اطلاعات تماس
  • 093947*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003015142716514

رونمایی از سایت تصادف نیوز با هدف انتشار اخبار تصادفات و ایمنی خودرو

کد: 140003015142716514

https://bit.ly/3hS5axu

، (اخبار رسمی): جاده های ایران همیشه خاطرات تلخی برای خانواده های داغ دیده باقی گذاشته است. بررسی دلایل این تصادفات به یک محیط تخصصی برای انتشار و بررسی راهکارهای مربوطه نیازمند بود و تصادف نیوز پاسخی برای این نیاز است.

 سایت tasadofnews.ir که یک سایت تخصصی در حوزه ایمنی خودرو و تصادفات است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار اخبار تصادفات جاده ای و آموزش و تحلیل تصادفات در ایران و جهان، با هدف پیشگیری و کاهش تصادفات و آموزش فرهنگ درست رانندگی را تسهیل کند.

روابط عمومی تصادف نیوز در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هر ساله در کشورمان تعداد زیادی از هموطنان به دلیل حوادث مرگبار جان خود را از دست می دهند و جاده های ایران همیشه خاطرات تلخی برای خانواده های داغ دیده باقی گذاشته است. در نتیجه بررسی دلایل این تصادفات به یک محیط تخصصی برای انتشار و بررسی راهکارهای مربوطه نیاز داشت و تصادف نیوز پاسخی برای این نیاز است.»

روابط عمومی تصادف نیوز در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « یکی از امکانات این سایت امکان ارسال خبر به همراه صوت و عکس ارسالی توسط مخاطبان است. شهروندان در سراسر ایران می توانند اخبار تصادفات یا مشکلات ترافیکی مناطق مختلف را با مستندات مربوطه برای ما ارسال نمایند.»

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تصادف نیوز به آدرس tasadofnews.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093947*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها