اطلاعات تماس
  • 021330***** - 021550*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002275137416489

حضور اعضای صنف بلورسازی و لوستر و جمعی از تولیدکنندگان برتر

افتتاح دومین شعبه موعود در صالح آباد

کد: 140002275137416489

https://bit.ly/2U59Vdl

، تهران , (اخبار رسمی): دومین شعبه موعود در منطقه صالح آباد روز جمعه مورخ 1400/04/04 توسط مهندس کیاداود اسفندیاری افتتاح شد.

افتتاح دومین شعبه موعود در صالح آباد
نمایی شعبه 2 موعود

از اهداف راه اندازی شعبه جدید موعود، معرفی محصول کاملا ایرانی با برند معتبر در راستای تولید و حمایت از کالای ایرانی و صادرات به کشور عراق و سایر کشورهای همسایه می باشد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موعود، دومین شعبه این مجموعه در شهر صالح آباد، 1400/04/04 در مراسمی با حضور اعضای صنف بلورسازی و لوستر و با و توسط جناب آقای مهندس کیاداود اسفندیاری افتتاح شد.

امیر قدیمی مدیرعامل مجموعه موعود ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده روز افتتاحیه اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزئی از پیمودن مسیر موفقیت محسوب می‌شود.

امیر قدیمی گام بعدی را توزیع گسترده و صادرات اعلام نمود و تشریح کرد: یکی از اهداف راه اندازی شعبه جدید موعود، معرفی محصول کاملا ایرانی با برند معتبر در راستای تولید و حمایت از کالای ایرانی و صادرات به کشور عراق و سایر کشورهای همسایه می باشد.

مدیرعامل مجموعه موعود در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت بلورسازی و لوستر داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://moudcrystal.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلور موعود

موعود با افتخار برندی ایرانی است که سابقه ای ۵۰ ساله در حوزه خود دارد و ابتدا با نام ایران شیشه پا در این عرصه نهاد ، سپس با بهره گیری از علوم نوین و با هدف توسعه تولید ایرانی و گسترش فروش در سراسر کشور در سال ۹۸ با نام موعود اقدام به مدرنیزه کردن برند خود بر مبنای نیاز بازار و مشتریان نمود. مدیر عامل محترم موعود حامی ایده های خلاقانه بوده و همواره در مسیر رشد و تعالی گام برداشته است. در تیرماه سال ۱۴۰۰ شعبه ۲ موعود در صالح آباد تاسیس گردید و هم اکنون با دو شعبه فروشگاهی در مناطق اتابک و صالح آباد و انبار مرکزی واقع در زمان آباد مشغول به فعالیت است تیم موعود با شعار "آنچه که شما نیاز دارید ما داریمش! " همواره پاسخگوی نیازمندی های مشتری می باشد

اطلاعات تماس
  • 021330***** - 021550*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه