اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003055150716544

در صورت بروز قطعی برق، سقوط یا گیر کردن آسانسور چکار کنیم!؟

آیا ممکن است آسانسور سقوط کند یا در آن گیر کنیم؟

کد: 140003055150716544

https://bit.ly/3wNGt9S

، تهران , (اخبار رسمی): همه افراد حداقل یک بار این سوالات در حین حرکت با آسانسور از خود پرسیده اند. بسیاری از افراد هنگام بروز هرگونه اتفاقی در آسانسور احساس استرس و ترس می‌کنند. اما واقعیت ماجرا این است که افراد به دلیل عدم دانش کافی از ساختار آسانسور با این سوالات مواجه و دچار استرس می‌شوند.

آیا ممکن است آسانسور سقوط کند یا در آن گیر کنیم؟
پیش گیری از سقوط یا گیر کردن در آسانسور

آسانسور تنها یک اتاقک فلزی نیست!

آسانسور، در واقع دستگاهی پیچیده است که وظیفه آن حمل و نقل افراد و بار در فاصله‌ای مشخص است. آسانسور، همانند هر وسیله مکانیکی دیگر نیاز به نگه‌داری، سرویس و تعمیرات دارد که اگر به موقع به هر یک از امور بالا رسیدگی شود، دیگر ترسی برای خرابی و سقوط آسانسور نخواهیم داشت.

جالب است بدانید؛

تمامی آسانسورها دارای ترمز اضطراری هستند که از سقوط‌شان در هر شرایطی جلوگیری می‌شود. شاید در فیلم‌های اکشن، شاهد سقوط آسانسورها بوده ایم اما واقعیت امر چیز دیگری است و در 99٪ مواقع سقوط اتفاق نمی‌افتد.

اگر در آسانسور گیر افتادیم چکار کنیم؟

اغلب همه ما یکبار در آسانسور گیر کرده‌ایم که این رویداد، دلایل زیادی اعم از قطعی ناگهانی برق، از کار افتادن قطعات آسانسور و ... دارد.
اما جای هیچ‌گونه نگرانی‌ای نیست. چراکه تمام آسانسور‌ها به درباز کن Manual مجهز هستند که به راحتی درب آسانسور را در هر طبقه‌ای باز می‌کند و فرد به راحتی می‌تواند از آسانسور خارج شود.

آیا ممکن است در آسانسور دچار نفس تنگی و خفگی شویم؟

جواب واضح است؛ خیر!

آسانسور محفظه‌ای با شیارهای فراوان و فن تهویه هوا بوده که هوای داخل کابین را تهویه می‌کند. پس نفس تنگی و احساس خفگی در آسانسور تنها تلقین ذهن ما بوده و از لحاظ علمی غیر ممکن است.

نکته مهم:

به هر حال آسانسورها وسایل پیچیده‌ای هستند و سرویس و تعمیر یا هر سر و صدای مشکوک از آنها نباید دست‌کم گرفته شود.

پیشنهاد:

به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک‌بار در ماه جهت سرویس آسانسور خود اقدام نمایید تا از هزینه‌های گزاف تعمیر و تعوض قطعات جلوگیری شود.

راه چاره شما برای رفع این نگرانی‌ها آژیر خطر است.
آژیر خطر، پکیجی از خدمات آسانسور را با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا همواره از سلامت خود و آسانسورتان، اطمینان خاط داشته باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژیر خطر

آژیر خطر در اوایل سال 1395، به دست جمعی از مهندسین رشته عمران، متخصصین و تکنسین‌های برق و آسانسور تشکیل گردید تا با استفاده از دانش و مهارت خود در حوزه سرویس و تعمیر آسانسور در تهران، با ارائه به‌روز ترین روش‌های نگهداشت و رفع خرابی در کنار استفاده از بهترین متریال و مواد موجود در بازار و ضمانت کمترین قیمت، آرامش را در منزل و محل کار شما تامین گرداند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی