانت بار های تهران شناخته شده است. برای استفاده از خدمات وانت بار تهران با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید