اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002295141116481

پیشرفت بی سابقه کشور در صنعت ساخت منابع ذخیره آب

خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران

کد: 140002295141116481

https://bit.ly/3hMFVg1

، تهران , (اخبار رسمی): خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران

خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران
خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران
خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران
خرید انواع منبع ذخیره سازی آب با کیفیت و استاندارد کانادا در سراسر ایران

این روزها مساله ذخیره سازی بهینه و نگهداری بهداشتی آب و سایر مایعات به یکی از دغدغه های جامعه، از جمله خانواده های شهری، روستایی کشاورزان، دامداران و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

کمبود آب، قطع ناگهانی و یا مقطعی آب، لزوم داشتن یک منبع ذخیره قابل اتکا در بام خانه ها در مناطق شهری و روستایی و لزوم ذخیره سازی آب و مایعات در هزاران کارگاه کوچک و بزرگ کشور باعث شده است که تولید و به کارگیری منابع آب استاندارد که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی ساخت پیشرفته صورت گرفته باشد، یکی از مهم ترین نیازهای جامعه به شمار رود.

داشتن منبع های استاندارد برای ذخیره سازی و مدیریت مصرف آب حتی ممکن است در زمینه صرفه جویی منابع آب کشور موثر بوده و با مدیریت مستمر و روشمند آب، از هدر رفت آن جلوگیری کند. برای مثال ذخیره سازی و استفاده از نزولات آسمانی می تواند یکی از روش های مدیریت مصرف آب باشد که در کشورهای توسعه یافته به شکل گسترده ای کاربرد دارد.

مبنا پلیمر، متخصص بین المللی تولید منبع آب

شرکت مبنا پلیمر، از جمله شرکت های ایرانی است که با تولید انواع مخزن آب با استفاده از بهترین مواد اولیه و در اندازه ها و اشکال مختلف به آسانی این امکان را فراهم ساخته که مدیریت مصرف آب به امر ساده تری تبدیل شود.

تولیدات این شرکت از نظر کاربردی بودن بسیار متنوع است و بسته به نیاز کاربران در اندازه های مختلف ساخته می شود. اشکال عمودی، افقی، مناسب زیر پله و انعطاف پذیر بودن محصولات بسته به محل استفاده خریداران، بخشی از ویژگی های محصولات این شرکت است.

از نظر مواد اولیه نیز، این شرکت ضمن بهره مندی از بهترین متریال های روز دنیا، محصولات خود را به صورت تک لایه و چند لایه با استفاده از پلاستیک، پلیمر یا پلی‌اتیلنی بهداشتی تولید و عرضه می نماید که بسته به نوع استفاده مصرف کننده می تواند یکی از انواع مورد نظر انتخاب گردد. برای مثال محصول این شرکت که از جنس پلی‌اتیلن فودگرید تولید شده می تواند نیاز اکثر مصرف کنندگان را به عنوان تانکر آب یا محل ذخیره اکثر مایعات شیمیایی و بهداشتی برطرف نماید.

توسعه تکنولوژی ساخت

پیش از این یکی از معضلات و نقاط ضعف منابع آب که از آلیاژهای فلزی ساخته می شد، زنگ زدگی، تخریب سریع، غیر بهداشتی بودن و عدم انعطاف پذیری کافی از نظر محل استفاده بود.

اما پودر و گرانول پلی‌اتیلنی مورد استفاده در تولید مخزن آب بهداشتی در گروه مبنا پلیمر دارای ترکیبات ساختاری بسیار پایداری است که امکان ترکیب با مواد دیگر را به حداقل می‌رساند و از این رو کمتر در معرض خوردگی و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد.

این خاصیت همچنین باعث شده است که در مواقع ضروری، پروسه پاکسازی و تمیز کردن مخازن تولیدی، به سادگی صورت گرفته و بعد از هر بار پاکسازی منبع مورد نظر مانند روز اول بهداشتی و پاکیزه شود.

ضمن این که در صورت پایان عمر مفید محصول، بازیافت آن به سادگی ممکن است و دوباره به عنوان ماده اولیه می تواند به چرخه تولید باز گردد.

پاسخ به نیاز گسترده بازار

گروه مبنا پلیمر توانسته است با استفاده از تجربه طولانی خود در ساخت منابع استاندارد آب به نیاز و تقاضای روز افزون جامعه اعم از بخش های بهداشتی و بیمارستانی، شیمیایی، کشاورزی و حتی خانوادگی پاسخ گفته و این محصولات را در طیف های گسترده و با تنوع فراوان به بازار عرضه نماید. به این ترتیب مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز خود حجم، شکل و محل قرار گیری منبع ذخیره یکی از انواع تولیدات این شرکت را انتخاب کرده و نیاز خود را برطرف نماید.

داشتن استاندارد های لازم یکی دیگر از مسائل مربوط به ساخت منابع بهداشتی ذخیره آب و مایعات است. از این نظر، گروه تولیدی مبنا پلیمر آریا علاوه بر تجربه های طولانی و به روز رسانی دانش و تکنولوژی ساخت، تحت لیسانس شرکت روتوتک کانادا، توانسته است محصولات خود را از نظر کیفیت ساخت و روزآمد بودن استاندارد های بین المللی تضمین کند.

سایر ویژگی محصولات و خدمات جنبی

از آن جا که منابع ذخیره آب عمدتا در محیط های باز و در معرض نور خورشید قرار می گیرند، محصولات گروه مبنا با استفاده از لایه محافظ اشعه UV این مساله را برطرف کرده است. ضمانت بی قید و شرط ده ساله محصولات، نشان دهنده میزان اعتماد این گروه به محصولات خود است.

ارسال محصولات به کمترین هزینه تمام شده به تمام نقاط ایران و ارائه خدمات جنبی مانند نصب انشعاب هایی مانند شیر، شناور و متعلقات و تجهیزات مورد نیاز بر روی مخازن خریداری شده بخش دیگری از سرویس های گروه مبنا پلیمر است.

به همه این خصوصیت ها باید نشان ملی استاندارد و گواهینامه بهداشتی از سازمان غذا و داروی کشور را نیز اضافه کرد.

امکان دسترسی آسان

علاوه بر امکان ارسال محصولات گروه مبنا پلیمر به هر نقطه ای از ایران، شبکه ای از نمایندگی های این برند در سراسر کشور، دسترسی خریداران و علاقه مندان به محصولات این شرکت را بسیار ساده کرده است. این مساله باعث شده است هموطنان حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور بتوانند از دستاوردهای فناوری های نوین این شرکت که در محصولات تولیدی عرضه می شود، بهره مند شوند.

یک دهه سابقه فعالیت در سطح بین الملل

شرکت تعاونی مبنا پلیمر آریا که یک مجموعه تولیدی، اجرایی و تعمیراتی است بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد و توانسته است با بهره مندی از نیروها و مهندسین متخصص، دانش روز، تکنولوژی های ساخت و همکاری با شرکت های معتبر بین المللی موجبات پیشرفت کشور در صنعت تولید انواع تانکر آب و منابع ذخیره سازی چند منظوره مایعات را فراهم آورد.

همکاری با شرکت تحقیقاتی و توسعه روتوتِک کانادا و دریافت لیسانس این شرکت به گروه مبنا پلیمر این امکان را داده است که با بهره مندی از تکنولوژی مدرن قالبگیری دَوَرانی تنوع بی سابقه به محصولات خود بدهد. علاوه بر این، نوع و کیفیت مواد اولیه مصرفی، بهره گیری و دریافت بالاترین راندمان و کیفیت محصول و افزایش طول عمر محصولات، بخشی از دستاوردهای کیفی و بین المللی گروه مبنا پلیمر است.

مسیر های ارتباطی آسان

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر مرکزی این شرکت در خیابان میرداماد تهران  

با شماره  ۹۸۲۱۲۶۴۲۴۵۴۱+  تماس گرفته و یا به نمایندگی های این برند در سراسر کشور مراجعه نمایند. اطلاعات بیشتر در سایت این شرکت به نشانی mabnapolymer.com قابل دسترسی است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبنا پلیمر آریا

مبناپلیمر آریا تولید کننده انواع مخزن های آب پلی اتیلنی در ایران در ظرفیت های و اندازه های متنوع بصورت تک لایه و سه لایه با گواهینامه از سازمان غذا و داروی کشور

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]