اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002245131716468

آغاز به کار عمده فروشی آنلاین دلیو Deliv

کد: 140002245131716468

https://bit.ly/3wbTbPr

، تهران , (اخبار رسمی): عمده فورشی آنلاین دلیو آغاز به فعالیت نمود. در این راستا خبر های بسیار خوشی برای قیمت و تامین مواد لازم رستوران ها و خواربار برای خانوار در اه است.

آغاز به کار عمده فروشی آنلاین دلیو Deliv
لوگوی اصلی عمده فورشی آنلاین دلیو

عمده فروشی آنلاین دلیو، مامور خرید هوشمند تامین خواروبار از کف بازار

آغاز عرضه و فروش محصولات خوراکی، خواروبار و مواد غذایی از ۱۳۹۸

خدمات دهنده فعال عرصه خرید عمده کافه، رستوران و تهیه غذا کشور، مواد غذایی، محصولات و ملزومات مورد نیاز کسب و کارها را با امکان ارزان ترین قیمت در بازار و همراه با تخفیف ویژه برای کافه‌ها و رستوران‌ها از سال ۱۳۹۸ به بازار مصرف عرضه کرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی عمده فروشی آنلاین دلیو، از سال ۱۳۹۸ عرضه مواد غذایی و ملزومات مصرفی در فروشگاه اینترنتی دلیو آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از تخفیف‌های ویژه و قیمت های ارزان هم اکنون امکان استفاده از مزیت هایی همچون تخفیف ویژه خرید کیک و شیرینی مخصوص و تازه برای کافه‌ها، رستوران‌ها و سلف‌ها را دارند.

نیما بهروان مدیر استراتژی عمده فروشی آنلاین دلیو با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت : تولید این محصول نتیجه سال‌ها تحقیق و تجربه و تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال ۱۳۹۸ کار آغاز شده و هم اکنون  ملزومات مصرفی، خواروبار و مواد غذایی وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: عمده فروشی آنلاین دلیو با تحقیق دقیق در عرصه فعالیت کسب‌وکارهای خدماتی حوزه غذا و شیرینی می‌خواهد رهبری بازار خرید عمده محصولات با کیفیت بالا را از آن خود کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت عمده فروشی آنلاین دلیو به نشانی https://deliv.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عمده فروشی آنلاین دلیو

عمده‌فروشی آنلاین دلیو بهترین سایت عمده‌فروشی در ایران است که با هدف تأمین خواروبار با ارزان‌ترین قیمت همراه با تخفیف‌های همیشگی شگفت‌انگیز کار خود را آغاز نمود. دلیو بستری است برای خرید محصولات به‌صورت بی‌واسطه، عمده و به‌صرفه است. آرمان اصلی ما تأمین مواد غذایی، خوار و بار و مواد اولیه و موردنیاز کافه‌ها، رستوران‌ها، قنادی‌ها و خانوار می‌باشد، بستری که بدون نیاز به مراجعه به بازار بتوانید تمام محصولات مورد نیاز خود را با قیمت عمده و ارزان‌تر از هرجای دیگر در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. دلیو مأمور خرید شما از کف بازار است. تضمین کمترین قیمت شعار اصلی ماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی