اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002265135216375

انواع ماسه ساز را از ما بخواهید

کد: 140002265135216375

https://bit.ly/3hsxkiA

، تهران , (اخبار رسمی): ماسه ساز ها در معادنی که تمایل به تولید ماسه شکسته بیشتری داشته باشند موشرد استفاده قرار می گیرند و قابلیت و ظرفیت های مختلفی از آن موجود می باشد که در جهت خرد کردن مواد غیر چسبنده خشک و تا استحکام 450MP از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و … دیگر سنگ های معدنی بکار می رود.

ماسه ساز ها در سه نوع ماسه ساز خرگوشی، پاکتی، راک اند راک توسط آرکو صنعت ساخته و تولید و به بازار عرضه می شوند. این دستگاه به منظور تولید شن و ماسه در اندازه معین و ریز استفاده می شود و مواد اولیه ورودی را بـا درصـد معینی شکسته و تبدیل به ماسه می کند. نحوه نصب شاسی ها امکان استفاده از آن را در سه جهت فراهم می کنـد. در ضمن به راحتی می توان دستگاه را نصب و آماده بهره برداری نمود. این دستگاه با بهره مندی از سه دریچه کارهای فوق را انجام می دهد همچنین ضربه گیرهای دستگاه مانع لرزش و آسیب دیدن آن می گردد. شرکت آرکو صنعت علاوه بر تولید دستگاه ماسه ساز در تولید دستگاه سنگ شکن نیز فعالیت دارد.

در زیر هر یک از این دستگاه ها به صورت کامل توضییح داده شده است. با ادامه مطلب با شرکت آرکو صنعت همراه باشید.

برای ورودی به سایت آرکو صنعت بر روی لینک کلیک کنید

آرکو صنعت

ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی ، نوعی سنگ شکن چکشی با شفت عمودی می باشد .بر روی شفت این سنگ شکن روتوری قرار گرفته است که بر روی آن فضا هایی برای قرار گرفتن چکش ها سنگ شکن تعبیه شده است. سنگ ها بر اثر برخورد با این چکش ها و پرتاب به سمت بدن داخلی خورد می شوند.ظرفیت ورودی ماسه ساز خرگوشی حدود ۳۰-۲۵تن در ساعت سنگ ۵۰-۲۰میلی متر می باشد. ۷۰% بار خروجی دستگاه ۰تا ۶میلی متر است.

ماسه ساز خرگوشی آرکو صنعت جهت خردایش سنگدانه های خارج شده از سنگ شکن های ثانویه و تبدیل آن به دانه بندی 0 تا 6 میلیمتر طراحی گردیده و برای خردایش سنگ هایی با ساختار نرم پیشنهاد می گردد. سایز سنگدانه های ورودی این دستگاه حداکثر 40میلیمتر می باشد.

مکانیزم این دستگاه به این صورت می باشد که روتور طراحی شده در این تجهیز در حول محور عمود درحال چرخش بوده و با استفاده از این سیستم چرخشی موجب پرتاب سنگ دانه های ورودی به سمت سندان های تعبیه شده در کنار دیواره می شود، ماسه ساز خرگوشی با این مکانیزم بار خروجی را تبدیل به دانه های شکسته شده با اشکال چند وجهی می نماید. مشخصات ماسه ساز خرگوشی در زیر آورده شده است.

• دارای سه درب جانبی جهت سرویس و نگهداری آسان
• شافت و محور مقاوم با سیستم لرزه گیر بدنه
• دارای لاینرهای چند وجهی مشابه
• چکش های ساخته شده از فولاد منگنز دار، ضد فرسایش

ماسه ساز دو طرفه یا پاکتی

دستگاه ماسه ساز دو طرفه  آرکو صنعتبرای خرد کردن سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است . سایز مناسب برای ورودی این دستگاه بین صفر تا 150 میلیمتر می باشد . و سایز محصول خروجی دستگاه ماسه ساز دو طرفه بین صفر تا 8 میلیمتر می باشد . میزان بار مفید دستگاه ماسه ساز دوطرفه 60 تن در ساعت می باشد . روتور دستگاه کوبیت ماسه ساز دو طرفه شرکت ماکان سنگ شکن ذارای 4 تیرک از پره های ضد سایش با ضخامت 60 میلیمتر ساخته می شود ، که به دلیل وزن کافی و بالانس مناسب ، دستگاه راندمان بالایی را ارائه می دهد . انواع مشابه این دستگاه با 3 تیرک ساخته می شود .

ماسه ساز راک اند راک

استفاده از ابزار و مواد اولیه‌ی مناسب شرط اصلی برای داشتن یک محصول با کیفیت است. در صنایع ساختمانی این موضوع اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند و استفاده از مصالح مناسب شرط داشتن یک سازه‌ی با کیفیت و ایمن است. در بین مصالح ساختمانی شن و ماسه کاربرد بیش‌تری دارند و به شکل‌های مختلف استفاده می‌شوند.

به سنگ شکن‌های ثانویه، دستگاه ماسه ساز هم گفته می‌شود. راک اند راک آرکو صنعت ( (Rock and Rock هم یکی از ماسه سازهای معروف در صنعت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال مارکتینگ

شرکت تولیدی خانومم با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه پخش و فروش عمده کفش زنانه و دخترانه به صورت مجلسی و اسپورت در تهران و سراسر ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید