اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003015142616375

انتخاب کفش های دویدن مناسب پا بسیار مهم هست

کد: 140003015142616375

https://bit.ly/3fByANF

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب کفش های دویدن مناسب پا بسیار مهم هست. دویدن با کفش های نامناسب می تواند یک دستورالعمل برای فاجعه باشد، به خصوص اگر قصد دویدن یا مسافت ناهموار را دارید.

اصول انتخاب کفش های دویدن مناسب پا شما بسیار مهم هست. دویدن با کفش های نامناسب می تواند یک دستورالعمل برای فاجعه باشد ، به خصوص اگر قصد دویدن یا مسافت ناهموار را دارید. یک انتخاب ضعیف در کفش می تواند باعث درد پا ، کمر درد ، التهاب مفصل آشیل ، زانوی دونده و سایر موارد شود.

قبل از اینکه کفش خود را انتخاب کنید ، باید زمینی را که در آن می دوید ، سبک دویدن و سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. سپس شما آماده خرید و اولین قدم های خود در کفش های مخصوص دویدن خود خواهید بود و وقتی این کار را انجام می دهید ، از زمانی که صرف کرده اید پشیمان نخواهید شد. تولیدی کفش زنانه و دخترانه بیش از چهار دهه تجربه ماست.

اصول انتخاب کفش های دویدن مناسب پا شما

تعیین نیازهای شما

سطح مورد استفاده را در نظر بگیرید.  این به طور قابل توجهی تأثیر می گذارد که چه نوع کفشی برای پای شما مناسب خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر در پیست یا زمینی هستید که مخصوصاً صاف طراحی شده و دارای چسبندگی است ، می دوید ، دیگر نیازی به کشش اضافی روی کفش خود ندارید. بطور کلی:
دویدن در جاده یا مسیر به کشش کمتری و وزن کمتری نیاز دارد.
دویدن مسیر باید از کشش ، پشتیبانی و بالشتک مناسبی برای زمین ناهموار برخوردار باشد.

نوع دویدن را مشخص کنید.  مهم است که شما به طور تصادفی کفش های ورزشی را که به طور صریح برای دویدن طراحی نشده اند ، خریداری نکنید. کفش های ورزشی دسته های مختلفی وجود دارد ، مانند کفش های تمرینی یا کفش پیاده روی ، اگرچه این کفش ها برای داخل سالن ، پیست ، کراس کانتری ، دو سرعت یا دویدن از راه دور مناسب نیستند. خرید عمده کفش صندل زنانه پیشنهاد ما برای شما دوست عزیزمی باشد.

نیاز های خود را بشناسید

وزن خود را در نظر بگیرید. هرچه سنگین تر باشید ، تأثیر بین پای شما و زمین بیشتر خواهد بود. این افزایش ضربه ممکن است شما را ملزم به خرید کفش با پشتیبانی اضافی کند ، حتی اگر نوع پا خنثی باشد و به طور معمول به شما توصیه نمی شود. عمده فروش کفش زنانه در تهران وسراسر ایران صورت می گیرد.

کفش دویدن خود را بخرید

برای تناسب خود به یک فروشگاه کفش مخصوص دویدن بروید. طرح های مختلف در کفش می تواند تناسب و احساس آن را به شدت تغییر دهد. گاهی اوقات موادی که در ساخت کفش استفاده می شود باعث می شوند احساس ناراحتی ، سفتی یا سنگینی داشته باشید. با امتحان کردن چندین جفت مختلف در یک فروشگاه فیزیکی ، از این اتفاق جلوگیری کنید.
اگرچه خرید اینترنتی کفش می تواند مقرون به صرفه باشد ، اما تلاش واقعی برای کفش هیچ جایگزینی ندارد.
انتخاب اشتباه در کفش می تواند باعث درد ، آسیب یا ناراحتی شود.

بعد از ظهر کفش خود را امتحان کنید. این ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما در طول روز ، پاها از فعالیت بدنی متورم می شوند. با استفاده از کفش خود در اواخر روز ، از خرید کفش خیلی کوچک جلوگیری خواهید کرد. همچنین ممکن است در نظر بگیرید:
سعی در کفش بعد از دویدن. با این کار حداکثر اندازه پای شما شبیه سازی می شود.
اگر از ارتز یا پشتیبانی عمومی دارید ، این موارد را با خود بیاورید. این موارد باید در هنگام نصب شما مورد توجه قرار گیرند.

اصول انتخاب کفش های دویدن مناسب پا شما

به دنبال کفشهایی باشید که کاملاً راحت باشد. اگر احساس سوزن سوزن شدن یا مالش ناخوشایند دارید ، کفش مناسب ترین گزینه شما نیست. در طول دویدن ، اندازه پاهای شما متورم خواهد شد. همچنین ، در طول دویدن ، ویژگی های ناراحت کننده احتمالاً با هر مایل بدتر می شوند و باعث ناراحتی بی مورد شما می شوند.
کفش ها را ببندید و بعد از لیز خوردن روی پاها راه بروید. در صورت اجازه حتی ممکن است چند دور دور فروشگاه را طی کنید. به این ترتیب احساس بهتری در کفش خواهید داشت. برای پخش عمده کفش ارزان قیمت کلیک کنید.

یک اندازه بزرگتر را در نظر بگیرید.:
پای خود را در کفش خود به جلو بلغزانید.
انگشت خود را بین پا و پاشنه کفش قرار دهید.
بررسی کنید که فضای انگشتی وجود دارد تا از تنگ شدن کفش های شما در انتهای دویدن جلوگیری کند.

در مورد ویژگی های کفش خود سوال کنید.  یک جفت کفش مخصوص دویدن می تواند گران باشد. برخی از نکات مهم از این قرار است: 

  • منافذ کفش.
  • شکل یا پیکربندی کف کفش.
  • قسمت های شفافی که "مثانه هوا" را برای پشتیبانی نشان می دهد.
  • برای مشاهده خرید عمده کفش زنانه بر روی لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال مارکتینگ

شرکت تولیدی خانومم با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه پخش و فروش عمده کفش زنانه و دخترانه به صورت مجلسی و اسپورت در تهران و سراسر ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]