اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255134916477

با توجه به محدودیت های کرونایی

کاهش ۳۰ درصدی ترددهای بین استانی در عید فطر

کد: 140002255134916477

https://bit.ly/3ooacmT

، (اخبار رسمی): وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که با توجه به محدودیت های کرونایی، ترددهای بین استانی در تعطیلات عید فطر امسال در مقایسه با روزهای گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۳۰ درصدی ترددهای بین استانی در عید فطر
نمودار طرح‌های محدودسازی تردد کرونا (سایت کرونومی)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا طرح محدودیت سراسری ترددهای بین استانی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف کاهش سفرهای غیرضروری در تعطیلات عید فطر اجرا شده است و تا ظهر روز شنبه ادامه دارد، با محدودسازی ترددهای بین استانی به طور میانگین باعث کاهش ۲۸ درصدی ترددها شده است.

براساس گزارشی که وزارت راه و شهرسازی منتشر کرده است،استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان هر دو با ۶۶ درصد، صدرنشینان کاهش تردد در این طرح بوده‌اند.

همچنین استان‌‌های اردبیل، کردستان و البرز به ترتیب با ۱۰، ۱۲ و ۱۸ درصد کاهش تردد، کمترین میزان رعایت محدودیت‌ها را ثبت کرده‌اند.

در نمودار زیر سیر تحول ترددهای بین استانی بر اساس زمان بندی اجرای طرح‌های محدودسازی تردد را مشاهده می‌کند. رنگ سرخ نشان دهنده افزایش ترددها و رنگ سبز نشان دهنده کاهش ترددهاست.

با فروکش کردن نسبی پیک چهارم کرونا در کشور و کاهش ترددها انتظار می‌رود که رنگ‌بندی استان‌های کشور نیز در دو هفته پیش رو تغییرات قابل توجهی داشته باشد و بیشتر استان‌ها به شرایط زرد بازگردند.

ستاد ملی کرونا روز پنجشنبه نیز تازه‌ترین نقشه رنگبندی کشور را که از روز شنبه ۲۵ سطح محدودیت‌های عمومی کرونایی را تعیین می‌کند، منتشر کرده است.

در این نقشه تنها سه شهر سلماس در استان آذربایجان غربی،قلعه گنج درکرمان و پارسیان در هرمزگان قرمز هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون